פתיחת סתימה במשאבה חשמלית איטום נזילה ליד שעוני המים מחוץ לבניין התקנת סיפון והחלפת ראש ברז בשירותים.
חוות דעת:
השירות היה ממש סבבה, הוא בנאדם מדהים המחיר לדעתי קצת יקר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
אריאל ו. ירושלים.
אשרור: 28/08/2020
משוב: 28/06/2020
תיאור השירות:
ניסיון לפתירת בעיה במשאבה ובמנגנון הדחה נסתר בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה נחמד ונתן כיוונים שונים לפתירת הבעיה, אך בפועל הוא לא פתר אותה. אין לי תלונות הוא בילה זמן, לא התחמק והיה נחמד מאוד.
מחיר
8
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
ג. ג. רחובות.
משוב: 30/10/2013
תיאור השירות:
החלפה של משאבת ביוב.
חוות דעת:
אני מרוצה ממנו ומהשירות. העבודה סך הכל מקצועית. המחיר היה קצת פחות מוצלח אין לי למה להשוות אבל זה נראה לי יקר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 25/12/2016
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב מחוץ לבית והחלפת משאבה.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמנים, היה מקצועי, אדיב ואיש שנעים לעבוד איתו. טיפל במהירות בבעיה והתרשמתי מאוד לחיוב. הוא הקדיש את הזמן, לא מיהר והסביר מה הוא עושה. הוא נענה גם לקריאה חוזרת ממש בזריזות!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
שגיא הורן, ירושלים.
משוב: 04/06/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה מניאגרה סמויה.
חוות דעת:
הוא בא לבדוק ניאגרה נסתרת דולפת והצליח לזהות את הבעיה. הוא הגיע בתוך זמן קצר וטיפל ביעילות ובזהירות תוך הסברה מאירת עיניים וסיים את העבודה בזמן טוב ובמחיר סביר לשביעות רצוני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ישראל פייביש, ירושלים.
משוב: 02/06/2024
תיאור השירות:
החלפת צנרת רקובה.
חוות דעת:
אבי היה קשוב וסבלני, הסביר בפירוט על הבעיה ועל מה הוא הולך לעשות במסגרת העבודה, נתן הצעת מחיר מדוייקת מראש ועבד בצורה נקיה מסודרת ומקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שמואל שטיינברגר, ירושלים.
משוב: 02/06/2024
תיאור השירות:
בדיקת ניאגרה סמויה נוזלת.
חוות דעת:
הוא היה בסדר סה"כ אבל לא כ"כ פתר את הבעיה. הוא ניסה מאוד לתקן אבל אמר שצריך להביא את החברה של הניאגרה בשביל זה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
עומר גרין, בית זית.
משוב: 02/06/2024
תיאור השירות:
החלפת מצוף בניאגרה.
חוות דעת:
פשוט נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אופיר אחימאיר, ירושלים.
אשרור: 31/05/2024
משוב: 01/09/2023
תיאור השירות:
אספקת והחלפת מצוף וחלקים נוספים בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
מדהים! אבי איש מקסים ומקצועי. הוא הגיע מהר מאוד, עשה עבודה מקצועית ונקייה ונתן ייעוץ והכוונה. בנוסף המחיר היה מעולה בעיניי. ממליץ בחום, תודה רבה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2435 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
כשאבי למד באורט, הוא התחיל בכלל בתחום החשמל. אחרי תקופה מאוד קצרה, הבין שחשמל לא מעניין אותו ועבר לתחום האינסטלציה. שם, סוף סוף מצא את מקומו – הוא גילה עניין במערכת הצינורות והמשאבות, הסתקרן לדעת איך המים עוברים מקומה לקומה, וכל התחום הלהיב אותו מאוד.
במקביל, היה מתמחה אצל אינסטלטור שלימד אותו לעבוד. בבוקר היה עובד אצלו במסגרת הלימודים, ואחר הצהריים – בעבודות פרטיות. אחרי שהרגיש שלמד מספיק – החליט לצאת לדרך עצמאית ועם השנים רכש לו מאות לקוחות פרטיים וציבוריים.
לפעמים, הוא נתקל בעבודה במקרים מצחיקים. לפני כמה שבועות התקשרה אליו לקוחה שהותקנה אצלה צנרת חדשה, וסיפרה שיש לה סתימה במטבח. אבי הגיע לבדוק את המערכות, שהיו תקינות כמובן. לכן, הוא החליט שמשהו חוסם את הקו ואכן בבדיקה קצרה מצא עכברוש. הממצא הגעיל את הלקוחה כל כך, עד שהיא ברחה מהדירה..
אבי נשוי ואב לשלושה ילדים מוצלחים, שבהם הוא מתגאה מאוד. למרות השנים הרבות בתחום, הוא מעיד על עצמו שהוא עדיין נהנה מהעבודה ומוצא סיפוק בפתרון בעיות ובעזרה לאנשים. שרק ימשיך ככה
אבי מכנה את עצמו "אינסטלטור מתקופת העופרת", ולא סתם . הוא בן 56, ועוד לפני שהתגייס לצבא החל לעבוד בתחום האינסטלציה בחברת "חירות" – חברת-בת של סולל בונה, שעיסוקה היה הכשרת בעלי מקצוע בתחום האינסטלציה.
אבי צבר ניסיון רב בעבודות קטנות ולאט לאט התפתח עד לעבודות הגדולות והמורכבות ביותר. חדרי האמבטיה במלון קינג דייוויד בירושלים, למשל, הם חלק מתיק העבודות שלו. כיום, הוא עצמאי כבר 32 שנים.
תחומי התמחות:
:: כל סוגי עבודות האינסטלציה
:: בעיות צנרת
:: טיפול בקווי ביוב
:: טיפול במאגרי מים
מלבד החיוך, אבי מעניק גם אחריות על כל התקנה שהוא עושה (האחריות על האביזרים עצמם היא באחריות החברה).
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.