הוא היה מאוד אמין, ישר ומקצועי. הוא הקדים, פתר את הבעיה מאוד מהר ולקח כסף רק על הביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי ישועה, ראש העין.
משוב: 30/01/2024
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה מחברת בוש.
חוות דעת:
הוא היה מעולה גם מבחינת השירות, האדיבות, האמינות והמחיר לדעתי. הוא יצא צדיק כמו שאומרים והוא הגיע כמה דקות אחרי שדיברתי איתו. המכונת כביסה בסוף לא הייתה צריכה תיקון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עוז אבוקן, ראש העין.
משוב: 22/12/2023
תיאור השירות:
תיקון צינור סתום במכונת כביסה מחברת בוש.
חוות דעת:
ניסים היה ממש אחלה, הוא הגיע בזמן, היה מקצועי, גבה מחיר טוב בעיניי והוא אדם מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאלה צ. ראש העין.
משוב: 12/12/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה במכונת כביסה מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה מהמם! הוא ישר זיהה אצת הבעיה ותיקתק את זה. הוא היה הכי שירותי ומדהים שיש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אירית שלום, ראש העין.
משוב: 09/11/2023
תיאור השירות:
ניסיון לאיתור תקלה וטיפול במקרר מרעיש.
חוות דעת:
הוא היה פה 3 פעמים וניסה לתקן את המקרר שהרעיש. בהתחלה חשב שזה המאוורר ועשה תיקון קטן, לאחר מכן חזר והחליף חלק נוסף. בפעם השלישית הוא בדק, אמר שזה לא המאוורר ועשה תיקון נוסף שגם הוא לא עזר. בסופו של דבר התייאשתי והמקרר עדיין מרעיש.
איכות
4
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
5
כללי
אור פ. ראש העין.
משוב: 23/10/2023
תיאור השירות:
בדיקת מייבש כביסה מחברת קריסטל.
חוות דעת:
ניסים היה בסדר גמור. בגדול הוא לא פתר את הבעיה, שילמנו רק על הביקור. מבחינתי זה לא היה מאוד מקצועי כי הוא אמר משהו אחד ואחרי כן אמר שזה לא מה שחשב והבעיה בגלל הכרטיס.
איכות
6
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לירון מישאל, אורנית.
משוב: 22/10/2023
תיאור השירות:
החלפת רכיב במקרר של חברת אייר והפשרת קרח.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, מקצועי, אדיב, מהיר, פתר את הבעיה די בקלות והוא הגיע בזמן. בנוסף הוא היה ממש חביב, הודיע מראש כמה זמן זה ייקח, המקרר עובד, הוא הסביר לי שזה רכיב יקר והוא הוריד מעט במחיר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לילי א. ראש העין.
אשרור: 01/10/2023
משוב: 02/08/2023
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת סמסונג שכלל מילוי גז.
חוות דעת:
ניסים היה סבבה, ממש בסדר גמור, הוא עשה רושם מקצועי, אבחן את התקלה ונתן טיפול ראשוני, אבל איחר משמעותית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
שי שרצר, אורנית.
משוב: 12/09/2023
תיאור השירות:
הסרת חפץ זר מתוך משאבת מים של מכונת כביסה מחברת סמסונג.
חוות דעת:
השירות היה ממש מצוין! הא היה אדיב, מקצועי ולקח סכום סביר בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיקי אטיאס, אורנית.
משוב: 14/08/2023
תיאור השירות:
תיקון כרטיס למקרר של חברת שארפ.
חוות דעת:
הוא הגיע בול בזמן, לא חיכיתי אפילו רגע ועשה עבודה מקצועית. אני ממש מרוצה. הוא לקח את הכרטיס בבוקר וחזר בצהריים כשהוא מטופל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2252 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
קירור ומיזוג אויר
מוצרי חשמל ביתיים
אודות
ניסים תמיד הבין שהצד הטכני זה הצד החזק שלו, אבל חיפש את המקום שיעשה לו טוב. רק כשהוא הגיע לתחום של תיקון מוצרי חשמל – הוא הבין שזה מה שהוא צריך לעשות בחיים.
"אני מקבל המון סיפוק ברגע שאני מצליח לפתור תקלה, זה נותן לי מוטיבציה. בתחום הזה צריך גם לצאת מהקופסה, למצוא פיתרון יצירתי ולא ישר להחליף חלקים. אני משלב בין היצירתי לטכני והתחום הזה עושה לי טוב. לכל בנאדם יש משהו שהוא אוהב רק צריך למצוא אותו- אני מצאתי."
הוא גר בקיבוץ, נשוי ואב לארבעה – כולם בנים אם שאלתם, ומגדל כלב. כשהוא לא מתקן מוצרי חשמל הוא מטייל עם המשפחה, או עסוק בפירוק והרכבה. "אני לוקח את החלקים שהלקוחות זורקים, ותוך כדי פירוק שלהם מנסה ללמוד עליהם עוד."
אם הוא לא היה טכנאי מוצרי חשמל, הוא טוען שככל הנראה היה צורף. אבל אנחנו אומרים – סוס מנצח לא מחליפים
ניסים הוא טכנאי מוצרי חשמל, ומנהל בגאווה את העסק שלו, שאותו הקים אחרי שהבין שהייעוד שלו זה להיות עצמאי.
"הקשר עם הלקוחות מאוד חשוב לי. הרבה פעמים אני מנסה לתת ללקוחות מענה בטלפון, כדי לחסוך להם את ההגעה שלי. ככה הלקוח גם מקבל מענה ויחס טוב, וגם יוצא מרוצה."
יש לו תעודת טכנאי ותעודת מנהל עבודה בכיר, והוא מחפש ללמוד ולהתפתח כל הזמן. "השאיפה שלי היא להתקדם כמה שיותר וליצור לעצמי קהל לקוחות. הטכנולוגיה כל הזמן מתפתחת, ואני אוהב ללמוד דברים חדשים."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מקררים
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
:: תיקון מדיחי כלים
:: תיקון מייבשי כביסה
בעסק של ניסים מתמחים בתיקון מוצרי חשמל במגוון רב של דגמים וחברות, ועל כל עבודה ניתנת אחריות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.