מוקד מידרג: 1-700-707-233

כתיבת משוב במידרג

השתמשתם בשירות של בעל מקצוע מאתר מידרג, ואתם רוצים לתת עליו משוב?

מוזמנים לקרוא על מערכת המשובים שלנו ואיך היא עובדת, איך אנחנו אוספים חוות דעת, ומה הדרכים השונות לתת משוב באתר מידרג.

מערכת המשובים של מידרג

כדי לקבל מספר של בעל מקצוע ממידרג הייתם צריכים להשאיר את מספר הטלפון שלכם בתמורה, זוכרים? הסיבה לזה היא שאנחנו רוצים לשמוע חוות דעת על כל שרות שהתקבל על בעל מקצוע שהמספר שלו נלקח מהאתר. כן כן, ממש כל שרות ועבודה. אנחנו די אובססיביים בנוגע לזה. המטרה שלנו היא לשמור על הדירוג באתר מעודכן תמיד, ולאפשר ללקוחות גישה לביקורות עדכניות על בעלי המקצוע באתר, כך שהם יוכלו לבחור את האיש המתאים להם.

 

אז איך מערכת המשובים עובדת?

כשמוציאים מספר טלפון של עסק מהאתר, הבקשה נרשמת אצלנו. בהמשך, ניצור קשר עם הלקוח כדי לשאול אותו אם בסוף נסגרה עבודה מול בעל המקצוע. אם נסגרה עבודה, נבקש מהלקוח חוות דעת על העבודה: גם תיאור כללי, וגם דירוג מספרי על עמידה בזמנים, הוגנות המחיר, יחס אישי ואיכות העבודה.

העבודה היסודית הזו גובה מאיתנו לא מעט משאבים: המוקד שלנו מעסיק עשרות מוקדנים ומוקדניות, שמוציאים אלפי שיחות כל יום. אבל ההשקעה הזו שווה לנו, כי היא הדרך שלנו להבטיח שהאתר יהיה מלא בחוות דעת מעודכנות, אמיתיות, איכותיות ומפורטות.
חוות הדעת שמתקבלות עולות לאתר כפי שהן, ולא עוברות שינויים או סינון.

 

כתיבת משוב במידרג

 


משוב במילוי עצמי במידרג

אם אתם לקוחות ותיקים במידרג וכבר מכירים את המערכת, תוכלו לקבל מאיתנו, במקום שיחה, מייל או sms עם קישור למילוי משוב באופן עצמאי. בקישור תוכלו לבחור את בעל המקצוע שעשה אצלכם עבודה ולהזין עליו חוות דעת.

גם על המשובים האלה אנחנו עוברים אחד-אחד, ומוודאים שהם אכן מולאו על האיש הנכון, שאין בהם שגיאות, ושלא נשכחו פרמטרים מהדירוג. כבר ציינו שאנחנו די אובססיביים בנוגע לחוות הדעת האלה?

 

כתיבת משוב עצמאי במידרג

איפה אני מוצא את חוות הדעת שנתתי במידרג?

אם נתתם חוות דעת, תקבלו באותו היום sms שבו תופיע חוות הדעת כפי שהיא מופיעה באתר. תוכלו לערוך את חוות הדעת אם תרצו, ולהוסיף לה תמונות של העבודה. באותו הקישור גם תוכלו לראות את כל חוות הדעת הקודמות שלכם.

כדי למצוא את חוות הדעת שנתתם באתר עצמו, תצטרכו להיכנס לכרטיס העסקי של בעל המקצוע שדירגתם, ולגלול עד שתמצאו את חוות הדעת שלכם. חוות הדעת לא מופיעות בסדר כרונולוגי כי אנחנו מסדרים את חוות הדעת בהתאם לחיפוש הספציפי של הלקוח.

משוב

אז איך אני משאיר משוב במידרג?

לסיכום, בואו נדבר תכל'ס: איך משאירים משוב באתר?

הדרך הכי פשוטה היא פשוט לחכות להודעה מאיתנו. אל דאגה, אנחנו לא שוכחים אף אחד, באמת מחייך

אם זו לא חוות הדעת הראשונה שלכם אצלנו, תוכלו גם למלא אותה עצמאית, בעזרת קישור שתקבלו במייל או סמס.

ואם דחוף לכם לתת את המשוב עכשיו, או לכל שאלה נוספת אחרת, אתם מוזמנים לפנות אלינו:

בטלפון: 1-700-707-233 (שלוחה 1). אנחנו פנויים למענה בימים ראשון עד חמישי, 9:00 - 17:00.

או במייל: csm@midrag.co.il

בהצלחה!


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק