הוא מדהים! מבחינתי לתת לו 12 בהכל. הוא הגיע מהרגע להרגע ועשה עבודה מהירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אדם עפרון, פתח תקווה.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
תיקון של קצר בלוח חשמל ראשי כולל החלפת שני מפסקים והזמנת חברת החשמל.
חוות דעת:
הוא היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל רפאל, פתח תקווה.
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמל בדירה.
חוות דעת:
מהמם, מקסים, ישר והגון! הוא בא, בדק, תיקן את הקצר ואז אמר שיש לי יותר מדי מכישירים על פקק אחד אז הוריד לי מכשיר אחד משמעותי ושם אותו על פקק אחר ואת כל זה עשה ללא תוספת תשלום! בעיניי, הוא 10 מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידית הרמתי, פתח תקווה.
משוב: 22/04/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בארון חשמל.
חוות דעת:
היה באמת מעולה. הוא בא ביום גשום וטרח בשביל להגיע. מגיע לו כל הכבוד.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יזהר פנחס, פתח תקווה.
משוב: 15/04/2019
תיאור השירות:
תיקון של קצר והחלפת נורה.
חוות דעת:
יואב הוא עשר! בחור ישר והגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דרור זריף, פתח תקווה.
משוב: 10/04/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי.
חוות דעת:
ממש 10! מקצועי ביותר, אדיב מאוד ומחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חנה ז. פתח תקווה.
משוב: 24/02/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי צ. פתח תקווה.
משוב: 23/10/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר בארון חשמל.
חוות דעת:
סגרתי מולו את העבודה עבור אישה חסרת כל והוא הסכים להגיע במיוחד לתקן את התקלה עבורה אפילו שזה היה בערב חג. הוא הגיע, איבחן את הבעיה בזריזות ולא רצה לגבות כסף. היה ארון גדול שהפריע לו לתקן את הבעיה ולכן הוא ביקש ממנה להזיז את הארון כדי שיוכל להגיע בפעם הבאה ולהמשיך בתיקון, מכיוון שהיה ערב חג הוא סידר לבינתיים פתרון זמני על מנת שיהיה לה חשמל לחג. לפעם הנוספת שהגיע היא הצליחה למצוא עזרה ולהזיז את הארון, הוא הגיע ובמהירות תיקן את הבעיה. הוא היה מאוד רגיש ואמפתי לכל המצב הזה, בן אדם פשוט טוב. הוא נכנע ללב שלו ועשה שירות בלתי רגיל. הוא מלאך, פשוט מלאך. בסוף השירות הוא שאל אותי אם לגבות כסף ואמרתי לו שיגבה סכום סמלי, הוא לקח ממש סכום אפסי בגלל המצב והיא מאוד התרגשה. אם הייתה אפשרות הייתי מדרג אותו מאה ולא רק עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיקי קרן, פתח תקווה.
משוב: 19/10/2018
תיאור השירות:
תיקון בלוח חשמל בעקבות קצר.
חוות דעת:
נתן לי שירות מעולה. הוא פתר את הבעיה ענה לי מהר והיה אדיב מאוד. הוא גם מקצועי וגם המחיר היה סביר, הכל עשר !
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 903 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2024
אודות
יואב החל את דרכו בתחום החשמל בתור שכיר, ולמד את התחום בצורה מקצועית תוך כדי עבודה. "הייתי עובד עם שיפוצניקים ולאט לאט התקדמתי בתחום, כל פעם למדתי עוד דבר ועוד חלק מעבודת החשמל. אני מאוד אוהב את העבודה שלי ואת מה שאני עושה, אני אוהב לתת שירות ולפגוש אנשים. האמת היא שאני לא מצליח לראות את עצמי בשום תחום אחר".
יואב נשוי ואב לשלושה. כשהוא לא בעבודה כנראה תוכלו למצוא אותו מבלה בקריאה או עוסק בספורט.
אחד הדברים שמייחדים את יואב בעבודה זה הדייקנות והעמידה בזמנים. "לפעמים אני קובע עם לקוח בשעה תשע, ובתשע אפס אפס אני דופק אצלו בדלת. זה תמיד מפתיע את הלקוחות", הוא צוחק.
ומה לגבי העתיד? "אני מקווה להמשיך לעסוק בתחום שיעניין אותי, ולהמשיך ליהנות ממה שאני עושה. ובעיקר הבריאות, זה הכי חשוב".
יואב הגיע לתחום החשמלאות לפני כ-40 שנה, ולאחר כעשר שנים פתח את העסק המתמחה בפתרונות חשמל שונים לבית.
מה שמאתגר את יואב זה להצליח לפתור לכל אחד מהלקוחות שלו את הבעיה בצורה המתאימה ביותר. "האתגר שלי זה להגיע ללקוח הביתה, למצוא את הבעיה ולעזור לו בכל מה שצריך. זה לא תמיד פשוט, אבל אני נהנה מזה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.