מוקד מידרג: 1-700-707-233

פרויקט שעה טובה

כשהמקרר לא עובד, מעט המוצרים שיש מתקלקלים.
כשהדוד מקולקל, מתקלחים במים קרים.
כשהתריס שבור, האור לא נכנס הביתה.

פרויקט "שעה טובה" קם במטרה לסייע למיעוטי יכולת - קשישים, ניצולי שואה, משפחות חד הוריות, נוער בסיכון, בתי מחסה ועוד מגוון אוכלוסיות במצוקה, שזקוקות לעזרת בעלי מקצוע אך אין ביכולתן לממן זאת.

 

שעה טובה - איך זה עובד?

שעה טובה משתתפים בפרויקט

בפרויקט יש שיתוף פעולה בין שלושה גורמים: מידרג, עמותות וספונסרים.

מידרג - אחראית על ניהול הפרויקט ומגייסת בעלי מקצוע איכותיים עם לב ענק, מתוך העסקים המדורגים באתר.

עמותות - מעבירות פניות מאוכלוסיות במצוקה לבעל העסק, באמצעות האתר.

ספונסרים - מממנים את חלקי החילוף בהם נעשה שימוש במהלך העבודה.

(למשל, אם אינסטלטור מחליף ברז הוא תורם את השעות עצמן, ועלות הברז תמומן על ידי ספונסרים).

שעה טובה איך זה עובד?

מידרג מעניקה לנציגי העמותות שם משתמש למערכת ובה מאגר של בעלי מקצוע מתנדבים. נציג העמותה נכנס לאתר, מחפש בעל מקצוע באזור מסויים ומקבל רשימה של בעלי מקצוע שרוצים להתנדב. על מנת לוודא שכל מקרה שטופל במסגרת "שעה טובה" קיבל מענה מלא, לאחר כל עבודת התנדבות הנציג מוסר חוות דעת על העבודה.

שעה טובה באילו עבודות מדובר?

תיקונים נקודתיים שדורשים שעות עבודה בודדות ומקצוע אחד (תיקון דוד, פתיחת סתימה, החלפת ברז, איטום חלון וכו') עבור מי שאין ביכולתו לשלם לבעל מקצוע והתקלה פוגעת באיכות חייהם. 
לדוגמה - תיקון מקרר, תיקון דוד שמש, החלפת ברז, תיקון תריס, פתיחת סתימה, תיקון מזגן, איטום חלון ועוד.

שעה טובה איזה סוגי עסקים לוקחים חלק בפרויקט שעה טובה?

בפרויקט מתנדבים עסקים עם לב ענק ממגוון תחומים - אינסטלטורים, חשמלאים, טכנאי מוצרי חשמל, אנשי איטום, שיפוצניקים, נגרים, מנעולנים, גננים, הנדימנים, טכנאי גז, טכנאי מיזוג אוויר, אנשי דוודים, ועוד.

שעה טובה באיזה אזורים "שעה טובה" פועלת?

הפרויקט נותן מענה לאוכלוסיות בכל חלקי הארץ.


נציגי עמותות מספרים על "שעה טובה"


סיפורי "שעה טובה" שהמיסו לנו את הלב

שעה טובהשלומי, טכנאי מזגנים, תיקן בהתנדבות מזגן של אם חד הורית לילד נכה. זה מה שהיא אמרה עליו: "אין לי מילים. הוא טיפל בבעיה במקצועיות ועשה כל מה שצריך בלי לחשוב פעמיים. הוא איש מקסים ואני מאחלת לו את כל הטוב שבעולם! לא רק תיקן את המזגן הבעייתי, גם בדק את כל השאר – בא מכל הלב לסייע באדיבות ובנעימות. כשסיים אמר "אני פה מתי שאת צריכה". אני מרוגשת לגמרי, הלב שלי פועם, יש לי דמעות בעיניים".

שעה טובהאיתן, חשמלאי, תיקן בהתנדבות מספר שקעים שרופים וגופי תאורה בדירה של אישה המתקיימת מקצבת נכות. זה מה שהוא אמר: "הגעתי לדירה שתנאי המחיה בה קשים מאוד. רוב השקעים בבית היו שרופים ולא עבדו, והיו בעיות חשמל ברמה שבקושי היה אור דולק בבית. החלפתי מספר שקעים ומפסקים, ותיקנתי גופי תאורה. היא התרגשה מאוד, מחאה כפיים כשהיה אור! היא חיה תקופה ארוכה בלי תנאים בסיסיים בבית, בלי אור, בלי שקעים לחבר אליהם מכשירי חשמל, וכל זה שיש לה ילדים קטנים. הייתה לי זכות גדולה לעזור, התרגשתי מאוד".

שעה טובהדור, מדביר, הדביר בהתנדבות פשפשי מיטה רבים שהיו במזרון של ניצול שואה. דור מספר: "בזמן ששמתי את החומרים להדברה במיטה, ישבנו, הוא סיפר את סיפור החיים שלו. איש מרשים, גיבור ישראל ממש. הוא חי עם פשפשים במיטה במשך שנתיים, סיוט של ממש. התרגשתי מאוד להכיר אותו ולעזור לו". 

בנק לאומי חלקי החילוף בהם נעשה שימוש במסגרת הפרויקט ממומנים ע"י בנק לאומי.


צרו קשר

מייל למידע נוסף ותיאום שיתוף פעולה ניתן ליצור קשר עם מנהלת הפרויקט shirash@midrag.co.il

טלפון לפניות פרטניות עבור אזרחים ותיקים מעוטי יכולת: מוקד עמותת "חיבורים 20-80" במספר: 077-2231220 או מוקד עמותת "כן לזקן" במספר: 2284*

  


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק