מוקד מידרג: 1-700-707-233

בעלי מקצוע ממליצים על מידרג

בעלי מקצוע באתר יודעים שהשיטה של מידרג  עובדת. בואו פשוט תקשיבו למה שיש להם להגיד... 

 

מודל עסקי ייחודי

המודל העסקי של מידרג הוא ייחודי. על רגל אחת - בעלי עסק משלמים אחוזים מסויימים (משתנה בין התחומים) רק על עבודות שנסגרו. כן כן, קראתם נכון. לא משלמים על פרסום, לא משלמים על הופעה באתר. לא קבלתם עבודות? לא תשלמו. 

מידרג | עסקים ממליצים על מידרג "אני ממליץ על מידרג בגלל התחרות שיש שם בין בעלי המקצוע, אם הוא יהיה טוב הוא יקבל הרבה עבודה ואתה משלם פר עבודה ולא פר פרסום! כל לקוח הוא שונה, מעבר לזה ברגע שמגיע אליי לקוח ממידרג הוא יודע מול מי הוא עומד ומה הוא מקבל מבחינת השירות בזכות החוות דעת שמוצגות באתר!" 

רועי הופמן, פרקטים, 363 חוות דעת. 

מידרג | עסקים ממליצים על מידרג "אני מרוצה במידרג מהכל כולל הכל! אני ממליץ לבעלי מקצוע להצטרף כי דבר ראשון, אין לי עלות קבועה ואם אין עבודה אני לא משלם, ודבר שני זה נותן לי גישה לפלח שוק שלא הייתי מגיע אליו בדרך אחרת." 

אסף,נגר, 64 חוות דעת

מידרג | עסקים ממליצים על מידרג "אני מבסוט מהם! אני מקבל מהם עבודות ואני משלם את העמלות בכיף. אני מתכוון לעבוד איתם עוד הרבה שנים. אני מדרג אותם 10כמו שאני מקבל ציונים אני גם מדרג אותם :)"

 דוד גדז, גינון, 116 חוות דעת.

מידרג | עסקים ממליצים על מידרג "אתר מידרג נותנים עבודה ויש אמינות , כשאני נכנסתי לא האמנתי שזה אמין ונוכחתי לדעת שכל הציונים זה אמיתי. כל בעיה שהייתה -  לי הם פתרו לי הכל, האמינות מאוד גדולה! הלקוחות של מידרג מחפשים את הפדנטיות, שתהיה עבודה כמו שצריך כי הם יודעים שהאתר נותן בעלי מקצוע ברמה גבוהה!" 

ליאור חזן,זכוכיות ואלומיניום, 716 חוות דעת

מידרג | עסקים ממליצים על מידרג "אני מרוצה מזה שמידרג מפנים לקוחות וזה אתר שבאמת באמת מדרג את בעלי המקצוע ללא משוא פנים ומי שטוב מצליח, זה מקור הכנסה וזה אתר מצויין, אני משתמש גם באתר בתור לקוח לשימוש אישי! בדרך כלל לקוחות שמגיעים ממידרג הם יודעים שהם מקבלים איש מקצוע והם סומכים עלייך יותר."

 אילן רינת, אינטרקום ואזעקות, 329 חוות דעת

מידרג | עסקים ממליצים על מידרג "אני בעיקר מרוצה מהרעיון של האתר, אני ממליץ לאנשים ישרים שעובדים ביושר ותבונה, אנשים שאיכפת להם מאנשים להצטרף למידרג, קודם כל זה מקור הכנסה טוב ודי מבטיח ,ואיכות הלקוחות מאוד טובה, לקוחות איכותיים ברובם, לקוחות שהם יודעים שהם משלמים יותר ולא איכפת להם כי חשוב להם לקבל באמת יחס טוב ושהמחיר לא ישתנה." 

שלומי, מנעולן,  586 חוות דעת


הצטרפות למידרג


אין על הלקוחות שלנו!

יש מחמאה שאנחנו לא מפסיקים לשמוע מבעלי המקצוע באתר: "הלקוחות של מידרג הם ברמה אחרת". לקוח מידרג מתקשר לבעל המקצוע לאחר שקרא כבר עשרות המלצות עליו והבין כי מדובר באדם אמין ובעל ניסיון, ולכן כל הגישה של הלקוחות כלפי בעלי המקצוע שונה.

המלצה | עסקים ממליצים על מידרג"קודם כל אנשים שבאים ממידרג הם כבר יודעים איזה בעל מקצוע הם מקבלים שם, אם אתה בעל מקצוע טוב אתה במידרג, יש למידרג שם. הלקוחות של מידרג באים לסגור עבודה!"

 מאיר חגי, זגג, 77 חוות דעת

המלצה | עסקים ממליצים על מידרג"ממה שאני התרשמתי הלקוחות שמידרג מעבירים הם לקוחות טובים שמעוניינים בעבודה, וגם אני בתור נותן שירות מחפש כאלה לקוחות שהם רציניים. אלו לקוחות טובים שלא מחפשים רק מחיר זול, אלא הם מחפשים בעלי מקצוע אמינים שעושים עבודה כמו שצריך ואני מגדיר את עצמי כאחד כזה!" 

צבי דגן, פרקטים ושטיחים

המלצה | עסקים ממליצים על מידרג" אני ממליץ על מידרג כי רוב הלקוחות שמגיעים דרך מידרג הם יותר אקטואליים לסגירת עסקה. עם מידרג אחוזי הסגירה מאוד גבוהים! אני נהנה מהעבודה שיש חוות דעת טובות עליי וכשלקוח מתקשר הוא כבר יודע עם מי הוא מדבר, מידרג זה הפנים שלי ללקוח לפי החוות דעת, זה שירות מעולה."

 איתמר טירן, גגות רעפים, 459 חוות דעת

המלצה | עסקים ממליצים על מידרג"העבודות שמגיעות ממידרג הם איכותיות, וכמו שלקוח מבקש בעל מקצוע איכותי גם בעל מקצוע איכותי מחפש לקוח איכותי, כי לקוחות יכולים להיות בעיתיים, לקוח שהגיע אליך ממידרג יודע עליך דרך חוות הדעת."

אבישי קאופמן, אינטרקום ואזעקות, 120 חוות דעת

המלצה | עסקים ממליצים על מידרג"אני ממליץ לספקים להצטרף למידרג, כי סך הכל הלקוחות באים ופונים אליי עם יותר ביטחון כי הם יודעים שאנחנו עוברים בדיקה לפני שאנחנו נכנסים לאתר, כי ללקוח מגיע בעל מקצוע רציני דייקן ואחראי, גם כל העניינים מול האתר מתקתקים בסדר גמור."

 משה לוי, נגר, 115 חוות דעת

המלצה | עסקים ממליצים על מידרג"אני חושב שזה אתר נהדר והלקוחות שמגיעים הם איכותיים, בדרך כלל אנשים רציניים שמחפשים בעלי מקצוע מאוד טובים, ולא מתקשרים אליי סתם אנשים אלא אנשים שבאמת יודעים מה הם רוצים." 

איציק שהינו, טכנאי גז, 299 חוות דעת

 

אלי הוא איש אלומיניום שבחר לעזוב את כל הפלטפורמות האחרות ולהופיע רק במידרג. למה? בואו פשוט תקשיבו לו

 


כיף לעבוד איתנו

חלק מהיתרון במידרג זו התקשורת הנוחה עם המחלקה העיסקית שמנחה את העסקים ועוזרת להם כשצריך. אחת המחמאות שאנחנו הכי נהנים לקבל מבעלי מקצוע באתר היא "מידרג זה לא מקום עבודה, זו ממש משפחה"

הצלחה | עסקים ממליצים על מידרג"אני ממליצה על מידרג כי אתם נחמדים, יש שירות, יש פוטנציאל ללקוחות! לקוח מגיע ויש לו כבר תפיסה חיובית לגבייך שזה נחמד. הצוות העיסקי מאוד נחמד, תמיד נגיש, תמיד עונה על כל השאלות וכיף לשמוע את הפידבקים החיוביים!"

 מיכל נידם, עיצוב פנים

הצלחה | עסקים ממליצים על מידרג"האתר ממש אחלה! האמת, שהופתענו לראות שכל שיטת הדירוג הזאת עובדת. קיבלנו מהאתר אחלה לקוחות! בנוסף הצוות העסקי מאוד נחמד ובאמת נותן מענה לכל בקשה. אנו בהחלט ממליצים לבעלי מקצוע נוספים להיכנס לאתר!"

רוני בר, סוככים והצללה

הצלחה | עסקים ממליצים על מידרג"אני ממש מרוצה מהשירות של מידרג! כל פעם שהייתה לי איזו שהיא בעיה, הם מיד עזרו לי ולא השאירו אותי עם ספק או שאלות. אני גם מאוד מרוצה מההתנהלות מולם מבחינת המודל העסקי. לדעתי זה מאוד הוגן, שמשלמים רק בתנאי שבוצעה עבודה. עוד משהו שאני ממש אוהב באתר, זה את הלקוחות, שמגיעים אלי. 95% מהלקוחות שמגיעים דרך מידרג הם לקוחות איכותיים וטובים שמבינים עניין. כל בעל מקצוע שיכנס לאתר פשוט יזכה..."

אולג, תיקון סמארטפונים, 334 חוות דעת

הצלחה | עסקים ממליצים על מידרג"אני מרוצה מהאמינות, התחושה היא שאני מקבל יחס כמו משפחה, גם ברמה האישית אם יש איזה אי ודאות מול לקוח אני מתקשר למידרג לבדוק איתו כי מאוד חשוב לי האמון וזה מאוד הדדי בינינו. בעלי מקצוע צריכים להצטרף למידרג כדי להגדיל את ההכנסות וכמובן אם אתה לא בעל מקצוע טוב ולא איש שירות מהשורה הראשונה אז אין לך מה לחפש במידרג." 

קובי גולדשטיין, אינטרקום ואזעקות, 448 חוות דעת

מידרג | עסקים ממליצים על מידרג"הצוות נהדר מהקטן לגדול. מתייחסים לכל פנייה בכובד ראש. אני מאוד שמח להימנות עם בעלי המקצוע שנותנים שירות במידרג"

תמיר אלבג, דודי שמש וחשמל, 2807 חוות דעת

 



;

אנשים שהתעניינו בבעלי מקצוע ממליצים על מידרג התעניינו גם בזה...

טופ מידרג
טופ מידרג
עסקים טובים במידרג
עסקים טובים מקבלים עבודה. הרבה עבודה.
כל מה שעסק צריך לדעת
מרכז הידע לעסקים במידרג: ידע מקצועי, שיפור השירות, סיפורי השראה
מיליון חוות דעת מידרג
איך מצטרפים למידרג
עסקים מצטיינים בשירות
המדריך לעסקים - כך תהפכו לעסקים מצויינים בשירות
ניהול כספים
איך לנהל עסק נכון - 7 טיפים איך לנהל את הכסף שלכם
פורד מעל 3.5 טון
מה יותר משתלם: רכב מסחרי לעסק – מעל או מתחת ל-3.5 טון?
לידים לעסקים
לידים לעסקים
סיפור הצלחה במידרג | קובי
עסקים מספרים - סיפור ההצלחה של קובי
סיפורי הצלחה באתר מידרג
עסקים מספרים - סיפורי ההצלחה של אלירן, נריה וגיל 
סיפור הצלחה במידרג | איתי
עסקים מספרים - סיפור ההצלחה של איתי
חשבונית דיגיטלית מומלצת
חשבונית דיגיטלית - יתרונות וחסרונות
חשבונית דיגיטלית מומלצת
חשבונית דיגיטלית מומלצת
7 טיפים חשובים כדי להפוך את העסק שלך לעסק מצטיין
טאמבנייל איך עובדים עם מידרג
איך עובדים עם מידרג
מיתוג רכבים
מיתוג רכבים
משאית מוביל עם טופ מידרג
עיטוף רכב מחיר
מיתוג עסקים קטנים לדוגמא
מיתוג עסקים קטנים
לקוח מרוצה משירות טוב
שירות טוב
חשבונית ירוקה בפעולה
חשבונית ירוקה
פרסום עסקים בגוגל
פרסום עסקים בגוגל
קידום עסק בגוגל
קידום אתרים לעסקים קטנים
שלט קבלן בנייה רשום
רישום קבלנים
הסבר על סיווג קבלנים
סיווג קבלנים
בניית אתרים לעסקים קטנים
בניית אתרים לעסקים קטנים
אישור ניכוי מס
ניכוי מס במקור
ביטוח עסק
ביטוח עסק
קרן השתלמות לעצמאים
קרן השתלמות לעצמאים
ניהול זמן יעיל
ניהול זמן אפקטיבי בעסק
פתיחת דף פייסבוק
ניהול דף פייסבוק עסקי - מדריך לשיווק אורגני בפייסבוק
מנהל המודעות של פייסבוק
פרסום בפייסבוק
תמחור נכון
תמחור נכון
חתימה על הצעת מחיר
איך כותבים הצעת מחיר
בניית תכנית עסקית לצורך הלוואה בערבות המדינה
הלוואה בערבות המדינה
פתיחת עסק עצמאי
פתיחת עסק עצמאי - השלבים
מגנט לידים חמים
לידים חמים
שיחת מכירה לפי תסריט
שיחת מכירה

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק