כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
משרד העבודה טכנאי מזגנים
אודות
רחמים, בעל עסק בתחום מיזוג אוויר, מספר: "מאז ומתמיד אהבתי לתקן דברים. יום אחד לאבא שלי התקלקל המזגן, ומשם הכל התחיל. אני מאוד אוהב את העבודה שלי. מבחינתי, הכי כיף לפתור תקלה ולראות את הלקוח מחייך". הוא ממשיך ואומר: "ברוב המקרים אני מזהה את התקלה מהר .כשלקוח מתקשר אני שואל אותו שאלות כדי לפתור את הבעיה דרך הטלפון, ורק כשלא ניתן אני מגיע לשטח".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.