אתי בסדר. היא ליוותה אותי והייתה מאוד שירותית אבל בסופו של דבר, לא התקדמנו עם התהליך והתביעה נדחתה.
איכות
8
מחיר
8
יחס
8
תגובת העסק:
הלקוח ביקש שנפנה לחברת ביטוח בגין אובדן כושר לעבודה שקרה לו לפני כארבע וחצי שנים.
כבר בתחילה הובהר לו שיש בעיה של איחור בפנייה ושל התיישנות התביעה והסיכויים נמוכים.
הלקוח ביקש שבכל זאת ננסה ונפנה לחברת הביטוח במכתב, וכך עשינו.
משרדנו דוגל בשקיפות מלאה כלפי הלקוח, באמינות ובשירות מקצועי וכך נהגנו גם במקרה זה. אולם לצערנו, הסיכויים היו קלושים מראש כפי שהובהר ללקוח לפני מתן השירות.
8
כללי
עדי ל. חולון.
משוב: 14/08/2024
תיאור השירות:
ייעוץ משפטי וייצוג בתביעת ביטוח.
חוות דעת:
היא מעולה! היא מאוד מקצועית, נגישה ויעילה. קל לדבר איתה והיא הדריכה אותי לכל אורך התהליך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רבקה כ. ביתר עילית.
משוב: 05/12/2023
תיאור השירות:
ייצוג בתביעת תאונת דרכים.
חוות דעת:
הנני מודה לאתי והצוות היקר על סיום הטיפול המסור והמקצועי בתנאים מצויינים, כל ההתנהלות הייתה באופן דיגיטלי, עם זמינות ויחס הראויים לשבח, בתביעה של אמא שלי. שמחתי להכיר אנשי מקצוע שעושים את עבודתם נאמנה בהתנהלות מעוררת השראה. תודה למדרג שהמליצו עליכם, תבורכו ותצליחו. ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נתנאל ג. שדרות
משוב: 16/01/2021
תיאור השירות:
ייצוג בתביעה נגד ביטוח לאומי לאחר תאונת דרכים.
חוות דעת:
התיק שלי היה מאוד מורכב ונמשך במשך כמה שנים. מה שהיה מיוחד זה שהיא טיפלה לי בתיק באופן אישי. היא הייתה מעולה גם ברמה הבינאישית וגם ברמה המקצועית. היחס ושירותי המשרד מעולים. באמת אין לי מילים. היא הייתה אסרטיבית ובשורה תחתונה זה מאוד עזר לי. היא אנושית מאוד, ישבה דיברה איתי וחזרה אליי תמיד. הייתי מאוד חשדן בתחילת העבודה והלכתי לבדוק מספר עורכי דין ואף אחד לא הציע או נתן לי את מה שהיא נתנה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צ'ורני א. חולון
משוב: 12/07/2021
תיאור השירות:
ייצוג משפטי בעקבות תאונת דרכים.
חוות דעת:
היא מדהימה וסבלנית. מתקשרת כל הזמן ומזכירה. אני ממליץ מכל הלב. יחס אישי הייתי נותן 20 מתוך 10, אני לא יודע איך היא סבלה אותי. היא הסבירה לי הכל, אפילו דברים שלא שאלתי ולא חשבתי לשאול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילן א. רחובות
משוב: 13/05/2021
תיאור השירות:
ייצוג משפטי מול ביטוח לאומי עקב תאונת עבודה.
חוות דעת:
קודם כל ברמה האישית מדובר באישה מקסימה וחמה מאוד. היא מקצועית, אחראית והמחיר שלה הגון. קיבלתי יחס אישי בכל שעה שהייתי צריך אותה. מהרגע שהיא טיפלה בי התוצאות היו מעבר לציפיות ושביעות רצוני ולכן אני ממליץ עליה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מ. א. אשקלון.
משוב: 16/06/2022
תיאור השירות:
ייצוג בתביעה מול הוועדות של ביטוח לאומי.
חוות דעת:
עו"ד מצוינת מכל הבחינות, במעקב כל הזמן, תמיד זמינה, אנושית ומתחשבת. נותנת מענה כמו שצריך לכל שאלה, אם היא מסבירה משהו ללקוח היא מפרטת הכל בצורה עניינית. היא מגיעה לוועדות בזמן ומייצגת בכבוד ולעניין. התיק וכל המסמכים מאוד מסודרים, לא מפספסת דברים. באמת הייתה מאה אחוז וזכיתי בדיוק על פי המגיע לי בתביעה שלי. הכל בזכות העובדה שהיא ידעה לנתב אותי נכון לאורך כל הדרך. אני מאוד ממליץ עליה לכל מי שרוצה וצריך ייצוג מעולה, במיוחד מול ביטוח לאומי ובענייני תאונות. היא מצוינת מכל הבחינות! תודה רבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 31/01/2024
תיאור השירות:
ייצוג בתהליך תביעה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! היא עשתה את העבודה על הצד הטוב ביותר ואנחנו מרוצים מהתוצאה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 39 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשעורך דין נזיקין רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עורך דין נזיקין. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
אודות
אתי היא עורכת דין, העומדת בראש משרד המומחה בתביעות נזיקין. היא מספרת: "ייצגנו חברות ביטוח המובילות במשק. כיום אנו דואגים למיצוי כל הזכויות של הלקוח, כמו תביעות לפיצויים, תאונות דרכים, תאונות עבודה, תביעות נגד ביטוח לאומי, מס הכנסה, קרן פנסיה, חברות ביטוח ומשרד הביטחון".
על הערכים המנחים אותה בעבודתה אתי מספרת: "אני פועלת מתוך תחושת שליחות לעזור לנפגעים במשבר, להעניק להם שקט נפשי, למצות את כל הזכויות שמגיעות להם ולאפשר להם להשתקם ולפתוח דף חדש. הטיפול הוא צמוד ואישי, אחוזי הצלחה גבוהים ביותר ופיצוי מקסימלי בזמן מינימלי."
תחומי התמחות
:: תביעות פיצויים ותביעות נגד חברות ביטוח
:: ייצוג בועדות רפואיות
:: תביעות נכות, אובדן כושר עבודה וסיעוד
ותק בתחום
משנת 1998 בתחום.
הכשרה
בוגרת תואר ראשון ושני במשפטים מטעם אונ' בר-אילן, חברת פורום הנזיקין בלשכת עורכי הדין מחוז מרכז.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.