היה מצוין. היה ממש אחלה. הגיע תוך שעה. היה ישר, מקצועי, עם תודעת שירות ובמחיר סביר לגמרי לדעתי. מומלץ ביותר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונית ס. קרית אונו.
אשרור: 04/05/2025
משוב: 05/03/2025
תיאור השירות:
בדיקת מקרר מחברת בלומברג.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא בדק ביסודיות את המקרר והגיע למסקנה שלא כדאי לתקן אותו והסביר מה לא עובד. הוא המליץ לקנות מקרר חדש וייעץ לי מה לקנות. הוא בדק ביסודיות את כל הדברים, היה מאוד נחמד ואדיב. התרשמתי שהוא מאוד מקצועי. אחרי שהלך הוא אמר לי להתקשר אליו להתייעץ איתו איזה מקרר לקנות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שמשון שימר, גני תקווה.
משוב: 06/02/2025
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אלי כ. קרית אונו.
משוב: 22/03/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע מהר והיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אופיר גלעד, קרית אונו.
משוב: 23/02/2022
תיאור השירות:
הפעלה מחדש של מקרר ישן, החלפה ואספקה של מאוורר.
חוות דעת:
היה מצוין! סידר הכל כמו חדש ובדק ביסודיות שהכל עובד כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איילת רווה, קרית אונו.
אשרור: 19/01/2022
משוב: 07/11/2021
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת SAMSUNG, כלל חידוש של כל חלקו הפנימי של המקרר.
חוות דעת:
היה ממש מעולה, אין דברים כאלה! אבי עשה עבודה מעל ומעבר לכל הציפיות שלנו. הוא עבד במשך יום שלם, הציל את המקרר אחרי שכמה טכנאים לפניו כבר ויתרו עליו וחסך לי הוצאה אדירה. קיבלתי ממנו שירות יוצא מן הכלל לכל הדעות ולא יכולתי להיות מרוצה יותר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמיחי מילוא, גני תקווה.
משוב: 05/08/2021
תיאור השירות:
בדיקת דליפת מים ממקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא הגיע בדק והסתכל הרבה זמן כדי למצוא את הדליפה ובסוף הוא אמר שזה עבודה מסובכת ועולה הרבה כסף ולא בטוח שכדאי לי לעשות אותה. הוא לקח מחיר ביקור והיה ממש אחלה נחמד וגם מאוד הוגן ואמין בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמיר י., גני תקווה.
משוב: 19/01/2021
תיאור השירות:
ביקור בעקבות מקרר תקול של חברת אמקור.
חוות דעת:
הוא עשה עלינו רושם טוב וחיובי! הוא בדק אבל לא ממש תיקן כי המקרר חזר לעבוד לפני שהגיע והיה איתנו בקשר אחרי זה לבדוק שהכל תקין. פעם הבאה שתהיה לנו בעיה בטוח נקרא לו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בת אל גססה , קרית אונו.
משוב: 15/07/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר קרול הכולל החלפת מדחס.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה! שירות ברמה גבוהה מאד. הגיע חצי שעה אחרי שהתקשרתי ולא עזב אותי עד שהייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בני וייס, גני תקווה.
אשרור: 12/07/2020
משוב: 11/05/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה שנבעה מהפסקת חשמל במקרר של חברת פיליפס.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע מהר, עשה מה שצריך והכל עובד מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1342 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מקררים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון מקררים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי נולד בדרום אפריקה, גדל והתחנך שם עד גיל 20, ושם, בבית הספר למד את כל מה שקשור בעולם הקירור. כשעלה לארץ כבר היה לו ברור שבזה הוא הולך לעסוק – הוא עבד אצל מספר בעלי מקצוע עד שצבר מספיק ניסיון והחליט שהוא בשל לפתוח עסק משלו.
הוא אב לילדים וסב לנכד, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו עם המשפחה, שזה הדבר שהכי חשוב לו. "הרבה פעמים אנחנו רוצים ללכת ולעבוד בשביל המשפחה, אבל אז אנחנו שוכחים את המשפחה בשביל העבודה. הזמן עם המשפחה הוא זמן חשוב וצריך לשמור עליו".
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהתקלקל לו המזגן. הוא היה עם ילדים קטנים בבית והם פשוט סבלו מחום. התקלה הייתה מאוד בעייתית וכללה בעיות צנרת. כשראיתי את הילדים שלו ככה סובלים אמרתי שלא משנה מה, אני לא יוצא מהבית עד שאני לא מתקן לו את התקלה. הייתי אצלו משעה שלוש בצהריים עד שש בבוקר שלמחרת. הוא ממש הודה לי והיום אנחנו חברים, נשארנו בקשר טוב."
ולגבי השאיפות לעתיד? "הייתי רוצה להמשיך לעסוק בתחום הקירור, רק בגלל האנשים, זה שווה הכל. הידיעה שאני יכול לעזור ללקוח, לעשות לו טוב, ולהוציא אותו מרוצה היא זו שנותנת לי סיפוק. אני לא פה בגלל הכסף."
אבי עוסק בתחום המיזוג כבר 25 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו, שמעניק פתרונות למקררים ומזגנים.
"אני אוהב את העבודה", אומר אבי, "ומה שאני הכי אוהב בה זה הקשר עם הלקוחות. בסופו של דבר מה שחשוב בשורה התחתונה זה החיבור החיובי עם הלקוח, הפיתרון של הבעיה, העזרה לבנאדם אחר. אני באמת מאמין שאם הגעתי אליו ועזרתי לו לפתור את הבעיה סימן שזה היה צריך לקרות, הייתי צריך להגיע אליו"
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגנים
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
:: התקנת מקררים
:: התקנת מזגנים
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה הוא ללמוד דברים חדשים, גם אחרי שנים רבות בתחום. " לפעמים אני נתקל במכשירים או טכנולוגיות חדשות שאני לא מכיר. אז אני אומר ללקוח שאת המקרר הזה אני עוד לא מכיר, שיפנה לבעל מקצוע אחר, ואז הולך ללמוד אותו."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.