הוא היה בסדר גמור ועשה את מה שהיה צריך. הוא איתר לנו מים כלואים בעקבות גשמים. לא עשיתי השוואה של המחיר לאחרים אבל הוא היה סביר לדעתי וסך הכל היה בסדר, הוא עמד בזמנים והיה מאוד נחמד.
הוא היה עשר, מקצועי, מאוד אדיב, הסביר לאורך כל ההליך את מה שעושה ומה הממצאים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרה ארליך, תל אביב.
משוב: 27/05/2025
תיאור השירות:
איתור נזילה בחדר אמבטיה באמצעות מצלמה תרמית והכנת דו''ח.
חוות דעת:
התרשמתי ממנו מאוד, בחור יוצא דופן והיה יסודי מאוד. מקצועי להפליא ויודע את העבודה, ידע איך להתנהל עם עוד אנשים. בחור חרוץ והביא לנו את הדו''ח תוך יומיים, לא חוויתי בעל מקצוע כזה עדיין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נסים שביט, חולון.
משוב: 22/05/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה באמבטיה.
חוות דעת:
מצוין, הוגן ואנושי. בעל מקצוע אדיב, כל מילה טובה שאוכל להגיד אפשר לרשום כאן. חשוב לציין שמישל הגיע מבלי שאהיה בדירה ודיברתי איתו מרחוק. הוא הגיע פעמיים כי פעם אחת הדירה הייתה ריקה, והכי חשוב - כששמע שאני במילואים לקח לי רק עלות חומרים! צדיק אמיתי! לא הסכמתי ורציתי לשלם מלא, אבל הוא אמר שלא יקבל את הכסף! הוא צדיק נסתר, הבן אדם הרחיב לי את הלב בימים הקשים האלו. הוא בן אדם פשוט גבר שבגברים, איש אמיתי, בעל מקצוע וצדיק אמיתי. ממליץ לקחת אותו בלי לחשוב פעמיים. מגיע לו עושר כי הוא נותן אושר. תודה מישל היקר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדי הלאוט, תל אביב.
משוב: 20/05/2025
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאור ת. הוד השרון.
משוב: 20/05/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה ברצפה בחצר.
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר, חוץ מכמה עניינים קטנים.
איכות
8
מחיר
4
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
אריאל א. תל אביב.
משוב: 18/05/2025
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. אני לא מכיר את המחירים.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונית ויטקובסקי, תל אביב.
משוב: 13/05/2025
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בת אל י. רעננה.
אשרור: 13/05/2025
משוב: 23/03/2025
תיאור השירות:
איתור נזילה.
חוות דעת:
היה מושלם! הגיע אחרי הרבה בעלי מקצוע שלא מצאו את הבעיה, מישל מצא. היה סבלני, זמין ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 316 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמאתר נזילות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של איתור נזילות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
מישל הוא בעל חברה לאיתור כשלים הגורמים לנזקי מים מכל הסוגים. "עולם המים על כל גווניו תמיד עניין אותי," מספר מישל. "נחשפתי אליו לראשונה כשהייתי נער כאשר אבי שהיה קבלן אינסטלציה, נתן לי מעת לעת אחריות על עבודות. מזה שנים רבות אני עוסק בתחום עבודות הבניין הכוללות את יסודות הבנייה, אינסטלציה ואיטום. את תחילת דרכי המקצועית התחלתי כמאתר מוסמך באחת החברות המובילות בארץ. כיום אני מנהל פרויקטים בתחום טיפול בכשלי מים ברמות מורכבות שונות ובנוסף מאתר ובוחן נזקי מים מוסמך." מישל מעיד כי הוא מקפיד להתחדש בכלים הטכנולוגים המתקדמים ביותר לאיתור כשלי מים, ללמוד עוד על דרכי עבודה ושיטות חדשות ולהשתתף בהשתלמויות. "אנחנו פה כדי לשרת אתכם, ומשתדלים לעשות זאת בצורה המקצועית ביותר," אומר מישל, "יש בעיות שאני הולך לישון איתן בלילה וקם עם תשובה בבוקר, ואני לא מפסיק לחשוב על דרכים להגיע לפתרון עבור הלקוח. אם יש לך בעיה שאתה חושב שאין מי שיכול לפתור אותה, אנחנו הכתובת."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.