הכל היה בסדר, נעשה לשביעות רצוני! הוא הסביר לי מה הבעיה, ייעץ לי אם אמצא נורה שתואמת לא לקבל את שירותיו ובכך לחסוך כסף, תיקן במהירות ולא השאיר ליכלוך אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסף גולרוך, ירושלים.
משוב: 19/08/2021
תיאור השירות:
תיקן קצר במדרגות ברחוב מאיר יושה 11
חוות דעת:
תיקן טוב, לקח מחיר הכי טוב שקיבלנו ,מאוד מרוצה
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעקב פישר, ירושלים.
משוב: 03/06/2021
תיאור השירות:
תיקון קצר והחלפת שעון שבת בלוח חשמל ראשי.
חוות דעת:
הגיע בזמן הנקבע, ביצע עבודה מעולה ובמהירות וקבע מחיר סביר בהחלט. ציון 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אשרת גלבוע, גבעת זאב.
משוב: 30/11/2021
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי בארון חשמל והתקנת גוף תאורה בפינת אוכל.
חוות דעת:
מיכאל היה מצוין! הוא עבד בצורה מקצועית, היה אדיב, נעים ואני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 25/11/2021
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי בבית.
חוות דעת:
למרות השעה המאוחרת הוא הגיע ביום שישי וטיפל בתקלה במקצועיות. הוא הסביר הכול ומה לעשות להבא במידה וחוזר על עצמו. הוא גבה תשלום סמלי למרות שזה היה שישי בערב. הוא אדם מקסים, השירות שלו מעולה ואני ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 91 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2028
רישיון
בתוקף עד 30/04/2028
אודות
מיכאל הוא חשמלאי ועל כך מספר: "תמיד התחברתי לתחום החשמל, הכי התחברתי למי שלימד אותי לעבוד. אני מקצוען אמיתי, שחייב שהכל יצא מושלם, וככה הורגלתי. יש לי עוד הרבה ללמוד אבל בסך הכל אני אוהב את התוצאות של העבודות שלי, ומרגיש שגם הלקוחות מרוצים." מיכאל מספר על חשיבות הלקוח בעיניו: "המוטו שלי - לקוח מרוצה. כשאני מגיע לתקלה, ככל שהיא מסובכת היא מאתגרת אותי יותר, וכשאני פותר אותה זה מספק אותי מאוד בלי קשר לשכר על העבודה."
תחומי התמחות
:: תיקון תקלות, התקנות, תיקון דודים
:: תכנון והתקנת תאורת חוץ
:: פתרון בעיות הארקה
ותק בתחום
בתחום משנת 2009.
האחריות כוללת
:: אחריות על העבודה.
:: על אביזרים שמגיעים עם אחריות מהיבואן. לדוגמא שעון שבת לדוד.
:: במידה וההתקנה בוצעה כראוי ואחרי שנה הוא הפסיק לעבוד.
:: ניתן להחזיר ליבואן ואין צורך לשלם על השעון עצמו בהתקנה נוספת.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.