הוא רופא מאוד נחמד אבל מתוך הסתימות שעשה 3 נפלו לי (כן לקח אחריות בפעמים שחזרתי שזה חשוב אולי אתן לו עוד ניסיון בעתיד.. השיננית איחרה בפעם האחרונה שהייתי וקיצרה לי את כלל הטיפול דילגה על פלוריד ששילמתי תוספת והייתי צריך לעשות טיפול חוזר במקום אחר.
הוא היה ממש נחמד, עשה עבודה מעולה, המחיר מדהים לדעתי, עשיתי אצלו שתי סתימות, שלח אותי לצילום ואמשיך אצלו לעוד סתימות בהמשך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איליה ס. ראש העין.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
טיפול עזרה ראשונה לבעיית שיניים.
חוות דעת:
מאוד כאבה לי השן. הוא רופא היחיד שהסכים לקבל אותי באותו היום. טיפל בבעיה במקצועיות ופשוט הציל אותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסף ג. תל אביב.
אשרור: 04/05/2025
משוב: 21/05/2024
תיאור השירות:
טיפול שיננית.
חוות דעת:
שיננית מקצועית.
הטיפול היה ללא כאבים כלל.
המחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
כרמל מרציאנו, תל אביב.
אשרור: 06/04/2025
משוב: 25/08/2021
תיאור השירות:
טיפול שיננית.
חוות דעת:
מרפאה נקיה ומסודרת ממש, היה קל לקבוע את התור, הם היו מאוד נחמדים, הטיפול היה מצוין והשיננית הייתה מאוד נעימה ויסודית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רימה גפן, תל אביב.
אשרור: 06/03/2025
משוב: 07/02/2024
תיאור השירות:
סתימה בשן.
חוות דעת:
המשרד לדעתי קצת דורש תיקון אבל אני סומכת עליו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
רותי ב. יהוד.
אשרור: 05/02/2025
משוב: 21/05/2024
תיאור השירות:
טיפול שורש.
חוות דעת:
היה מעולה, אין לי שום תלונה. העבודה נעשתה בדייקנות, מקצועיות ובאווירה מרגיעה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סמדר רשף, גבעתיים.
משוב: 28/01/2025
תיאור השירות:
הקצאות.
חוות דעת:
נהדר, עדינים מאוד. הופתעתי לטובה. התכוננתי נפשית למשהו מאוד לא נעים וכואב, ועבר צ'יק צ'ק ובעדינות.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
כפיר סמון, פתח תקווה.
משוב: 29/12/2024
תיאור השירות:
בדיקה.
חוות דעת:
היה מעולה! בדיקה של שיניים מציקות אמר שצריך להחליף משחה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יצחקי א. רמת גן.
משוב: 23/12/2024
תיאור השירות:
סתימה בשן.
חוות דעת:
היחס והטיפול היו בסדר גמור. אבל לצערי הסתימות נפלו לאחר כשלושה חודשים, דבר שהוא מאוד מאוד חריג. ולכן חיפשתי מצאתי רופא שיניים אחר מעט יותר יקר, אך הטיפול הרבה יותר טוב והסתימות עדיין מחזיקות ללא בעיות בכלל!
כשרופא שיניים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולי שיניים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.