תיקון נזילה מצנרת מטבח שכלל החלפת ברז וביטול שסתום אל חזור.
חוות דעת:
היה מקסים! הוא הרגיע אותי בכל שלב והיה פשוט אנושי ברמות. גם המקצועיות שלו בלטה מאוד ועשה עבודה מדהימה. באמת אחד מבעלי המקצוע הטובים שראיתי ואני הייתי מבסוטה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלומי אוחיון, אשדוד.
משוב: 17/10/2021
תיאור השירות:
התקנת שסתום אל חוזר על שעון המים.
חוות דעת:
הוא התעכב טיפה והתקשר לעדכן אז מבחינתי הוא היה בסדר גמור. הוא עשה את העבודה בדיוק כמו שאמר וגבה מחיר שהיה נראה לי הוגן. הוא היה מעולה, מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דן ע. ראשון לציון.
אשרור: 15/03/2020
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
התקנת אל חזור לשעון מים.
חוות דעת:
הגיע באותו יום, עשה עבודה יסודית ומהירה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביבה טמיר, רחובות.
אשרור: 25/09/2018
משוב: 24/07/2018
תיאור השירות:
התקנת ברז אל חזור בצנרת.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. המלצתי עליו לחברים. הוא מקצועי, נחמד, איכפתי ודייקן בזמנים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 880 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
מתן הגיע לתחום האינסטלציה לגמרי במקרה. "האמת היא שלמדתי שמאות ומכונאות רכב, ובזמן הלימודים אחי הציע לי לבוא לעבוד יחד איתו באינסטלציה. מאז זה נשאר ככה", הוא צוחק. "אני מאוד אוהב את העבודה שלי, ואוהב לעזור ללקוחות שצריכים אותי. הרבה פעמים אני מגיע לבתים אחרי סתימה או פיצוץ, ואני יכול לסדר את הבעיה ולעזור ללקוח. מבחינתי זה הדבר הכי חשוב".
מתן נשוי, ואוטוטו יהפוך לאבא לזאטוט קטן :) כשהוא לא בעבודה, כנראה שתוכלו למצוא אותו עם אשתו, מטיילים או משפצים את הבית החדש שלהם..
ומה לגבי העתיד? "אני מקווה להמשיך ולהתקדם בתחום האינסטלציה, ותמיד לדאוג שיהיה לי את כל המידע על הדברים החשובים בתחום".
מתן הגיע לתחום האינסטלציה לפני כשמונה שנים, והיום הוא עומד בראש עסק משלו.
אחד הדברים שמייחדים את מתן בעבודה שלו הוא שיתוף הפעולה ועזרה לאינסטלאטורים אחרים. "יש לנו ציוד מתקדם, שמאפשר לנו לעשות הרבה דברים שלא הרבה אינסטלטורים אחרים יכולים לעשות. לכן כמעט כל האינסטלאטורים באזור מכירים אותנו וחברים שלנו, והרבה פעמים הם פונים אלינו כדי שנעזור להם. אנחנו תמיד עושים את זה בשמחה,שיתוף הפעולה הזה הוא אחד הדברים שאני הכי אוהב".
האתגר הגדול של מתן הוא להצליח לפתור בעיות שאינסטלאטורים אחרים לא הצליחו. "מאתגר אותי לפתור סתימות קשות, או כל דבר שאינסטלטורים אחרים ניסו לפתור לפני ולא הצליחו. זאת תחושה טובה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.