היה מצוין!
הייתה בעיה של לחץ מים נמוך מאוד בחדר האמבטיה. מתן סידר במקצועיות ובאדיבות והתקין ברז במקלחת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבירם גבאי, תל אביב.
משוב: 28/07/2022
תיאור השירות:
הגברת לחץ מים במקלחת.
חוות דעת:
היה ממש אחלה, הוא היה נחמד ושירותי. הוא ניסה לעזור כמה שאפשר והיה מקצועי. הרגשתי ששילמתי יחסית הרבה ביחס למה שקיבלתי. הוא הצליח לפתור את הבעיה חלקית.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
10
כללי
אסף פייג, רחובות.
אשרור: 16/03/2020
משוב: 16/12/2019
תיאור השירות:
הגברת לחץ מים חמים בדירה והחלפת ברז.
חוות דעת:
מתן הגיע יום אחרי ההזמנה, נתן שירות מעולה, הסביר בפירוט ובסבלנות על כל האפשרויות של התיקון, על העלויות והסיכונים. הטיפול בתקלה היה מהיר אך יסודי. מתן הוא אדם מאוד שירותי, שקט ומנומס. אנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נ. ב. פתח תקווה.
אשרור: 17/01/2021
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
תיקון לחץ מים בדירה.
חוות דעת:
בחור נדיר. אמין, שירותי, הוגן, נעים הליכות ובעיקר מקצועי מאוד. פתר בעיה שגרמה לאינסטלטור אחר להיעלם. ממליץ עליו בלב שלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מ. ב. בת ים.
משוב: 18/11/2019
תיאור השירות:
טיפול בבעיית לחץ מים נמוך.
חוות דעת:
היה לנו לחץ מים נמוך, הוא פתר את זה ונתן עצות על טיפול בדוד מים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ע. ג. תל אביב.
משוב: 28/09/2018
תיאור השירות:
עבודות אינסטלציה שכללו קיבוע ברז למכונת כביסה, תיקון נזילה בשירותים וטיפול בלחץ מים בברז אמבטיה.
חוות דעת:
הוא מדהים, חבל על הזמן הגיע ממש בזמן. הייתי מרוצה ממנו מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 880 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
מתן הגיע לתחום האינסטלציה לגמרי במקרה. "האמת היא שלמדתי שמאות ומכונאות רכב, ובזמן הלימודים אחי הציע לי לבוא לעבוד יחד איתו באינסטלציה. מאז זה נשאר ככה", הוא צוחק. "אני מאוד אוהב את העבודה שלי, ואוהב לעזור ללקוחות שצריכים אותי. הרבה פעמים אני מגיע לבתים אחרי סתימה או פיצוץ, ואני יכול לסדר את הבעיה ולעזור ללקוח. מבחינתי זה הדבר הכי חשוב".
מתן נשוי, ואוטוטו יהפוך לאבא לזאטוט קטן :) כשהוא לא בעבודה, כנראה שתוכלו למצוא אותו עם אשתו, מטיילים או משפצים את הבית החדש שלהם..
ומה לגבי העתיד? "אני מקווה להמשיך ולהתקדם בתחום האינסטלציה, ותמיד לדאוג שיהיה לי את כל המידע על הדברים החשובים בתחום".
מתן הגיע לתחום האינסטלציה לפני כשמונה שנים, והיום הוא עומד בראש עסק משלו.
אחד הדברים שמייחדים את מתן בעבודה שלו הוא שיתוף הפעולה ועזרה לאינסטלאטורים אחרים. "יש לנו ציוד מתקדם, שמאפשר לנו לעשות הרבה דברים שלא הרבה אינסטלטורים אחרים יכולים לעשות. לכן כמעט כל האינסטלאטורים באזור מכירים אותנו וחברים שלנו, והרבה פעמים הם פונים אלינו כדי שנעזור להם. אנחנו תמיד עושים את זה בשמחה,שיתוף הפעולה הזה הוא אחד הדברים שאני הכי אוהב".
האתגר הגדול של מתן הוא להצליח לפתור בעיות שאינסטלאטורים אחרים לא הצליחו. "מאתגר אותי לפתור סתימות קשות, או כל דבר שאינסטלטורים אחרים ניסו לפתור לפני ולא הצליחו. זאת תחושה טובה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.