היה מצוין! מתן הגיע בזמן, פתר את הבעיה והחליף את כל העבודה ״המאולתרת״ שהייתה עד כה באופן מקצועי ביותר. השרות היה מעולה, מתן אדיב, נעים, מקצועי ונעים הליכות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ירון ו. תל אביב.
משוב: 28/10/2024
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע מוכן, עם כל הכלים וכל הידע שנדרש כדי לעשות עבודה טובה ויעילה מבחינת זמן. דאג לוודא שההתקנה טובה וניקה אחריו את איזור העבודה.
הוא היה בסדר, אני מרוצה, אבל יום אחרי התמי 4 התנתק מאיזה צינור והייתה לי הצפה בבית, הוא טען שלא קשור אליו וסידרתי את זה בעצמי. המחיר היה סביר לדעתי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
אורית מירון, הוד השרון.
משוב: 10/10/2024
תיאור השירות:
החלפת סיפונים בכיור ופתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה מעולה! כל הכבוד על השירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי סובעי, תל אביב.
אשרור: 09/06/2024
משוב: 12/05/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור במטבח ובאמבטיה.
חוות דעת:
מתן היה מצוין, היה תענוג לעבוד איתו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרויקט שעה טובה
מתן התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
עידית שרמן, תל אביב.
משוב: 31/10/2023
תיאור השירות:
פתיחת שתי סתימות בצנרת כיור מטבח וניקוז מכונת כביסה בהתנדבות עבור זוג קשישים.
חוות דעת:
העבודה היתה עבור זוג קשישים כשהאישה סיעודית דמנטית, הקשיש אמר שיש סתימה בכיור של המטבח אבל התברר שהיו שם שתי סתימות, גם בצנרת מטבח וגם במכונת כביסה. הקשיש מוסר: "הוא בחור מדהים, אין אנשים אלה, איך בא לעזור לנו, היה מקצועי, עכשיו אפשר לעשות כביסה ולהשתמש בכיור, אני מברך אותו! תודה רבה"
המחיר שהוא לקח היה יקר לדעתי יחסית לכמות הזמן שהוא היה כדי לטפל בבעיה. לפי דעתי הוא לא היה צריך לקחת מחיר כזה גבוה על עבודה כזאת קטנה. אבל חוץ מזה הוא היה ממש בסדר גמור, הוא סיים תוך עשר דקות ועשה עבודה מצוינת.
איכות
10
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ערן ש. בת ים.
משוב: 24/08/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור והחלפת אינטרפוץ במקלחת.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! בהחלט ממליץ על מתן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 880 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
מתן הגיע לתחום האינסטלציה לגמרי במקרה. "האמת היא שלמדתי שמאות ומכונאות רכב, ובזמן הלימודים אחי הציע לי לבוא לעבוד יחד איתו באינסטלציה. מאז זה נשאר ככה", הוא צוחק. "אני מאוד אוהב את העבודה שלי, ואוהב לעזור ללקוחות שצריכים אותי. הרבה פעמים אני מגיע לבתים אחרי סתימה או פיצוץ, ואני יכול לסדר את הבעיה ולעזור ללקוח. מבחינתי זה הדבר הכי חשוב".
מתן נשוי, ואוטוטו יהפוך לאבא לזאטוט קטן :) כשהוא לא בעבודה, כנראה שתוכלו למצוא אותו עם אשתו, מטיילים או משפצים את הבית החדש שלהם..
ומה לגבי העתיד? "אני מקווה להמשיך ולהתקדם בתחום האינסטלציה, ותמיד לדאוג שיהיה לי את כל המידע על הדברים החשובים בתחום".
מתן הגיע לתחום האינסטלציה לפני כשמונה שנים, והיום הוא עומד בראש עסק משלו.
אחד הדברים שמייחדים את מתן בעבודה שלו הוא שיתוף הפעולה ועזרה לאינסטלאטורים אחרים. "יש לנו ציוד מתקדם, שמאפשר לנו לעשות הרבה דברים שלא הרבה אינסטלטורים אחרים יכולים לעשות. לכן כמעט כל האינסטלאטורים באזור מכירים אותנו וחברים שלנו, והרבה פעמים הם פונים אלינו כדי שנעזור להם. אנחנו תמיד עושים את זה בשמחה,שיתוף הפעולה הזה הוא אחד הדברים שאני הכי אוהב".
האתגר הגדול של מתן הוא להצליח לפתור בעיות שאינסטלאטורים אחרים לא הצליחו. "מאתגר אותי לפתור סתימות קשות, או כל דבר שאינסטלטורים אחרים ניסו לפתור לפני ולא הצליחו. זאת תחושה טובה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.