תיקון אסלה סמויה, התקנת צינור למכונת ייצור קרח במקרר, החלפת סיפון וחיבור מדיח לברז.
חוות דעת:
מתן דייקן, איש מקצוע ברמה מאוד גבוהה, נעים הליכות, מסביר בסובלנות מה הוא מתקן וכיצד. למען ההגינות, איני בקיא במחירים הנדרשים. המחיר נראה לי מעט יקר, אך אין ספק שעשה עבודה מצויינת ומגיע לו לקבל את התמורה. ממליץ עליו בלב שלם. במידת הדורך אני אזמין אותו שוב.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ערן גלב, גבעתיים.
משוב: 06/10/2024
תיאור השירות:
החלפת מצוף באסלה סמויה.
חוות דעת:
בגדול היה בסדר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
יוסי קלמנסון, בני ברק.
משוב: 06/11/2023
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה סמויה.
חוות דעת:
השירות היה אחלה! הוא הגיע, עשה את העבודה והבעיה נפתרה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרויקט שעה טובה
מתן התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
עידית שרמן, תל אביב.
משוב: 26/10/2023
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה סמויה עבור קשישה בהתנדבות.
חוות דעת:
הקשישה כבר לא האמינה שמישהו יוכל לסדר את התקלה, אבל מתן הגיע מייד עם החלק שהיה צריך, תיקן את התקלה והסביר לה הכול בפירוט, בנדיבות, באדיבות ובסבלנות. היא הודתה לו מאוד, איזה איש מקצוע!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
280 ₪
חלקים וחומרים נתרמו על ידי חברת בנק לאומי .
שעה אחת נתרמה
על ידי מתן
שירות זה נעשה עבור עמותת חיבורים 80-20.
נדב מזרחי, תל אביב.
אשרור: 04/10/2023
משוב: 28/10/2022
תיאור השירות:
אספקה והחלפת מנגנון ניאגרה סמויה.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר. הייתה בעיה בזמנים, הוא איחר אבל הוא התקשר לפני והודיע. הוא בא, פתר את הבעיה ממש מהר ולקח מחיר סביר בעיניי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
סיון משיח, פתח תקווה.
משוב: 21/07/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשתי ניאגרות סמויות.
חוות דעת:
הוא היה מצוין בכל הפרמטרים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסף ד. רחובות.
משוב: 07/06/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור והשירות היה טוב!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרה יקר, גבעת שמואל.
משוב: 30/04/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה סמויה שכלל החלפת מצוף ושסתום גומי.
חוות דעת:
מתן היה מצוין. הייתי מאוד מרוצה מהעמידה בזמנים, מההתייחסות ובכלל הוא עושה רושם של מישהו סופר מקצועי. לדעתי המחיר היה סביר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גל מ. רמת גן.
משוב: 27/11/2022
תיאור השירות:
תיקון בשירותים עם ניאגרה סמויה שכלל החלפת מצוף וגומייה.
חוות דעת:
מתן היה נחמד! מקצועי ושירותי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 880 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
מתן הגיע לתחום האינסטלציה לגמרי במקרה. "האמת היא שלמדתי שמאות ומכונאות רכב, ובזמן הלימודים אחי הציע לי לבוא לעבוד יחד איתו באינסטלציה. מאז זה נשאר ככה", הוא צוחק. "אני מאוד אוהב את העבודה שלי, ואוהב לעזור ללקוחות שצריכים אותי. הרבה פעמים אני מגיע לבתים אחרי סתימה או פיצוץ, ואני יכול לסדר את הבעיה ולעזור ללקוח. מבחינתי זה הדבר הכי חשוב".
מתן נשוי, ואוטוטו יהפוך לאבא לזאטוט קטן :) כשהוא לא בעבודה, כנראה שתוכלו למצוא אותו עם אשתו, מטיילים או משפצים את הבית החדש שלהם..
ומה לגבי העתיד? "אני מקווה להמשיך ולהתקדם בתחום האינסטלציה, ותמיד לדאוג שיהיה לי את כל המידע על הדברים החשובים בתחום".
מתן הגיע לתחום האינסטלציה לפני כשמונה שנים, והיום הוא עומד בראש עסק משלו.
אחד הדברים שמייחדים את מתן בעבודה שלו הוא שיתוף הפעולה ועזרה לאינסטלאטורים אחרים. "יש לנו ציוד מתקדם, שמאפשר לנו לעשות הרבה דברים שלא הרבה אינסטלטורים אחרים יכולים לעשות. לכן כמעט כל האינסטלאטורים באזור מכירים אותנו וחברים שלנו, והרבה פעמים הם פונים אלינו כדי שנעזור להם. אנחנו תמיד עושים את זה בשמחה,שיתוף הפעולה הזה הוא אחד הדברים שאני הכי אוהב".
האתגר הגדול של מתן הוא להצליח לפתור בעיות שאינסטלאטורים אחרים לא הצליחו. "מאתגר אותי לפתור סתימות קשות, או כל דבר שאינסטלטורים אחרים ניסו לפתור לפני ולא הצליחו. זאת תחושה טובה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.