הוא עשה את העבודה לשביעות רצוני! הוא הגיע מהר, אבחן את הבעיה ומצא את הפתרון מהר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
אפרת שכטר, תל אביב.
אשרור: 26/12/2019
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז ניל וייעוץ לגבי רטיבות.
חוות דעת:
מתן הגיע בפעם הראשונה אחרי שראיתי רטיבות בקיר, הוא בא ובדק והסביר שהבעיה היא של איטום ולא אינסטלציה. בפעם השנייה הוא הגיע והחליף ברז ניל. הכל היה מעולה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי ב. תל אביב.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה ותיקון צנרת אמבטיה.
חוות דעת:
היה פנטסטי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טובה דון, רחובות.
אשרור: 08/11/2024
משוב: 09/09/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצנרת שמתחת לכיור המטבח.
חוות דעת:
היה מצוין! מתן הגיע בזמן, פתר את הבעיה והחליף את כל העבודה ״המאולתרת״ שהייתה עד כה באופן מקצועי ביותר. השרות היה מעולה, מתן אדיב, נעים, מקצועי ונעים הליכות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דין ו. ראשון לציון.
משוב: 19/09/2023
תיאור השירות:
תיקון צנרת והחלפת סיפון.
חוות דעת:
היה על הכיפאק, הוא עשה עוד כמה תיקונים קטנים על הדרך ומגיע לו עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שמעון אלקיים, ראשון לציון.
אשרור: 28/08/2022
משוב: 26/05/2022
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצנרת מים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, אדם אמין, יסודי, מקצועי, שירותי ואדיב מאוד, וגם לקח מחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי יחזקאל, חולון.
אשרור: 07/08/2022
משוב: 08/06/2022
תיאור השירות:
החלפת שלושה ברזים, בדיקת רטיבות ואטימה באמצעות סיליקון.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, מבחינת האטימה הוא ניסה במשך זמן רב לסדר את זה וממש השקיע בכך, בסופו של דבר העבודה לא הייתה אסתטית אבל הוא היה מספיק הגון כדי לא לגבות תשלום על זה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ענת זמואל, רחובות.
משוב: 29/06/2022
תיאור השירות:
תיקון של צנרת.
חוות דעת:
מתן הגיע בשבע בערב עם המון נתינה ועזרה. לקח מחיר סביר בהחלט, היה קשוב לבעיה ופתר אותה בקלות. בהחלט מקצועי, ממליצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניבה הלר, רחובות.
משוב: 28/04/2022
תיאור השירות:
תיקון נזילה מצנרת מטבח שכלל החלפת ברז וביטול שסתום אל חזור.
חוות דעת:
היה מקסים! הוא הרגיע אותי בכל שלב והיה פשוט אנושי ברמות. גם המקצועיות שלו בלטה מאוד ועשה עבודה מדהימה. באמת אחד מבעלי המקצוע הטובים שראיתי ואני הייתי מבסוטה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 880 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
מתן הגיע לתחום האינסטלציה לגמרי במקרה. "האמת היא שלמדתי שמאות ומכונאות רכב, ובזמן הלימודים אחי הציע לי לבוא לעבוד יחד איתו באינסטלציה. מאז זה נשאר ככה", הוא צוחק. "אני מאוד אוהב את העבודה שלי, ואוהב לעזור ללקוחות שצריכים אותי. הרבה פעמים אני מגיע לבתים אחרי סתימה או פיצוץ, ואני יכול לסדר את הבעיה ולעזור ללקוח. מבחינתי זה הדבר הכי חשוב".
מתן נשוי, ואוטוטו יהפוך לאבא לזאטוט קטן :) כשהוא לא בעבודה, כנראה שתוכלו למצוא אותו עם אשתו, מטיילים או משפצים את הבית החדש שלהם..
ומה לגבי העתיד? "אני מקווה להמשיך ולהתקדם בתחום האינסטלציה, ותמיד לדאוג שיהיה לי את כל המידע על הדברים החשובים בתחום".
מתן הגיע לתחום האינסטלציה לפני כשמונה שנים, והיום הוא עומד בראש עסק משלו.
אחד הדברים שמייחדים את מתן בעבודה שלו הוא שיתוף הפעולה ועזרה לאינסטלאטורים אחרים. "יש לנו ציוד מתקדם, שמאפשר לנו לעשות הרבה דברים שלא הרבה אינסטלטורים אחרים יכולים לעשות. לכן כמעט כל האינסטלאטורים באזור מכירים אותנו וחברים שלנו, והרבה פעמים הם פונים אלינו כדי שנעזור להם. אנחנו תמיד עושים את זה בשמחה,שיתוף הפעולה הזה הוא אחד הדברים שאני הכי אוהב".
האתגר הגדול של מתן הוא להצליח לפתור בעיות שאינסטלאטורים אחרים לא הצליחו. "מאתגר אותי לפתור סתימות קשות, או כל דבר שאינסטלטורים אחרים ניסו לפתור לפני ולא הצליחו. זאת תחושה טובה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.