מתן התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
עידית שרמן, תל אביב.
משוב: 26/10/2023
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה סמויה עבור קשישה בהתנדבות.
חוות דעת:
הקשישה כבר לא האמינה שמישהו יוכל לסדר את התקלה, אבל מתן הגיע מייד עם החלק שהיה צריך, תיקן את התקלה והסביר לה הכול בפירוט, בנדיבות, באדיבות ובסבלנות. היא הודתה לו מאוד, איזה איש מקצוע!
הוא היה ממש בסדר. הייתה בעיה בזמנים, הוא איחר אבל הוא התקשר לפני והודיע. הוא בא, פתר את הבעיה ממש מהר ולקח מחיר סביר בעיניי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
אריאל א. תל אביב.
אשרור: 07/10/2021
משוב: 08/08/2021
תיאור השירות:
החלפת מצופים ואטמים בשתי ניאגרות סמויות של WISA וכיול מצופים.
חוות דעת:
מתן עשה עבודה מעולה ויסודית, ידע לפרק ולהרכיב בחזרה את המנגנון המורכב תוך כמה שניות ובביטחון מלא. אבחן את הבעיות במדויק, הזמין את החלפים הנדרשים ולא התעצל לפתוח ולסגור את הניאגרות שוב ושוב כדי לעשות התאמות קטנות עד שווידא שהכל עובד כמו שצריך. הוא עמד בזמנים, היה אדיב מאוד, נתן הסברים מפורטים, ניסה לצמצם עלויות וגבה מחיר סביר ביותר על עבודתו. מומלץ ביותר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חזי הלפרט, תל אביב.
משוב: 09/05/2021
תיאור השירות:
פתיחת נזילה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי! ממש מעולה, לקח מחיר סביר על העבודה, תיקן את הכל כמו שצריך והיה בסדר גמור. גם אלתר פיתרון טוב לפלסטיק שהיה שבור. הדבר היחיד היה שהוא איחר קצת אבל היינו בקשר תוך כדי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
נטע ראם, תל אביב.
משוב: 17/03/2021
תיאור השירות:
החלפה של מנגנון ניאגרה סמויה.
חוות דעת:
אחלה שירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יסמין שאהין, תל אביב.
משוב: 09/06/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון ניאגרה סמויה.
חוות דעת:
עשר! התקשרתי למתן בנוגע לבעיה שהייתה לי, צילמתי לו את הבעיה והוא אמר לי איזה חלק לקנות, מאיזה חברה והנחה אותי איך להתקין אותו. הוא עזר לי מאוד וחסך לי כסף.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
חגי ידיד, תל אביב.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
תיקון אסלה סמויה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! הגיע בזמן, עשה עבודה טובה והיה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
שמואל גומר, תל אביב.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
מגיע לו להיות במקום הראשון. אני מרוצה מהזמינות שלו, המהירות והמקצועיות. הוא הגיע בזמן ולקח מחיר סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לנה אוקסמן, רחובות.
אשרור: 26/04/2025
משוב: 09/09/2024
תיאור השירות:
החלפת מנגנון ניאגרה סמויה.
חוות דעת:
מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מוטי קרקו, ראשון לציון.
אשרור: 12/12/2024
משוב: 11/09/2024
תיאור השירות:
תיקון אסלה סמויה, התקנת צינור למכונת ייצור קרח במקרר, החלפת סיפון וחיבור מדיח לברז.
חוות דעת:
מתן דייקן, איש מקצוע ברמה מאוד גבוהה, נעים הליכות, מסביר בסובלנות מה הוא מתקן וכיצד. למען ההגינות, איני בקיא במחירים הנדרשים. המחיר נראה לי מעט יקר, אך אין ספק שעשה עבודה מצויינת ומגיע לו לקבל את התמורה. ממליץ עליו בלב שלם. במידת הדורך אני אזמין אותו שוב.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 880 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
מתן הגיע לתחום האינסטלציה לגמרי במקרה. "האמת היא שלמדתי שמאות ומכונאות רכב, ובזמן הלימודים אחי הציע לי לבוא לעבוד יחד איתו באינסטלציה. מאז זה נשאר ככה", הוא צוחק. "אני מאוד אוהב את העבודה שלי, ואוהב לעזור ללקוחות שצריכים אותי. הרבה פעמים אני מגיע לבתים אחרי סתימה או פיצוץ, ואני יכול לסדר את הבעיה ולעזור ללקוח. מבחינתי זה הדבר הכי חשוב".
מתן נשוי, ואוטוטו יהפוך לאבא לזאטוט קטן :) כשהוא לא בעבודה, כנראה שתוכלו למצוא אותו עם אשתו, מטיילים או משפצים את הבית החדש שלהם..
ומה לגבי העתיד? "אני מקווה להמשיך ולהתקדם בתחום האינסטלציה, ותמיד לדאוג שיהיה לי את כל המידע על הדברים החשובים בתחום".
מתן הגיע לתחום האינסטלציה לפני כשמונה שנים, והיום הוא עומד בראש עסק משלו.
אחד הדברים שמייחדים את מתן בעבודה שלו הוא שיתוף הפעולה ועזרה לאינסטלאטורים אחרים. "יש לנו ציוד מתקדם, שמאפשר לנו לעשות הרבה דברים שלא הרבה אינסטלטורים אחרים יכולים לעשות. לכן כמעט כל האינסטלאטורים באזור מכירים אותנו וחברים שלנו, והרבה פעמים הם פונים אלינו כדי שנעזור להם. אנחנו תמיד עושים את זה בשמחה,שיתוף הפעולה הזה הוא אחד הדברים שאני הכי אוהב".
האתגר הגדול של מתן הוא להצליח לפתור בעיות שאינסטלאטורים אחרים לא הצליחו. "מאתגר אותי לפתור סתימות קשות, או כל דבר שאינסטלטורים אחרים ניסו לפתור לפני ולא הצליחו. זאת תחושה טובה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.