פתיחת סתימה בכיור מטבח על ידי משאבה וספירלה חשמלית והחלפת סיפון.
חוות דעת:
הגיע מהר, מעכשיו לעכשיו, ועשה עבודה מצוינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מעיין נחום, בת ים.
משוב: 06/06/2022
תיאור השירות:
החלפת שתי משאבות עקב נזילות בשני חדרי שירותים.
חוות דעת:
השירות של מתן היה מעולה, הוא איש מקסים והתרשמתי לטובה, אני מרוצה!
איכות
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
שרה כהן, באר יעקב.
משוב: 28/03/2022
תיאור השירות:
תיקון משאבת ביוב טבולה.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! עשה עבודה טובה, אדיב, נחמד ומחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא חנגל, פתח תקווה.
משוב: 30/01/2022
תיאור השירות:
החלפת משאבה בצנרת בבית פרטי.
חוות דעת:
הוא מאד שירותי, הגיע בזמן שקבענו ותיקתק עבודה בצורה מהירה ויעילה. השאיר מאד נקי בסיום העבודה ולקח מחיר סביר בעיניי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
יהודית שני, ראשון לציון.
אשרור: 27/01/2021
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
החלפת משאבה בבור ביוב.
חוות דעת:
היה עשר! הייתי מרוצה מהשירות! תגובה מהירה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 18/06/2023
תיאור השירות:
בדיקת תקלה, אספקת והחלפת משאבה בדוד חשמלי.
חוות דעת:
בגדול, לא נראה לי שזה דומה לשום לקוח אחר שהיה לכם. הוא חזר אלינו לאחר בדיקה, התקין משאבה מחדש ואז הוא גילה שבכלל יש אבנים בצינור שחסמו מהמים לצאת ולא היה צורך להחליף משאבה. כל הדבר הזה לא היה קורה אם מישהו היה בודק את הצנרת.
הוא לא היה אמור לבדוק את הצנרת, אך פתאום קלט שיש משהו תקוע. זה היה ממש בזבוז של כסף מבחינתנו, אך זאת לא אשמתו כי הוא לא היה אמור לבדוק את זה.
אנחנו חשבנו שהמשאבה הישנה של הדוד מקולקלת ולכן, הבאנו אותו להחליף למשאבה אחרת. הוא הגיע בפעם הראשונה, עשה בדיקת נזילות והציע לנתק את המשאבה. הקשבנו לו ואז גילינו שאי אפשר בלעדיה. הוא חזר שוב להתקין אותה מחדש אבל אז גילינו שהיא כבר התקלקלה לגמרי. בפעם השלישית, הגיע להתקין לנו משאבה חדשה. כנראה כששיפצו את הבית נכנסו אבנים לצנרת.
העמידה בזמנים שלו הייתה לא משהו, כמה פעמים אמר טווח שעות שיגיע בהן אך לא הספיק והגיע למחרת כי התעכב בעבודה אחרת. הוא באמת אדם מקסים, נחמד ועם רצון טוב, אך, מצד אחד, אני לא אמורה לחשוב שאולי יש אבנים בצנרת ומצד שני, זה גם לא משהו שהוא צריך לעשות. בקיצור מורכב מאוד. לא יודעת איך לסכם את החוויה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 880 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
מתן הגיע לתחום האינסטלציה לגמרי במקרה. "האמת היא שלמדתי שמאות ומכונאות רכב, ובזמן הלימודים אחי הציע לי לבוא לעבוד יחד איתו באינסטלציה. מאז זה נשאר ככה", הוא צוחק. "אני מאוד אוהב את העבודה שלי, ואוהב לעזור ללקוחות שצריכים אותי. הרבה פעמים אני מגיע לבתים אחרי סתימה או פיצוץ, ואני יכול לסדר את הבעיה ולעזור ללקוח. מבחינתי זה הדבר הכי חשוב".
מתן נשוי, ואוטוטו יהפוך לאבא לזאטוט קטן :) כשהוא לא בעבודה, כנראה שתוכלו למצוא אותו עם אשתו, מטיילים או משפצים את הבית החדש שלהם..
ומה לגבי העתיד? "אני מקווה להמשיך ולהתקדם בתחום האינסטלציה, ותמיד לדאוג שיהיה לי את כל המידע על הדברים החשובים בתחום".
מתן הגיע לתחום האינסטלציה לפני כשמונה שנים, והיום הוא עומד בראש עסק משלו.
אחד הדברים שמייחדים את מתן בעבודה שלו הוא שיתוף הפעולה ועזרה לאינסטלאטורים אחרים. "יש לנו ציוד מתקדם, שמאפשר לנו לעשות הרבה דברים שלא הרבה אינסטלטורים אחרים יכולים לעשות. לכן כמעט כל האינסטלאטורים באזור מכירים אותנו וחברים שלנו, והרבה פעמים הם פונים אלינו כדי שנעזור להם. אנחנו תמיד עושים את זה בשמחה,שיתוף הפעולה הזה הוא אחד הדברים שאני הכי אוהב".
האתגר הגדול של מתן הוא להצליח לפתור בעיות שאינסטלאטורים אחרים לא הצליחו. "מאתגר אותי לפתור סתימות קשות, או כל דבר שאינסטלטורים אחרים ניסו לפתור לפני ולא הצליחו. זאת תחושה טובה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.