קיבלה אותי בזמן, הייתה חביבה ולא מצאה שום בעיה בבדיקה, יצאתי שמח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חנן וולטרס, חיפה.
משוב: 19/05/2024
תיאור השירות:
ניקוי אבנית.
חוות דעת:
היא הייתה מעולה אבל היה קצת יקר לדעתי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידן שחף, הרצליה.
משוב: 12/05/2025
תיאור השירות:
ניקוי אבנית.
חוות דעת:
היא קיבלה אותי מהרגע להרגע והכל היה מעולה, על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
כרמל כהן, תל אביב.
משוב: 12/05/2025
תיאור השירות:
טיפול שיננית בקליניקה.
חוות דעת:
היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סטיב ארד-אלן, תל אביב.
משוב: 11/05/2025
תיאור השירות:
ניקוי אבנית.
חוות דעת:
היא טובה ויעילה. היה קצת עיכוב.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
שון ד. פתח תקווה.
אשרור: 11/05/2025
משוב: 07/11/2024
תיאור השירות:
סתימה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
נשברה לי שן קדמית, תיקנו לי כבר כמה פעמים דרך ההסדר בקופת חולים וזה לא מחזיק. סיפרתי לה את הסיפור ושלחתי תמונה, היא הייתה מקצועית ונחמדה והגעתי אליה ביום למחרת והיא סידרה לי את זה. ממליץ בחום :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכאל נאומנקו, נס ציונה.
משוב: 09/05/2025
תיאור השירות:
סתימה וטיפול שיננית.
חוות דעת:
מאוד נהניתי מהשירות!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יובל ו. תל אביב.
אשרור: 09/05/2025
משוב: 10/11/2024
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתן נ. תל אביב.
משוב: 04/05/2025
תיאור השירות:
בדיקת שיניים כללית.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 697 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשרופא שיניים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולי שיניים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
אודות
רות מעידה על המרפאה שלה שהיא מקום שכיף להיות בו. "מאד נעים פה, אנחנו שומרים על היגיינה ברמה גבוהה והצוות פשוט מקסים", היא מספרת.
תחומי התמחות
:: רפואת שיניים לילדים ולמבוגרים.
:: סתימות, טיפולי שורש, כתרים, שתלים, שיקום על גבי שתלים ותותבות.
:: המרפאה בתל אביב נעימה עם כל הציוד הדרוש. שמירה על הגיינה מירבית וצוות נעים וקצועי
ותק בתחום
רות נמצאת בתחום רפואת השיניים החל משנת 1988 ומשמשת כעצמאית החל משנת 1995.במרפאה עובד רופא מומחה לחניכיים ושתלים, ורופא לכרורגיה פה ולסת.
שאלות ותשובות עם ד"ר רותי
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.