החלפת רדיאטור, תיקוני פחחות והחלפת פנסים ברכב מסוג פורד שנת 2000.
חוות דעת:
הם היו מצוינים מבחינת היחס האישי, אני מרוצה מהשירות ומאיכות העבודה אבל הם היו יקרים מאד ביחס למוסכים אחרים. ומבחינת זמנים הם קראו לי אחרי ניסיון ראשון בלבד ושהגעתי למוסך הרכב לא היה מוכן.
איכות
10
מחיר
5
זמנים
6
יחס
10
8
כללי
שני א. ירושלים.
משוב: 12/04/2016
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 150 אלף והחלפת משאבה בהגה ברכב פורד פוקוס, 2008.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד, נחמד ומקצועי. הם טיפלו בבעיה שהייתה עם ההגה וגם ביצעו טיפול תקופתי קטן, של 150 אלף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
ערן אורן, ירושלים.
אשרור: 17/02/2015
משוב: 14/01/2014
תיאור השירות:
החלפת טיימינג וטיפול עשרת אלפים לרכב פורד פוקוס.
חוות דעת:
הוא היה עשר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
ניר ע. ירושלים.
משוב: 16/02/2015
תיאור השירות:
טיפול שנתי בפורד מונדאו, לפני חודש בערך.
חוות דעת:
היה מעולה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גל משולם, ירושלים.
אשרור: 11/02/2015
משוב: 05/11/2014
תיאור השירות:
טיפול 10000 ודיאגנוסיטקה לרכב פורד פיאסטה שנת 2002.
חוות דעת:
הם היו מעולים, הייתי אצלם כבר כמה פעמים.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
בן רוזנפלד, ירושלים.
משוב: 31/10/2014
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדלק ברכב מסוג פורד פוקוס שנת 2002.
חוות דעת:
היה טוב מאוד. הם עשו אחלה עבודה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
אלון דינור, ירושלים.
משוב: 17/09/2014
תיאור השירות:
תיקון בעיה במיזוג ובחימום ברכב פורד פיאסטה שנת 1998.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא נתן יחס מצוין, מקצועי מאוד ואדיב מאוד. אני מרוצה מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מרים רוסטובסקי, ביתר עילית.
משוב: 03/05/2012
תיאור השירות:
החלפה של משאבת מים בפורד פוקוס שנת 2001.
חוות דעת:
היה ממש בסדר גמור! הם ממש בחורים לעניין. היתי מאוד מרוצה מהטיפול שהם עשו ומהמחיר שהם גבו. הם הסבירו לי על התקלה ועל מה שהם עושים ויצאתי מאוד מרוצה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי רצון, מודיעין.
משוב: 08/08/2008
תיאור השירות:
כל סוגי הטיפולים לרכב מסוג טנדר ולרכב מסוג פורד מונדיאו שנת 2006.
חוות דעת:
מוסך מצויין! הם נותנים שירות אדיב וטוב. הם מאוד אמינים שזה מאוד חשוב היום... יש לי אמון בהם, אני סומך עליהם לגמרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
10
כללי
נ. ע. תל אביב.
אשרור: 23/08/2016
משוב: 30/12/2015
תיאור השירות:
טיפול שנתי בפורד פוקוס שנת 2007.
חוות דעת:
היה מצוין! שירות מהיר, אדיב ויעיל. מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 399 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
יגאל נשוי ואב לשניים, שכרגע עוסקים בתחום הגן ובית הספר.
לתחום הרכב הוא הגיע אחרי שגילה שיש לו חוש טכני. "יש לי אהבה לתחום הטכני, גיליתי שזה מאוד חזק אצלי. זה התחיל מאוד מוקדם, לפני הצבא הגעתי לניסיון ואיכשהו נדבקתי. במקביל לשירות הצבאי עבדתי במוסך ואחרי הצבא הצטרפתי לעסק. הייתי בחור בן 22 שנכנס שותף במוסך, זה יוצא דופן. רוני, השותף שלי, שהיה מבוגר ממני, היה בנאדם שנתן לי הרבה ידע והכוונה. הוא גילה את הפוטנציאל שבי, ואני גיליתי שאני מתחבר ואוהב את זה."
הוא נזכר בלקוח שלימד אותו את המשמעות של מקצועיות. "הגיע אליי לקוח שהתלונן שיש לו בעיה בטורבו, הוא היה במוסך אחר וזה מה שאמרו לו, והעלויות של טורבו גבוהות מאוד. הוא הגיע אליי למוסך, בדקתי לו את הרכב, ובאמת הטורבו לא עבד, אבל הסיבה הייתה צינורית קטנה שנסתמה. החלפת צינורית עולה משמעותית הרבה פחות מהחלפת טורבו. הוא שמח מאוד, הוא הגיע למוסך עם מחשבה שיש לו הוצאה של אלפי שקלים, שהסתכמה בסוף בכמה מאות. זה מה ששווה לנו אמינות ומקצועיות במוסך. אם עושים את הדברים הנכונים, מוציאים אנשים מחייכים בסוף."
בשעות הפנאי שלו עושה יוגה או מטייל, ובעתיד הוא מקווה להתפתח מקצועית ולגדול.
יגאל עוסק בתחום המוסכים כבר 30 שנה, והיום הוא המנהל והבעלים של המוסך,
:: מיזוג אויר
:: הכנה לטסט
::טיפולים לרכב
הוא התחיל את דרכו כשכיר במוסך, כשרוני הירשזון, הבעלים, לקח אותו תחת חסותו. שלוש שנים אחר כך הוא כבר הפך להיות השותף שלו. במשך 15 שנה הם ניהלו את המוסך יחד, עד שרוני עזב.
בנוסף הבדיקה במוסך היא חינם ("לא מחייבים את הלקוח ולהלקוח לא מתחייב").
גם אחרי כל כך הרבה שנים בתחום, הוא אוהב את האתגר המקצועי. "אחד הדברים שעושים לי את זה, זה איתור תקלות והתיקון שלהן. תחום הרכב הופך למעניין יותר ויותר כי הטכנולוגיה מתפתחת כל הזמן, אז אף פעם לא משעמם לי. צריך המון ידע, צריך ללמוד רכבים חדשים שנכנסים לשוק. הייתי לא מזמן בגרמניה בהשתלמות של רכבים, אנחנו צריכים להיות מעודכנים כל הזמן."
תחומי ההתמחות:
:: דיאגנוסטיקה
:: מכונאות רכב
:: חשמל רכב
:: פחחות רכב
במוסך של יגאל מעניקים שירות תיקונים לרכב ונותנים שלושה חודשי אחריות על כל עבודה.
שאלות ותשובות עם טל
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.