תיקון מסובך של נזילת מים אדומים ברכב מסוג סיאט איביזה שכלל החלפת חלקים.
חוות דעת:
אני נותן לו הכי טוב שאפשר! הבאתי את הרכב מאוד מאוחר בלילה וכבר למחרת בצהריים הכל היה מוכן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דור רזי, ירושלים.
אשרור: 29/01/2019
משוב: 31/10/2018
תיאור השירות:
החלפת בלמים ברכב מסוג ניסאן קשקאי.
חוות דעת:
שירות אדיב ומקצועי כולל הסברים מלאים והצעת חלופות.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
שרה ב, ירושלים.
משוב: 16/07/2017
תיאור השירות:
החלפת רדיאטור, תיקוני פחחות והחלפת פנסים ברכב מסוג פורד שנת 2000.
חוות דעת:
הם היו מצוינים מבחינת היחס האישי, אני מרוצה מהשירות ומאיכות העבודה אבל הם היו יקרים מאד ביחס למוסכים אחרים. ומבחינת זמנים הם קראו לי אחרי ניסיון ראשון בלבד ושהגעתי למוסך הרכב לא היה מוכן.
איכות
10
מחיר
5
זמנים
6
יחס
10
8
כללי
יערה ברוש, ירושלים.
משוב: 28/06/2017
תיאור השירות:
תיקון רדיאטור ברכב יונדאי אלנטרה 2005
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד! היו אחראיים וטיפלו באוטו בצורה יפה, עדכנו אותי בכל שלב ושמרו איתי על הקשר
הטיפול היה בסדר, המחיר היה מעט יקר. יש לי עכשיו קצת בעיה בגיר שלא הייתה לפני שהגעתי אליהם. המחיר לא היה זול או מחיר שוק, אבל סך הכל הם נראית אמינים. הם פחדו בהתחלה לקחת את האוטו לטיפול.
איכות
6
מחיר
7
זמנים
9
יחס
8
7
כללי
אמנואל זורדוב, ירושלים.
משוב: 19/06/2016
תיאור השירות:
החלפת בלמים קדמיים, צלחות ברכב מסוג טויוטה יאריס, שנת 2008.
חוות דעת:
מבחינת העבודה הם היו טובים מאוד והיחס האישי היה מצוין, הוא הסביר לי מה הוא עושה ואמר שהוא מביא לי חלפים איכותיים, אני מאמין לו. התקשר אליי כשהרכב היה מוכן. המחיר טיפה גבוה לדעתי אבל לא עשיתי סקר שוק.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
מאור מ. ירושלים.
אשרור: 24/03/2016
משוב: 26/11/2015
תיאור השירות:
החלפת בלמים ותיקון קטן במאזדה 2 שנת 2010.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. הוא בן אדם נחמד ואדיב. הוא עשה עבודה יסודית ולקח מחיר סביר.
הגעתי אליהם מפני שהיה ריח שרוף ממכסה המנוע. הם הרימו את הרכב וראו שקית שנצמדה לגופים החמים מתחת. הם ניקו הכל ואז שאלו על טיפול נוסף כי סיפרתי להם על בעיות שהיו לי עם הגיר. הם בדקו את כל האוטו, החליפו את מה שדרש החלפה ותיקנו את הבעיה בגיר. הם אמרו שיכול להיות שהבעיה נובעת מהמצבר בכלל, אז במידה והתקלה חוזרת- אני אלך אליהם שוב. הם פירטו את הכל לפני כן מבחינת המחיר- ועמדו בו.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
ירון וראשונה פיין שאול, ירושלים.
משוב: 24/01/2016
תיאור השירות:
החלפת רדיאטור ותרמוסטט ובדיקה כללית ברכב טיוטה קורולה 2004.
חוות דעת:
האוטו התחמם והסתבר שהייתה נזילה ברדיאטור. הם היו מאוד אדיבים והתקשרו לוודא ולהגיד כמה זה יעלה, מאוד הערכתי את זה. אחרי זה הם גם אמרו לי לבוא עוד כמה ימים לוודא שהכל בסדר.. הם פשוט היו נורא אדיבים עם העזרה שלהם. מאוד נהניתי מהשירות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 399 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
יגאל נשוי ואב לשניים, שכרגע עוסקים בתחום הגן ובית הספר.
לתחום הרכב הוא הגיע אחרי שגילה שיש לו חוש טכני. "יש לי אהבה לתחום הטכני, גיליתי שזה מאוד חזק אצלי. זה התחיל מאוד מוקדם, לפני הצבא הגעתי לניסיון ואיכשהו נדבקתי. במקביל לשירות הצבאי עבדתי במוסך ואחרי הצבא הצטרפתי לעסק. הייתי בחור בן 22 שנכנס שותף במוסך, זה יוצא דופן. רוני, השותף שלי, שהיה מבוגר ממני, היה בנאדם שנתן לי הרבה ידע והכוונה. הוא גילה את הפוטנציאל שבי, ואני גיליתי שאני מתחבר ואוהב את זה."
הוא נזכר בלקוח שלימד אותו את המשמעות של מקצועיות. "הגיע אליי לקוח שהתלונן שיש לו בעיה בטורבו, הוא היה במוסך אחר וזה מה שאמרו לו, והעלויות של טורבו גבוהות מאוד. הוא הגיע אליי למוסך, בדקתי לו את הרכב, ובאמת הטורבו לא עבד, אבל הסיבה הייתה צינורית קטנה שנסתמה. החלפת צינורית עולה משמעותית הרבה פחות מהחלפת טורבו. הוא שמח מאוד, הוא הגיע למוסך עם מחשבה שיש לו הוצאה של אלפי שקלים, שהסתכמה בסוף בכמה מאות. זה מה ששווה לנו אמינות ומקצועיות במוסך. אם עושים את הדברים הנכונים, מוציאים אנשים מחייכים בסוף."
בשעות הפנאי שלו עושה יוגה או מטייל, ובעתיד הוא מקווה להתפתח מקצועית ולגדול.
יגאל עוסק בתחום המוסכים כבר 30 שנה, והיום הוא המנהל והבעלים של המוסך,
:: מיזוג אויר
:: הכנה לטסט
::טיפולים לרכב
הוא התחיל את דרכו כשכיר במוסך, כשרוני הירשזון, הבעלים, לקח אותו תחת חסותו. שלוש שנים אחר כך הוא כבר הפך להיות השותף שלו. במשך 15 שנה הם ניהלו את המוסך יחד, עד שרוני עזב.
בנוסף הבדיקה במוסך היא חינם ("לא מחייבים את הלקוח ולהלקוח לא מתחייב").
גם אחרי כל כך הרבה שנים בתחום, הוא אוהב את האתגר המקצועי. "אחד הדברים שעושים לי את זה, זה איתור תקלות והתיקון שלהן. תחום הרכב הופך למעניין יותר ויותר כי הטכנולוגיה מתפתחת כל הזמן, אז אף פעם לא משעמם לי. צריך המון ידע, צריך ללמוד רכבים חדשים שנכנסים לשוק. הייתי לא מזמן בגרמניה בהשתלמות של רכבים, אנחנו צריכים להיות מעודכנים כל הזמן."
תחומי ההתמחות:
:: דיאגנוסטיקה
:: מכונאות רכב
:: חשמל רכב
:: פחחות רכב
במוסך של יגאל מעניקים שירות תיקונים לרכב ונותנים שלושה חודשי אחריות על כל עבודה.
שאלות ותשובות עם טל
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.