לאחר שקיבלתי הצעת מחיר מופרכת במוסך אחר הגעתי למוסך הזה. הוא נתן הצעת מחיר הוגנת, עשה עבודה זריזה ויסודית. הבעיה נפתרה והרכב נוסע היטב. היחס היה מכובד וידידותי, המוסך עצמו מסודר ונקי.
**במהלך השהות במוסך הסתבר שמסנן האוויר במזגן סתום, הוא החליף אותו מבלי לגבות תשלום על עבודה. בהחלט אחזור לשם בפעמים הבאות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי א. ירושלים.
משוב: 03/05/2016
תיאור השירות:
החלפת מסרק הגה ברכב סיטרואן ג'מפי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. לא השוויתי מחירים ולכן אני לא יודע אם המחיר היה הוגן.
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
עירא שירן, ירושלים.
משוב: 21/03/2016
תיאור השירות:
החלפת מסרק הגה וכיוון גלגלים ברכב רנו מגאן שנת 2008.
חוות דעת:
היה בסדר. הם עשו מה שצריך ולקחו מחיר סטנדרטי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אסף טלמור, ירושלים.
אשרור: 12/02/2012
משוב: 06/11/2011
תיאור השירות:
תיקוןן של בעיה בהגה ברכב מסוג רנו קליאו B ידני שנת 2001.
חוות דעת:
היה נהדר! היה סבבה! היה אחלה! היחס והשירות היו טובים! הוא היה מקצועי ואין לי שום תלונות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהונתן שורץ, ירושלים.
משוב: 17/03/2011
תיאור השירות:
החלפת אחד הצילינדרים ברכב מסוג פיאט איביזה שנת 2006.
חוות דעת:
היה מצויין!!! באו ביום שישי במיוחד בשבילי כדי לאפשר לי לקחת את הרכב והם תיקנו את הבעיה בצורה טובה מאוד!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
ארי לשם, תל אביב.
משוב: 05/05/2010
תיאור השירות:
החלפת רצועה של הגה כוח בסוזוקי בלאנו, שנת 1996.
חוות דעת:
אני קצת אמביוולנטי לגביהם. הם היו מאוד נחמדים, עמדו בזמנים ועשו רושם טוב אבל בסופו של דבר העבודה שלהם לא החזיקה. אחרי כמה ימים האוטו שוב התפרק והיה צריך להחליף חצי ממנו.
איכות
6
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
8
כללי
ע. מ. שואבה.
משוב: 21/12/2015
תיאור השירות:
תיקון לאחר פגיעה ברכב שכלל תיקון פחחות, מסרק הגה, צמיג ומראה חשמלית, ברכב פיאט לאון, שנת 2012.
חוות דעת:
השירות היה טוב מאוד. הרגשתי שאפשר לסמוך עליהם והיה נעים לעבוד איתם. הם גם באו לקראתי במחיר כמה שיכלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
י. פ. ירושלים.
אשרור: 18/02/2014
משוב: 16/11/2013
תיאור השירות:
החלפת רפידות ברקסים ותפוח של מוט מייצב בדייהטסו סיריון 2007.
חוות דעת:
היה בסדר, אני בכללי מרוצה. אומנם לא פתר כלל את הרעש, שכנראה היה מהבולם, אך המכונאי אמר לי מלכתחילה שאומנם יש חופש במוט, אך לא חייב שהרעש מגיע משם.
הכל נאמר מראש, כולל המחיר, ולא היו שום הפתעות. הטיפול היה מאוד מהיר ולא יקר בהתאם לסוג החלקים. זו הפעם הראשונה שלי במוסך הזה ואני ממליץ עליו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 25/07/2013
תיאור השירות:
החלפת הגה ומצבר ברכב הונדה לג'נד 2002.
חוות דעת:
השירות היה מצוין והכל היה מצוין!
איכות
8
זמנים
8
יחס
10
8
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 399 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
יגאל נשוי ואב לשניים, שכרגע עוסקים בתחום הגן ובית הספר.
לתחום הרכב הוא הגיע אחרי שגילה שיש לו חוש טכני. "יש לי אהבה לתחום הטכני, גיליתי שזה מאוד חזק אצלי. זה התחיל מאוד מוקדם, לפני הצבא הגעתי לניסיון ואיכשהו נדבקתי. במקביל לשירות הצבאי עבדתי במוסך ואחרי הצבא הצטרפתי לעסק. הייתי בחור בן 22 שנכנס שותף במוסך, זה יוצא דופן. רוני, השותף שלי, שהיה מבוגר ממני, היה בנאדם שנתן לי הרבה ידע והכוונה. הוא גילה את הפוטנציאל שבי, ואני גיליתי שאני מתחבר ואוהב את זה."
הוא נזכר בלקוח שלימד אותו את המשמעות של מקצועיות. "הגיע אליי לקוח שהתלונן שיש לו בעיה בטורבו, הוא היה במוסך אחר וזה מה שאמרו לו, והעלויות של טורבו גבוהות מאוד. הוא הגיע אליי למוסך, בדקתי לו את הרכב, ובאמת הטורבו לא עבד, אבל הסיבה הייתה צינורית קטנה שנסתמה. החלפת צינורית עולה משמעותית הרבה פחות מהחלפת טורבו. הוא שמח מאוד, הוא הגיע למוסך עם מחשבה שיש לו הוצאה של אלפי שקלים, שהסתכמה בסוף בכמה מאות. זה מה ששווה לנו אמינות ומקצועיות במוסך. אם עושים את הדברים הנכונים, מוציאים אנשים מחייכים בסוף."
בשעות הפנאי שלו עושה יוגה או מטייל, ובעתיד הוא מקווה להתפתח מקצועית ולגדול.
יגאל עוסק בתחום המוסכים כבר 30 שנה, והיום הוא המנהל והבעלים של המוסך,
:: מיזוג אויר
:: הכנה לטסט
::טיפולים לרכב
הוא התחיל את דרכו כשכיר במוסך, כשרוני הירשזון, הבעלים, לקח אותו תחת חסותו. שלוש שנים אחר כך הוא כבר הפך להיות השותף שלו. במשך 15 שנה הם ניהלו את המוסך יחד, עד שרוני עזב.
בנוסף הבדיקה במוסך היא חינם ("לא מחייבים את הלקוח ולהלקוח לא מתחייב").
גם אחרי כל כך הרבה שנים בתחום, הוא אוהב את האתגר המקצועי. "אחד הדברים שעושים לי את זה, זה איתור תקלות והתיקון שלהן. תחום הרכב הופך למעניין יותר ויותר כי הטכנולוגיה מתפתחת כל הזמן, אז אף פעם לא משעמם לי. צריך המון ידע, צריך ללמוד רכבים חדשים שנכנסים לשוק. הייתי לא מזמן בגרמניה בהשתלמות של רכבים, אנחנו צריכים להיות מעודכנים כל הזמן."
תחומי ההתמחות:
:: דיאגנוסטיקה
:: מכונאות רכב
:: חשמל רכב
:: פחחות רכב
במוסך של יגאל מעניקים שירות תיקונים לרכב ונותנים שלושה חודשי אחריות על כל עבודה.
שאלות ותשובות עם טל
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.