לאחר שקיבלתי הצעת מחיר מופרכת במוסך אחר הגעתי למוסך הזה. הוא נתן הצעת מחיר הוגנת, עשה עבודה זריזה ויסודית. הבעיה נפתרה והרכב נוסע היטב. היחס היה מכובד וידידותי, המוסך עצמו מסודר ונקי.
**במהלך השהות במוסך הסתבר שמסנן האוויר במזגן סתום, הוא החליף אותו מבלי לגבות תשלום על עבודה. בהחלט אחזור לשם בפעמים הבאות.
הגעתי אליהם מפני שהיה ריח שרוף ממכסה המנוע. הם הרימו את הרכב וראו שקית שנצמדה לגופים החמים מתחת. הם ניקו הכל ואז שאלו על טיפול נוסף כי סיפרתי להם על בעיות שהיו לי עם הגיר. הם בדקו את כל האוטו, החליפו את מה שדרש החלפה ותיקנו את הבעיה בגיר. הם אמרו שיכול להיות שהבעיה נובעת מהמצבר בכלל, אז במידה והתקלה חוזרת- אני אלך אליהם שוב. הם פירטו את הכל לפני כן מבחינת המחיר- ועמדו בו.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
אביגיל ה. ירושלים.
משוב: 23/03/2015
תיאור השירות:
החלפת משאבת מים, רצועה טימינג ושמן ברכב מסוג שברולט אופטרה שנת 2008.
חוות דעת:
היה ממש טוב. בנתיים עבר הרבה זמן ואני ממש מרוצה, הם היו מאוד נחמדים וטיפלו בזה מאוד מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלון דיאמנט, ירושלים.
אשרור: 25/11/2014
משוב: 25/08/2014
תיאור השירות:
תיקון רצועת קרבורטור קרועה ותיקון בעיית חשמל בשברולט אבאו שנת 2008.
חוות דעת:
אני מרוצה.
השירות היה אדיב ולבבי.
התקלה, שהייתה מורכבת ולא ברורה בהתחלה, התבררה מהר וההסברים היו נהירים ונשמעו הגיוניים וסבירים (לא מובן מאליו!).
בהתחשב בכל אלה, המחיר היה לדעתי סביר בהחלט.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
הרצל נסים, מבשרת ציון.
משוב: 24/11/2014
תיאור השירות:
תיקון משאבת דלק ברכב מסוג סיטרואן c3, שנת 2004.
חוות דעת:
הם היו ממש בסדר גמור. הם עשו עבודה טובה והיו מאוד נחמדים. יצאתי מרוצה. מגיע להם ציון 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בן רוזנפלד, ירושלים.
משוב: 31/10/2014
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדלק ברכב מסוג פורד פוקוס שנת 2002.
חוות דעת:
היה טוב מאוד. הם עשו אחלה עבודה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
דניאל ל. ירושלים.
משוב: 11/02/2013
תיאור השירות:
החלפת פילטר למזגן, ניקוי של חלק והחלפת מראה שבורה, ברכב מסוג פולקסווגן פולו, שנת 2000.
חוות דעת:
הם היו ממש אחלה. הם עשו עבודה טובה ומהירה והיו ממש אמינים. יצאתי מרוצה מהטיפול שלהם. אני אחזור אליהם גם בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מרים רוסטובסקי, ביתר עילית.
משוב: 03/05/2012
תיאור השירות:
החלפה של משאבת מים בפורד פוקוס שנת 2001.
חוות דעת:
היה ממש בסדר גמור! הם ממש בחורים לעניין. היתי מאוד מרוצה מהטיפול שהם עשו ומהמחיר שהם גבו. הם הסבירו לי על התקלה ועל מה שהם עושים ויצאתי מאוד מרוצה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 399 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
יגאל נשוי ואב לשניים, שכרגע עוסקים בתחום הגן ובית הספר.
לתחום הרכב הוא הגיע אחרי שגילה שיש לו חוש טכני. "יש לי אהבה לתחום הטכני, גיליתי שזה מאוד חזק אצלי. זה התחיל מאוד מוקדם, לפני הצבא הגעתי לניסיון ואיכשהו נדבקתי. במקביל לשירות הצבאי עבדתי במוסך ואחרי הצבא הצטרפתי לעסק. הייתי בחור בן 22 שנכנס שותף במוסך, זה יוצא דופן. רוני, השותף שלי, שהיה מבוגר ממני, היה בנאדם שנתן לי הרבה ידע והכוונה. הוא גילה את הפוטנציאל שבי, ואני גיליתי שאני מתחבר ואוהב את זה."
הוא נזכר בלקוח שלימד אותו את המשמעות של מקצועיות. "הגיע אליי לקוח שהתלונן שיש לו בעיה בטורבו, הוא היה במוסך אחר וזה מה שאמרו לו, והעלויות של טורבו גבוהות מאוד. הוא הגיע אליי למוסך, בדקתי לו את הרכב, ובאמת הטורבו לא עבד, אבל הסיבה הייתה צינורית קטנה שנסתמה. החלפת צינורית עולה משמעותית הרבה פחות מהחלפת טורבו. הוא שמח מאוד, הוא הגיע למוסך עם מחשבה שיש לו הוצאה של אלפי שקלים, שהסתכמה בסוף בכמה מאות. זה מה ששווה לנו אמינות ומקצועיות במוסך. אם עושים את הדברים הנכונים, מוציאים אנשים מחייכים בסוף."
בשעות הפנאי שלו עושה יוגה או מטייל, ובעתיד הוא מקווה להתפתח מקצועית ולגדול.
יגאל עוסק בתחום המוסכים כבר 30 שנה, והיום הוא המנהל והבעלים של המוסך,
:: מיזוג אויר
:: הכנה לטסט
::טיפולים לרכב
הוא התחיל את דרכו כשכיר במוסך, כשרוני הירשזון, הבעלים, לקח אותו תחת חסותו. שלוש שנים אחר כך הוא כבר הפך להיות השותף שלו. במשך 15 שנה הם ניהלו את המוסך יחד, עד שרוני עזב.
בנוסף הבדיקה במוסך היא חינם ("לא מחייבים את הלקוח ולהלקוח לא מתחייב").
גם אחרי כל כך הרבה שנים בתחום, הוא אוהב את האתגר המקצועי. "אחד הדברים שעושים לי את זה, זה איתור תקלות והתיקון שלהן. תחום הרכב הופך למעניין יותר ויותר כי הטכנולוגיה מתפתחת כל הזמן, אז אף פעם לא משעמם לי. צריך המון ידע, צריך ללמוד רכבים חדשים שנכנסים לשוק. הייתי לא מזמן בגרמניה בהשתלמות של רכבים, אנחנו צריכים להיות מעודכנים כל הזמן."
תחומי ההתמחות:
:: דיאגנוסטיקה
:: מכונאות רכב
:: חשמל רכב
:: פחחות רכב
במוסך של יגאל מעניקים שירות תיקונים לרכב ונותנים שלושה חודשי אחריות על כל עבודה.
שאלות ותשובות עם טל
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.