מעולים! הם מקסימים, נחמדים ומקצועיים, הם עובדים מהר ולא מעכבים בסיום העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלירז אלבוים, ירושלים.
אשרור: 13/11/2018
משוב: 31/05/2018
תיאור השירות:
החלפת כבל לקלאץ' ברכב של חברת שברולט ספארק, שנת 2011.
חוות דעת:
אדיב, עמד בזמנים ובמילתו, ענה לטלפון מהר והיה נחמד! באופן כללי היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
חדוה מלמד, ירושלים.
אשרור: 03/10/2018
משוב: 28/05/2018
תיאור השירות:
תיקון חלק שנשבר בידית ההילוכים מרכב מסוג סיאט איביזה.
חוות דעת:
היה פשוט מעולה, אחלה שירות שבעולם! באמת לא נתקלתי ביחס וברמת שירות כזאת בכל הארץ. מבחינת המחיר הם היו הכי הוגנים שאפשר להיות, הוא לא היה מוכן לדבר איתי על מחיר בטלפון לפני שהוא בודק את האוטו, באמת אדם סופר אמין. נשבר לי חלק בידית ההילוכים והם עשו שמיניות באוויר כדי לעזור לי, הם חיפשו את החלק בכל הארץ ותיקנו לי את הידית עד שימצאו אותו כדי שאוכל להשתמש ברכב והם עדיין מחפשים בשבילי. גם הזמינות הייתה טובה- התקשרתי ולמחרת כבר הייתי במוסך. הגעתי אליהם במקרה ואני אחזור רק אליהם בכל בעיה שתהיה לי, הם היו פשוט מדהימים. אני ממש ממש ממליצה בחום מכל הלב, לא להסס!
הטיפול היה בסדר, המחיר היה מעט יקר. יש לי עכשיו קצת בעיה בגיר שלא הייתה לפני שהגעתי אליהם. המחיר לא היה זול או מחיר שוק, אבל סך הכל הם נראית אמינים. הם פחדו בהתחלה לקחת את האוטו לטיפול.
איכות
6
מחיר
7
זמנים
9
יחס
8
7
כללי
יעל ש, ירושלים.
משוב: 03/02/2016
תיאור השירות:
החלפת רצועת טיימינג, החלפת רפידות וחריטה לצלחות ביונדאי אקסנט שנת 2004.
חוות דעת:
היה אחלה. השירות היה ממש טוב. הם היו סבלניים והמחיר היה נראה לי סביר.
הגעתי אליהם מפני שהיה ריח שרוף ממכסה המנוע. הם הרימו את הרכב וראו שקית שנצמדה לגופים החמים מתחת. הם ניקו הכל ואז שאלו על טיפול נוסף כי סיפרתי להם על בעיות שהיו לי עם הגיר. הם בדקו את כל האוטו, החליפו את מה שדרש החלפה ותיקנו את הבעיה בגיר. הם אמרו שיכול להיות שהבעיה נובעת מהמצבר בכלל, אז במידה והתקלה חוזרת- אני אלך אליהם שוב. הם פירטו את הכל לפני כן מבחינת המחיר- ועמדו בו.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
אריאל ס. ירושלים.
משוב: 21/10/2015
תיאור השירות:
תיקון רעידה במנוע ברכב מסוג פיז'ו 206 שנת 2002.
חוות דעת:
הייתי מרוצה ממנו. לקח להם זמן לאתר את הבעיה אבל הם טיפלו בה והמחיר היה הגון. בנוסף הם היו נורא נחמדים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 399 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
יגאל נשוי ואב לשניים, שכרגע עוסקים בתחום הגן ובית הספר.
לתחום הרכב הוא הגיע אחרי שגילה שיש לו חוש טכני. "יש לי אהבה לתחום הטכני, גיליתי שזה מאוד חזק אצלי. זה התחיל מאוד מוקדם, לפני הצבא הגעתי לניסיון ואיכשהו נדבקתי. במקביל לשירות הצבאי עבדתי במוסך ואחרי הצבא הצטרפתי לעסק. הייתי בחור בן 22 שנכנס שותף במוסך, זה יוצא דופן. רוני, השותף שלי, שהיה מבוגר ממני, היה בנאדם שנתן לי הרבה ידע והכוונה. הוא גילה את הפוטנציאל שבי, ואני גיליתי שאני מתחבר ואוהב את זה."
הוא נזכר בלקוח שלימד אותו את המשמעות של מקצועיות. "הגיע אליי לקוח שהתלונן שיש לו בעיה בטורבו, הוא היה במוסך אחר וזה מה שאמרו לו, והעלויות של טורבו גבוהות מאוד. הוא הגיע אליי למוסך, בדקתי לו את הרכב, ובאמת הטורבו לא עבד, אבל הסיבה הייתה צינורית קטנה שנסתמה. החלפת צינורית עולה משמעותית הרבה פחות מהחלפת טורבו. הוא שמח מאוד, הוא הגיע למוסך עם מחשבה שיש לו הוצאה של אלפי שקלים, שהסתכמה בסוף בכמה מאות. זה מה ששווה לנו אמינות ומקצועיות במוסך. אם עושים את הדברים הנכונים, מוציאים אנשים מחייכים בסוף."
בשעות הפנאי שלו עושה יוגה או מטייל, ובעתיד הוא מקווה להתפתח מקצועית ולגדול.
יגאל עוסק בתחום המוסכים כבר 30 שנה, והיום הוא המנהל והבעלים של המוסך,
:: מיזוג אויר
:: הכנה לטסט
::טיפולים לרכב
הוא התחיל את דרכו כשכיר במוסך, כשרוני הירשזון, הבעלים, לקח אותו תחת חסותו. שלוש שנים אחר כך הוא כבר הפך להיות השותף שלו. במשך 15 שנה הם ניהלו את המוסך יחד, עד שרוני עזב.
בנוסף הבדיקה במוסך היא חינם ("לא מחייבים את הלקוח ולהלקוח לא מתחייב").
גם אחרי כל כך הרבה שנים בתחום, הוא אוהב את האתגר המקצועי. "אחד הדברים שעושים לי את זה, זה איתור תקלות והתיקון שלהן. תחום הרכב הופך למעניין יותר ויותר כי הטכנולוגיה מתפתחת כל הזמן, אז אף פעם לא משעמם לי. צריך המון ידע, צריך ללמוד רכבים חדשים שנכנסים לשוק. הייתי לא מזמן בגרמניה בהשתלמות של רכבים, אנחנו צריכים להיות מעודכנים כל הזמן."
תחומי ההתמחות:
:: דיאגנוסטיקה
:: מכונאות רכב
:: חשמל רכב
:: פחחות רכב
במוסך של יגאל מעניקים שירות תיקונים לרכב ונותנים שלושה חודשי אחריות על כל עבודה.
שאלות ותשובות עם טל
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.