היה אחלה! עשו עבודה טובה, המחיר היה סביר ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
נדב ו. תל אביב.
אשרור: 28/11/2019
משוב: 17/04/2019
תיאור השירות:
טיפול 10,000, החלפת בלמים, תיקון בגאז' שלא נסגר והחלפת נורה.
חוות דעת:
היה מצוין, ממש 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי יגן, ירושלים.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 60 אלף ק"מ לרכב אופל מוקה שנת 2016 שכלל החלפת פילטר אויר, פילטר שמן, פילטר למזגן ושמן מיוחד.
חוות דעת:
היה ממש מצוין! הם רציניים, עשו עבודה מהירה וגבו שליש מחיר ממה שביקשו ממני במקומות אחרים. בנוסף, למרות שהקדמתי הרכב כבר היה מוכן ומסודר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ישי נראל, ירושלים.
אשרור: 17/07/2019
משוב: 17/03/2019
תיאור השירות:
טיפול לאחר תאונה ברכב מסוג סוזוקי ליאנה שנת 2006 שכלל החלפת טמבון/ פגוש קדמי, גשר, פנסים ורדיאטור של מזגן.
חוות דעת:
הם מצאו לי חלקים חלופיים מהר מאוד, הרכיבו אותם תוך יום ובמחיר טוב לדעתי. 10 בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רויטל סינגר, ירושלים.
משוב: 28/03/2019
תיאור השירות:
טיפול ברכב.
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מנחם ארבוב, ירושלים.
משוב: 07/03/2019
תיאור השירות:
טיפול 10000 והחלפת מערכת בלמים קדמיים ברכב מסוג פולקסווגן גולף.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, הם היו אדיבים, מקצועיים, נראה שעשו בדיקה מעמיקה ומקיפה, נראה אמין בינתיים הכל טוב.
איכות
8
זמנים
8
יחס
9
8
כללי
רבקה ל. ירושלים.
משוב: 18/12/2018
תיאור השירות:
טיפול 15,000.
חוות דעת:
הם הם היו ממש סבבה! מאוד מקצועיים ונחמדים, הסבירו לי הכל. המחיר היה נראה לי בסדר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יואל בן הרוש, ירושלים.
משוב: 09/12/2018
תיאור השירות:
טיפול 30 אלף לרכב מסוג סקודה פביה, שנת 2015.
חוות דעת:
הלכתי לעשות טיפול וקיבל אותי בנאדם מאוד נעים שלקח גם את הזמן להסביר לי על המנוע והטיפולים והחזקות שמומלצות. הוא בדק דברים חשובים לחורף והזהיר אותי על בלאי בצמיגים שלא ראיתי ועוד. לא עשיתי מעבר לטיפול, אבל אני לקחתי את ההמלצה שלו לתשומת ליבי ואני אעשה זאת בהמשך, כנראה אצלו . המחיר היה סביר לדעתי ותואם את ההערכה שנתן לי בפלאפון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
נעם שמרלר, ירושלים.
משוב: 05/12/2018
תיאור השירות:
טיפול עשרת אלפים כולל בדיקה ברכב של חברת יונדאי.
חוות דעת:
הוא היה נחמד מאד, שירותי ואדיב.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
אוריאן סקלוזוב, ירושלים.
אשרור: 28/08/2018
משוב: 27/05/2018
תיאור השירות:
טיפול 90,000 קילומטר והחלפת רפידות ברקס ופלגים.
חוות דעת:
הם היו ממש בסדר גמור והייתי מרוצה מהשירות שלהם.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 399 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
יגאל נשוי ואב לשניים, שכרגע עוסקים בתחום הגן ובית הספר.
לתחום הרכב הוא הגיע אחרי שגילה שיש לו חוש טכני. "יש לי אהבה לתחום הטכני, גיליתי שזה מאוד חזק אצלי. זה התחיל מאוד מוקדם, לפני הצבא הגעתי לניסיון ואיכשהו נדבקתי. במקביל לשירות הצבאי עבדתי במוסך ואחרי הצבא הצטרפתי לעסק. הייתי בחור בן 22 שנכנס שותף במוסך, זה יוצא דופן. רוני, השותף שלי, שהיה מבוגר ממני, היה בנאדם שנתן לי הרבה ידע והכוונה. הוא גילה את הפוטנציאל שבי, ואני גיליתי שאני מתחבר ואוהב את זה."
הוא נזכר בלקוח שלימד אותו את המשמעות של מקצועיות. "הגיע אליי לקוח שהתלונן שיש לו בעיה בטורבו, הוא היה במוסך אחר וזה מה שאמרו לו, והעלויות של טורבו גבוהות מאוד. הוא הגיע אליי למוסך, בדקתי לו את הרכב, ובאמת הטורבו לא עבד, אבל הסיבה הייתה צינורית קטנה שנסתמה. החלפת צינורית עולה משמעותית הרבה פחות מהחלפת טורבו. הוא שמח מאוד, הוא הגיע למוסך עם מחשבה שיש לו הוצאה של אלפי שקלים, שהסתכמה בסוף בכמה מאות. זה מה ששווה לנו אמינות ומקצועיות במוסך. אם עושים את הדברים הנכונים, מוציאים אנשים מחייכים בסוף."
בשעות הפנאי שלו עושה יוגה או מטייל, ובעתיד הוא מקווה להתפתח מקצועית ולגדול.
יגאל עוסק בתחום המוסכים כבר 30 שנה, והיום הוא המנהל והבעלים של המוסך,
:: מיזוג אויר
:: הכנה לטסט
::טיפולים לרכב
הוא התחיל את דרכו כשכיר במוסך, כשרוני הירשזון, הבעלים, לקח אותו תחת חסותו. שלוש שנים אחר כך הוא כבר הפך להיות השותף שלו. במשך 15 שנה הם ניהלו את המוסך יחד, עד שרוני עזב.
בנוסף הבדיקה במוסך היא חינם ("לא מחייבים את הלקוח ולהלקוח לא מתחייב").
גם אחרי כל כך הרבה שנים בתחום, הוא אוהב את האתגר המקצועי. "אחד הדברים שעושים לי את זה, זה איתור תקלות והתיקון שלהן. תחום הרכב הופך למעניין יותר ויותר כי הטכנולוגיה מתפתחת כל הזמן, אז אף פעם לא משעמם לי. צריך המון ידע, צריך ללמוד רכבים חדשים שנכנסים לשוק. הייתי לא מזמן בגרמניה בהשתלמות של רכבים, אנחנו צריכים להיות מעודכנים כל הזמן."
תחומי ההתמחות:
:: דיאגנוסטיקה
:: מכונאות רכב
:: חשמל רכב
:: פחחות רכב
במוסך של יגאל מעניקים שירות תיקונים לרכב ונותנים שלושה חודשי אחריות על כל עבודה.
שאלות ותשובות עם טל
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.