הלכתי לעשות טיפול וקיבל אותי בנאדם מאוד נעים שלקח גם את הזמן להסביר לי על המנוע והטיפולים והחזקות שמומלצות. הוא בדק דברים חשובים לחורף והזהיר אותי על בלאי בצמיגים שלא ראיתי ועוד. לא עשיתי מעבר לטיפול, אבל אני לקחתי את ההמלצה שלו לתשומת ליבי ואני אעשה זאת בהמשך, כנראה אצלו . המחיר היה סביר לדעתי ותואם את ההערכה שנתן לי בפלאפון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
יבגני ס. ירושלים.
משוב: 15/06/2017
תיאור השירות:
החלפת פילטר במזגן ברכב סקודה פאביה 2010.
חוות דעת:
הם היו מאוד נחמדים, מקצועיים, עשו את העבודה מהר, ולקחו מחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלמה ר, ירושלים.
משוב: 13/10/2016
תיאור השירות:
בדיקה של רכב סקודה פאבייה לפני קניה.
חוות דעת:
שירות מאוד אדיב. סך הכל אני מרגיש שהבדיקה מאוד אמינה. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
און כרובי, ירושלים.
אשרור: 17/05/2015
משוב: 25/06/2014
תיאור השירות:
מילוי גז ברכב מסוג סקודה, שנת 2007.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הייתי מרוצה מהשירות שלו, הוא עמד בזמנים, היה אדיב ונחמד.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
יובל לרום, גבעון החדשה.
משוב: 22/09/2013
תיאור השירות:
טיפול כללי לרכב מסוג סקודה פביה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מהיחס, הטיפול היה טוב והמחירים היו טובים.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
איליה לרמן, ירושלים.
משוב: 09/02/2008
תיאור השירות:
החלפת משאבת מים במכונית סקודה פליסייה שנת 97.
חוות דעת:
זה מוסך מעולה, מאוד מקצועי אבל הוא לא זול...
איכות
9
מחיר
6
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
ה. א. עלי.
אשרור: 23/08/2016
משוב: 19/04/2016
תיאור השירות:
החלפת חיישן מדחס ומילוי גז במזגן של רכב מסוג סקודה פביה משנת 2012.
חוות דעת:
השירות היה בסדר וטוב בסך הכל. המחיר היה נראה לי קצת גבוה. היחס היה טוב, אבל לקח די הרבה זמן עד שעלו על הבעיה ותיקנו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
5
יחס
10
8
כללי
ש. פ. ירושלים.
אשרור: 22/03/2015
משוב: 14/12/2014
תיאור השירות:
החלפת רצועה של אלטרנטור ומותח רצועה בסקודה שנת 2012.
חוות דעת:
היה מצוין, אפשר לתת לו את הציון הכי גבוה שיש.
הגעתי אליו דרך אתר מדרג כי היה מדורג ראשון וקיבל ביקורות מעולות - לא התאכזבתי לרגע!
שירות מקצועי, סבלני, אדיב והוגן - ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ע. ש. ירושלים.
משוב: 01/09/2010
תיאור השירות:
טיפול שגרתי, החלפה של סליל ותיקון של קיבועים בסקודה, שנת 1999.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הכל תוקן בצורה טבוה והמחירים היו סבירים. אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 399 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
יגאל נשוי ואב לשניים, שכרגע עוסקים בתחום הגן ובית הספר.
לתחום הרכב הוא הגיע אחרי שגילה שיש לו חוש טכני. "יש לי אהבה לתחום הטכני, גיליתי שזה מאוד חזק אצלי. זה התחיל מאוד מוקדם, לפני הצבא הגעתי לניסיון ואיכשהו נדבקתי. במקביל לשירות הצבאי עבדתי במוסך ואחרי הצבא הצטרפתי לעסק. הייתי בחור בן 22 שנכנס שותף במוסך, זה יוצא דופן. רוני, השותף שלי, שהיה מבוגר ממני, היה בנאדם שנתן לי הרבה ידע והכוונה. הוא גילה את הפוטנציאל שבי, ואני גיליתי שאני מתחבר ואוהב את זה."
הוא נזכר בלקוח שלימד אותו את המשמעות של מקצועיות. "הגיע אליי לקוח שהתלונן שיש לו בעיה בטורבו, הוא היה במוסך אחר וזה מה שאמרו לו, והעלויות של טורבו גבוהות מאוד. הוא הגיע אליי למוסך, בדקתי לו את הרכב, ובאמת הטורבו לא עבד, אבל הסיבה הייתה צינורית קטנה שנסתמה. החלפת צינורית עולה משמעותית הרבה פחות מהחלפת טורבו. הוא שמח מאוד, הוא הגיע למוסך עם מחשבה שיש לו הוצאה של אלפי שקלים, שהסתכמה בסוף בכמה מאות. זה מה ששווה לנו אמינות ומקצועיות במוסך. אם עושים את הדברים הנכונים, מוציאים אנשים מחייכים בסוף."
בשעות הפנאי שלו עושה יוגה או מטייל, ובעתיד הוא מקווה להתפתח מקצועית ולגדול.
יגאל עוסק בתחום המוסכים כבר 30 שנה, והיום הוא המנהל והבעלים של המוסך,
:: מיזוג אויר
:: הכנה לטסט
::טיפולים לרכב
הוא התחיל את דרכו כשכיר במוסך, כשרוני הירשזון, הבעלים, לקח אותו תחת חסותו. שלוש שנים אחר כך הוא כבר הפך להיות השותף שלו. במשך 15 שנה הם ניהלו את המוסך יחד, עד שרוני עזב.
בנוסף הבדיקה במוסך היא חינם ("לא מחייבים את הלקוח ולהלקוח לא מתחייב").
גם אחרי כל כך הרבה שנים בתחום, הוא אוהב את האתגר המקצועי. "אחד הדברים שעושים לי את זה, זה איתור תקלות והתיקון שלהן. תחום הרכב הופך למעניין יותר ויותר כי הטכנולוגיה מתפתחת כל הזמן, אז אף פעם לא משעמם לי. צריך המון ידע, צריך ללמוד רכבים חדשים שנכנסים לשוק. הייתי לא מזמן בגרמניה בהשתלמות של רכבים, אנחנו צריכים להיות מעודכנים כל הזמן."
תחומי ההתמחות:
:: דיאגנוסטיקה
:: מכונאות רכב
:: חשמל רכב
:: פחחות רכב
במוסך של יגאל מעניקים שירות תיקונים לרכב ונותנים שלושה חודשי אחריות על כל עבודה.
שאלות ותשובות עם טל
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.