לקחתי את הדיאטסו אפלואוז שלי למוסך. החימום של הרכב לא עבד.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור. סך הכל הם היו מאוד נחמדים ועבדו כמו שצריך. מבחינת המחיר, לדעתי הטיפול היה טיפה יקר. למרות זאת, אני די מרוצה.
איכות
8
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
אתי ד , ירושלים.
משוב: 06/06/2018
תיאור השירות:
טיפול ברכב דייהטסו סריון 2011.
חוות דעת:
עשה עבודה מעולה, הרגשנו שאנחנו בידיים טובות. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאור ק. ירושלים.
אשרור: 24/08/2016
משוב: 17/04/2016
תיאור השירות:
תיקון בהגה ברכב דייהטסו סיריון 2009.
חוות דעת:
היה מעולה, הם היו ממש נחמדים ונתנו שירות אדיב וטוב, המחיר היה סביר והעבודה הייתה טובה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איילת מ. ירושלים.
אשרור: 28/07/2016
משוב: 07/07/2015
תיאור השירות:
טיפול 15,000 ק"מ ברכב מסוג דייהטסו סיריון שנת 2007.
חוות דעת:
הם היו ממש ממש נחמדים! הם נתנו הסברים והצעת מחיר ואמרו שאם יהיה צורך בתיקון נוסף הם יתקשרו כדי לשאול אותנו האם אנחנו מעוניינים שהם יתקנו לנו אותו.
הם תיקנו את הרכב תוך כמה שעות ואנחנו ממש מרוצים מהם.
בנוסף המחיר היה הוגן ונחזור אליו בהמשך במידה ונצטרך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאור פלונסיקן, ירושלים.
אשרור: 27/01/2015
משוב: 08/10/2014
תיאור השירות:
תיקון בעיית חשמל ברכב של חברת דייהטסו שנת 99'.
חוות דעת:
הם היו מצוינים! בנוסף הם גבו מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהב זוהר, ירושלים.
משוב: 15/10/2014
תיאור השירות:
הכנת לטסט לרכב דייהטסו שנת 1993.
חוות דעת:
היה מעולה, הם עשו עבודה רצינית ושיטתית, הם היו נחמדים והם קבעו מחיר סביר לגמרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורלי פרץ, אבן ספיר.
אשרור: 27/05/2014
משוב: 25/02/2014
תיאור השירות:
תיקון רצועה מזגן, החלפת חלק בבלמים וחלק נוסף ברכב דייהטסו סיריון, שנת 2002.
חוות דעת:
הם היו ממש בסדר, הם תיקנו את מה שצריך והמחיר היה סביר. הפקידה היתה מאוד נחמדה והתקשרה לעדכן אותי, הם דאגו לעדכן כל הזמן. הם היו נראים מקצועיים, אבל ימים יגידו!
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אור הולאן, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 28/08/2013
תיאור השירות:
טיפול 10,000 ברכב דייהטסו סיריון.
חוות דעת:
הם היו אדיבים ומקצועיים רק המחיר היה יקר מדי לטעמי.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
י. פ. ירושלים.
אשרור: 18/02/2014
משוב: 16/11/2013
תיאור השירות:
החלפת רפידות ברקסים ותפוח של מוט מייצב בדייהטסו סיריון 2007.
חוות דעת:
היה בסדר, אני בכללי מרוצה. אומנם לא פתר כלל את הרעש, שכנראה היה מהבולם, אך המכונאי אמר לי מלכתחילה שאומנם יש חופש במוט, אך לא חייב שהרעש מגיע משם.
הכל נאמר מראש, כולל המחיר, ולא היו שום הפתעות. הטיפול היה מאוד מהיר ולא יקר בהתאם לסוג החלקים. זו הפעם הראשונה שלי במוסך הזה ואני ממליץ עליו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 11/09/2006
תיאור השירות:
יש לי דיהטסו והייתי צריכה להחליף נורות ועושה עשה לי בדיקה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! היו מאוד נחמדים. טיפלו במה שהייתי צריכה. הוא ידע שאני צריכה לעבור טסט אז הוא עשה בדיקה ונתן לי טיפים. הם היו מאוד חביבים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 399 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
יגאל נשוי ואב לשניים, שכרגע עוסקים בתחום הגן ובית הספר.
לתחום הרכב הוא הגיע אחרי שגילה שיש לו חוש טכני. "יש לי אהבה לתחום הטכני, גיליתי שזה מאוד חזק אצלי. זה התחיל מאוד מוקדם, לפני הצבא הגעתי לניסיון ואיכשהו נדבקתי. במקביל לשירות הצבאי עבדתי במוסך ואחרי הצבא הצטרפתי לעסק. הייתי בחור בן 22 שנכנס שותף במוסך, זה יוצא דופן. רוני, השותף שלי, שהיה מבוגר ממני, היה בנאדם שנתן לי הרבה ידע והכוונה. הוא גילה את הפוטנציאל שבי, ואני גיליתי שאני מתחבר ואוהב את זה."
הוא נזכר בלקוח שלימד אותו את המשמעות של מקצועיות. "הגיע אליי לקוח שהתלונן שיש לו בעיה בטורבו, הוא היה במוסך אחר וזה מה שאמרו לו, והעלויות של טורבו גבוהות מאוד. הוא הגיע אליי למוסך, בדקתי לו את הרכב, ובאמת הטורבו לא עבד, אבל הסיבה הייתה צינורית קטנה שנסתמה. החלפת צינורית עולה משמעותית הרבה פחות מהחלפת טורבו. הוא שמח מאוד, הוא הגיע למוסך עם מחשבה שיש לו הוצאה של אלפי שקלים, שהסתכמה בסוף בכמה מאות. זה מה ששווה לנו אמינות ומקצועיות במוסך. אם עושים את הדברים הנכונים, מוציאים אנשים מחייכים בסוף."
בשעות הפנאי שלו עושה יוגה או מטייל, ובעתיד הוא מקווה להתפתח מקצועית ולגדול.
יגאל עוסק בתחום המוסכים כבר 30 שנה, והיום הוא המנהל והבעלים של המוסך,
:: מיזוג אויר
:: הכנה לטסט
::טיפולים לרכב
הוא התחיל את דרכו כשכיר במוסך, כשרוני הירשזון, הבעלים, לקח אותו תחת חסותו. שלוש שנים אחר כך הוא כבר הפך להיות השותף שלו. במשך 15 שנה הם ניהלו את המוסך יחד, עד שרוני עזב.
בנוסף הבדיקה במוסך היא חינם ("לא מחייבים את הלקוח ולהלקוח לא מתחייב").
גם אחרי כל כך הרבה שנים בתחום, הוא אוהב את האתגר המקצועי. "אחד הדברים שעושים לי את זה, זה איתור תקלות והתיקון שלהן. תחום הרכב הופך למעניין יותר ויותר כי הטכנולוגיה מתפתחת כל הזמן, אז אף פעם לא משעמם לי. צריך המון ידע, צריך ללמוד רכבים חדשים שנכנסים לשוק. הייתי לא מזמן בגרמניה בהשתלמות של רכבים, אנחנו צריכים להיות מעודכנים כל הזמן."
תחומי ההתמחות:
:: דיאגנוסטיקה
:: מכונאות רכב
:: חשמל רכב
:: פחחות רכב
במוסך של יגאל מעניקים שירות תיקונים לרכב ונותנים שלושה חודשי אחריות על כל עבודה.
שאלות ותשובות עם טל
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.