נתקע לי הרכב באיזה מקום, התקשרתי אליו והוא עזר לי, נתן לי מישהו לגרור דרכו. אחלה בחור, הוא מקסים ובאמת היה סבבה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
ישי נראל, ירושלים.
אשרור: 17/07/2019
משוב: 17/03/2019
תיאור השירות:
טיפול לאחר תאונה ברכב מסוג סוזוקי ליאנה שנת 2006 שכלל החלפת טמבון/ פגוש קדמי, גשר, פנסים ורדיאטור של מזגן.
חוות דעת:
הם מצאו לי חלקים חלופיים מהר מאוד, הרכיבו אותם תוך יום ובמחיר טוב לדעתי. 10 בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבישי אבוהב, ירושלים.
אשרור: 30/12/2018
משוב: 22/11/2018
תיאור השירות:
החלפת רפידות וצלחות ברקס ברכב קיה שנת 2008.
חוות דעת:
הם היו מעולים. הם קיבלו אותי מהר ועשו עבודה טובה מאוד. הם היו נחמדים והסבירו הכל.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוני גולדברג, ירושלים.
משוב: 27/12/2018
תיאור השירות:
בדיקה מקיפה לפני טסט שכלל אישור בלמים והחלפת מסב בגלגל קדמי ברכב מסוג פיג'ו שנת 2003.
חוות דעת:
השירות שלו מעולה, באמת שווה להגיע אליו רק בשביל הרוגע שהוא מקנה. לגבי המחיר אני חושב שהוא קצת יקר אבל שווה את זה. הוא בודק גם אחרי זה שהכל בסדר במאה אחוז, בקיצור ממש עובדים במקצועיות עם יחס ממש מצוין. ממליץ בחום ממש!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכס ל , ירושלים.
משוב: 14/11/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי וטסט ברכב סיאט לאון 2002.
חוות דעת:
הם היו מעולים ומקצוענים. נתנו יחס ושירות טובים, היה נעים להיות שם ועשו עבודה טובה, אני בהחלט ממליץ, מגיע להם יותר מעשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלירז אלבוים, ירושלים.
אשרור: 13/11/2018
משוב: 31/05/2018
תיאור השירות:
החלפת כבל לקלאץ' ברכב של חברת שברולט ספארק, שנת 2011.
חוות דעת:
אדיב, עמד בזמנים ובמילתו, ענה לטלפון מהר והיה נחמד! באופן כללי היה בסדר גמור.
היחס היה מצויין. הסבירו לי בדיוק מה תהליך הבדיקה, מה התקלה המשוערת ואיך פותרים אותה. בנוסף, ציינו עלויות מראש ופרק זמן משוער לסיום העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אהרון מדינה, ירושלים.
משוב: 07/06/2018
תיאור השירות:
מילוי מזגן והחלפת צינור של מזגן ברכב של חברת סיטרואן 4, שנת 2008.
חוות דעת:
הוא היה יותר ממצוין! עשה עבודה ובדק שהכל בסדר, ראה שלא הכל עובד טוב ולא הסכים לקחת ממני שקל. הוא היה הוגן, מקצועי וישר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אתי ד , ירושלים.
משוב: 06/06/2018
תיאור השירות:
טיפול ברכב דייהטסו סריון 2011.
חוות דעת:
עשה עבודה מעולה, הרגשנו שאנחנו בידיים טובות. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 399 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
יגאל נשוי ואב לשניים, שכרגע עוסקים בתחום הגן ובית הספר.
לתחום הרכב הוא הגיע אחרי שגילה שיש לו חוש טכני. "יש לי אהבה לתחום הטכני, גיליתי שזה מאוד חזק אצלי. זה התחיל מאוד מוקדם, לפני הצבא הגעתי לניסיון ואיכשהו נדבקתי. במקביל לשירות הצבאי עבדתי במוסך ואחרי הצבא הצטרפתי לעסק. הייתי בחור בן 22 שנכנס שותף במוסך, זה יוצא דופן. רוני, השותף שלי, שהיה מבוגר ממני, היה בנאדם שנתן לי הרבה ידע והכוונה. הוא גילה את הפוטנציאל שבי, ואני גיליתי שאני מתחבר ואוהב את זה."
הוא נזכר בלקוח שלימד אותו את המשמעות של מקצועיות. "הגיע אליי לקוח שהתלונן שיש לו בעיה בטורבו, הוא היה במוסך אחר וזה מה שאמרו לו, והעלויות של טורבו גבוהות מאוד. הוא הגיע אליי למוסך, בדקתי לו את הרכב, ובאמת הטורבו לא עבד, אבל הסיבה הייתה צינורית קטנה שנסתמה. החלפת צינורית עולה משמעותית הרבה פחות מהחלפת טורבו. הוא שמח מאוד, הוא הגיע למוסך עם מחשבה שיש לו הוצאה של אלפי שקלים, שהסתכמה בסוף בכמה מאות. זה מה ששווה לנו אמינות ומקצועיות במוסך. אם עושים את הדברים הנכונים, מוציאים אנשים מחייכים בסוף."
בשעות הפנאי שלו עושה יוגה או מטייל, ובעתיד הוא מקווה להתפתח מקצועית ולגדול.
יגאל עוסק בתחום המוסכים כבר 30 שנה, והיום הוא המנהל והבעלים של המוסך,
:: מיזוג אויר
:: הכנה לטסט
::טיפולים לרכב
הוא התחיל את דרכו כשכיר במוסך, כשרוני הירשזון, הבעלים, לקח אותו תחת חסותו. שלוש שנים אחר כך הוא כבר הפך להיות השותף שלו. במשך 15 שנה הם ניהלו את המוסך יחד, עד שרוני עזב.
בנוסף הבדיקה במוסך היא חינם ("לא מחייבים את הלקוח ולהלקוח לא מתחייב").
גם אחרי כל כך הרבה שנים בתחום, הוא אוהב את האתגר המקצועי. "אחד הדברים שעושים לי את זה, זה איתור תקלות והתיקון שלהן. תחום הרכב הופך למעניין יותר ויותר כי הטכנולוגיה מתפתחת כל הזמן, אז אף פעם לא משעמם לי. צריך המון ידע, צריך ללמוד רכבים חדשים שנכנסים לשוק. הייתי לא מזמן בגרמניה בהשתלמות של רכבים, אנחנו צריכים להיות מעודכנים כל הזמן."
תחומי ההתמחות:
:: דיאגנוסטיקה
:: מכונאות רכב
:: חשמל רכב
:: פחחות רכב
במוסך של יגאל מעניקים שירות תיקונים לרכב ונותנים שלושה חודשי אחריות על כל עבודה.
שאלות ותשובות עם טל
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.