שירות אדיב ומקצועי כולל הסברים מלאים והצעת חלופות.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
נתנאל קאבליון, ירושלים.
אשרור: 26/09/2018
משוב: 10/06/2018
תיאור השירות:
בדיקה כללית לרכב ניסאן שכללה החלפת פנס קדמי ואחורי, מנורת עצירה גומיה להגה ומתלה לרכב. בנוסף לאיגרת והעברת טסט.
חוות דעת:
שירות מצויין ממש. קיבל אותי בזמן עשה עבודה מקצועית ואמינה. מעל ומעבר למצופה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נדב רויטר, ירושלים.
משוב: 19/07/2016
תיאור השירות:
טיפול 130 אלף כולל תיקון מזגן במכונית ניסאן מיקרה 2010.
חוות דעת:
***עדכון לאחר שנה ***
הם היו נחמדים אבל בניגוד לפעם קודמת לקחו ממני כסף על דברים מופרזים. פעם שעברה שילמתי סכום מסויים על טיפול והפעם זה היה כפול. לא אחזור לשם לעולם. לאחר התייעצות עם חבר מוסכניק הוא אמר שהם יקרים ולא הוגנים לדעתו. בנוסף לזה הציעו לי לתקן את האגזוז בעלות פי 10 כמעט ולעומת מוסך אחר בו טיפלתי בבעיה.
אני כבר כמה שנים עושה אצלם עבודה. אני מאד מרוצה מהם! איגור הוא פשוט אדם שיודע לתת שירות!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתי פורמן, ירושלים.
אשרור: 04/01/2015
משוב: 15/09/2014
תיאור השירות:
טיפול 15000 ברכב מסוג ניסאן שנת 2009.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מהשירות. הם היו אדיבים ומאד נחמדים. הם נשמעו לי אמינים. לא התרשמתי שהם הזדרזו להחליף יותר דברים כדי להרוויח יותר כסף. הם גם נתנו לי הנחה קטנה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ארטים לוקשוב, ירושלים.
משוב: 02/12/2014
תיאור השירות:
הוצאת עודף שמן מהמנוע ובדיקה מסביב לרכב ניסאן אלמרה, שנת 97.
חוות דעת:
השירות היה בסדר. הם היו אדיבים ונראים מקצועיים. הם הוציאו לי את העודף שמן מהמנוע ועשו קצת בדיקה מסביב לרכב ללא תשלום. אני אגיע לשם שוב אם אצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ירון בורגין, אלמוג.
אשרור: 24/12/2013
משוב: 25/09/2013
תיאור השירות:
החלפת בלמים, העברת טסט וטיפול ברכב ניסאן נוט, שנת 2008.
חוות דעת:
השירות היה אדיב ומקצועי. המכונאי התקשר כמה פעמים, כל פעם כדי לעדכן ולהתייעץ. הם נתנו יחס אישי ברמה גבוהה, הייתי בהחלט מרוצה מהשירות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
משה ש. ירושלים.
משוב: 12/08/2008
תיאור השירות:
החלפת קלאץ' ברכב של חברת ניסן שנת 93'.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מהם מאוד מהיחס ומהמקצועיות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
מ. ש. פתח תקווה.
משוב: 11/04/2013
תיאור השירות:
בדיקת הבלמים ברכב ניסאן טידה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הבעלים נחמדים מאד, העובדים פחות סבלניים.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
ר. א. ירושלים.
משוב: 08/06/2008
תיאור השירות:
תיקון חלון חשמלי במכונית ניסאן סירנה.
חוות דעת:
אני חושב שזה מוסך טוב, אני כבר שנתיים וחצי מטפל שם, המחיר שלהם קצת גבוה אבל השירות אדיב וטוב.
איכות
8
מחיר
6
זמנים
8
יחס
9
8
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 399 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
יגאל נשוי ואב לשניים, שכרגע עוסקים בתחום הגן ובית הספר.
לתחום הרכב הוא הגיע אחרי שגילה שיש לו חוש טכני. "יש לי אהבה לתחום הטכני, גיליתי שזה מאוד חזק אצלי. זה התחיל מאוד מוקדם, לפני הצבא הגעתי לניסיון ואיכשהו נדבקתי. במקביל לשירות הצבאי עבדתי במוסך ואחרי הצבא הצטרפתי לעסק. הייתי בחור בן 22 שנכנס שותף במוסך, זה יוצא דופן. רוני, השותף שלי, שהיה מבוגר ממני, היה בנאדם שנתן לי הרבה ידע והכוונה. הוא גילה את הפוטנציאל שבי, ואני גיליתי שאני מתחבר ואוהב את זה."
הוא נזכר בלקוח שלימד אותו את המשמעות של מקצועיות. "הגיע אליי לקוח שהתלונן שיש לו בעיה בטורבו, הוא היה במוסך אחר וזה מה שאמרו לו, והעלויות של טורבו גבוהות מאוד. הוא הגיע אליי למוסך, בדקתי לו את הרכב, ובאמת הטורבו לא עבד, אבל הסיבה הייתה צינורית קטנה שנסתמה. החלפת צינורית עולה משמעותית הרבה פחות מהחלפת טורבו. הוא שמח מאוד, הוא הגיע למוסך עם מחשבה שיש לו הוצאה של אלפי שקלים, שהסתכמה בסוף בכמה מאות. זה מה ששווה לנו אמינות ומקצועיות במוסך. אם עושים את הדברים הנכונים, מוציאים אנשים מחייכים בסוף."
בשעות הפנאי שלו עושה יוגה או מטייל, ובעתיד הוא מקווה להתפתח מקצועית ולגדול.
יגאל עוסק בתחום המוסכים כבר 30 שנה, והיום הוא המנהל והבעלים של המוסך,
:: מיזוג אויר
:: הכנה לטסט
::טיפולים לרכב
הוא התחיל את דרכו כשכיר במוסך, כשרוני הירשזון, הבעלים, לקח אותו תחת חסותו. שלוש שנים אחר כך הוא כבר הפך להיות השותף שלו. במשך 15 שנה הם ניהלו את המוסך יחד, עד שרוני עזב.
בנוסף הבדיקה במוסך היא חינם ("לא מחייבים את הלקוח ולהלקוח לא מתחייב").
גם אחרי כל כך הרבה שנים בתחום, הוא אוהב את האתגר המקצועי. "אחד הדברים שעושים לי את זה, זה איתור תקלות והתיקון שלהן. תחום הרכב הופך למעניין יותר ויותר כי הטכנולוגיה מתפתחת כל הזמן, אז אף פעם לא משעמם לי. צריך המון ידע, צריך ללמוד רכבים חדשים שנכנסים לשוק. הייתי לא מזמן בגרמניה בהשתלמות של רכבים, אנחנו צריכים להיות מעודכנים כל הזמן."
תחומי ההתמחות:
:: דיאגנוסטיקה
:: מכונאות רכב
:: חשמל רכב
:: פחחות רכב
במוסך של יגאל מעניקים שירות תיקונים לרכב ונותנים שלושה חודשי אחריות על כל עבודה.
שאלות ותשובות עם טל
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.