הם היו מעולים ועשו עבודה טובה, אני אחזור לשם. אין לי מושג לגבי מחירים, הם החליפו הרבה חלקים בניסיון לפתור את הבעיה, אבל הם היו מספיק טובים כדי שזה לא ישנה גם אם זה היה מעט יקר יותר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נריה צור, ירושלים.
משוב: 10/03/2016
תיאור השירות:
בדיקה לפני טסט לרכב סובארו אימפרזה 2005.
חוות דעת:
הם היו מאוד מקצועיים, מאוד אמינים ומאוד נחמדים, הוא התקשר אלי ואמר לי בדיוק מה צריך לתקן ונתן לי פתרונות חלופיים והמלצות בכדי להוזיל בעלויות.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
אלרואי חנן, ירושלים.
משוב: 19/07/2015
תיאור השירות:
תיקון מזגן בעקבות בריחת גז מוגברת, החלפת פנס ומתיחת יריעות ברכב מסוג סובארו 2002.
חוות דעת:
הם היו ממש אחלה. הוא הראה לי מה הבעיה, עידכן אותי מה בדיוק הוא מתקן מה תהיה העלות של התיקון וסה"כ הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתי ו. ירושלים.
אשרור: 02/06/2015
משוב: 26/01/2015
תיאור השירות:
איבחון תקלה ואיפוס ברכב סובארו, שנת 2004.
חוות דעת:
השירות היה מעולה! הם היו מאוד אדיבים ועשו רושם מאוד אמין. הם עשו איפוס ברכב, זה פתר את הבעיה ולא גבו תשלום. ואמרו שבמידה והתקלה תחזור הם יבצעו עבודה ורק אז יגבו תשלום.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא בן בסט, ירושלים.
משוב: 09/03/2014
תיאור השירות:
החלפת רצועת טימינג, החלפת רדיאטור והחלפת מחזירי שמן בסובארו ג'אסטי שנת 92.
חוות דעת:
הם היו מציונים, יעילים בזמן ותיקנו כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נריה צ. ירושלים.
משוב: 21/11/2013
תיאור השירות:
החלפת מנורה ברכב מסוג סובארו אימפרזה.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור. הוא עזר לנו ונתן טיפים להמשך. בנוסף הוא הפנה אותנו למוסך אחרי להמשך טיפול שהינו צריכים והוא לא יכל לעזור לנו. הוא היה באמת עשר ויצאנו ממש מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עודד נבנצל, ירושלים.
אשרור: 14/02/2012
משוב: 24/10/2011
תיאור השירות:
טיפול 10000 , כולל תיקון רדיאטור ובדיקת התחממות ברכב מסוג סובארו לוגסי שנת 1999.
חוות דעת:
הם היו מאוד נחמדים ומאוד מקצועיים! הם עושים עבודה יסודית! הם היו שקופים איתי - דיברו כל הזמן ונתנו הרגשה נוחה שהם לא עושים עבודה מיותרת ומצד שני מוודאים שבאמת צריך לעשות את העבודה :)
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
נורית גורדון, ירושלים.
משוב: 12/08/2008
תיאור השירות:
תיקון נזילת דלק. טיפול ברכב לקראת טסט וטיפולים כלליים ברכב סובארו שנת 2001.
חוות דעת:
אני ממליצה עליהם מאוד. תמיד היחס שם מעולה ואחראי. הם עושים מה שצריך לעשות ולא מעבר. הם אמינים. תמיד יש אוירה של נועם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מ. ש. ירושלים.
משוב: 18/04/2016
תיאור השירות:
החלפת רדיאטור ותיקון מנעול של דלת בסובארו שנת 2004.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הוא עמד בזמנים והיה אמין, נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 399 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
יגאל נשוי ואב לשניים, שכרגע עוסקים בתחום הגן ובית הספר.
לתחום הרכב הוא הגיע אחרי שגילה שיש לו חוש טכני. "יש לי אהבה לתחום הטכני, גיליתי שזה מאוד חזק אצלי. זה התחיל מאוד מוקדם, לפני הצבא הגעתי לניסיון ואיכשהו נדבקתי. במקביל לשירות הצבאי עבדתי במוסך ואחרי הצבא הצטרפתי לעסק. הייתי בחור בן 22 שנכנס שותף במוסך, זה יוצא דופן. רוני, השותף שלי, שהיה מבוגר ממני, היה בנאדם שנתן לי הרבה ידע והכוונה. הוא גילה את הפוטנציאל שבי, ואני גיליתי שאני מתחבר ואוהב את זה."
הוא נזכר בלקוח שלימד אותו את המשמעות של מקצועיות. "הגיע אליי לקוח שהתלונן שיש לו בעיה בטורבו, הוא היה במוסך אחר וזה מה שאמרו לו, והעלויות של טורבו גבוהות מאוד. הוא הגיע אליי למוסך, בדקתי לו את הרכב, ובאמת הטורבו לא עבד, אבל הסיבה הייתה צינורית קטנה שנסתמה. החלפת צינורית עולה משמעותית הרבה פחות מהחלפת טורבו. הוא שמח מאוד, הוא הגיע למוסך עם מחשבה שיש לו הוצאה של אלפי שקלים, שהסתכמה בסוף בכמה מאות. זה מה ששווה לנו אמינות ומקצועיות במוסך. אם עושים את הדברים הנכונים, מוציאים אנשים מחייכים בסוף."
בשעות הפנאי שלו עושה יוגה או מטייל, ובעתיד הוא מקווה להתפתח מקצועית ולגדול.
יגאל עוסק בתחום המוסכים כבר 30 שנה, והיום הוא המנהל והבעלים של המוסך,
:: מיזוג אויר
:: הכנה לטסט
::טיפולים לרכב
הוא התחיל את דרכו כשכיר במוסך, כשרוני הירשזון, הבעלים, לקח אותו תחת חסותו. שלוש שנים אחר כך הוא כבר הפך להיות השותף שלו. במשך 15 שנה הם ניהלו את המוסך יחד, עד שרוני עזב.
בנוסף הבדיקה במוסך היא חינם ("לא מחייבים את הלקוח ולהלקוח לא מתחייב").
גם אחרי כל כך הרבה שנים בתחום, הוא אוהב את האתגר המקצועי. "אחד הדברים שעושים לי את זה, זה איתור תקלות והתיקון שלהן. תחום הרכב הופך למעניין יותר ויותר כי הטכנולוגיה מתפתחת כל הזמן, אז אף פעם לא משעמם לי. צריך המון ידע, צריך ללמוד רכבים חדשים שנכנסים לשוק. הייתי לא מזמן בגרמניה בהשתלמות של רכבים, אנחנו צריכים להיות מעודכנים כל הזמן."
תחומי ההתמחות:
:: דיאגנוסטיקה
:: מכונאות רכב
:: חשמל רכב
:: פחחות רכב
במוסך של יגאל מעניקים שירות תיקונים לרכב ונותנים שלושה חודשי אחריות על כל עבודה.
שאלות ותשובות עם טל
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.