הטיפול לרכב היה בסדר, אין לי יותר מדי כלים לשפוט. טל אמר מראש בטלפון את המחיר לטיפול הבסיסי וכך היה. התקין מגבים חדשים לא תקינים, נאלצתי להחליף אותם במקום אחר די מהר לאחר הטיפול.
הם היו בסדר גמור. הם אדיבים, מקצועיים ועמדו בזמנים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
מרים כהן , עלי.
משוב: 20/11/2014
תיאור השירות:
התקנת מראה חדשה ותיקון צינור אוויר במנוע ברכב פיאט 2007.
חוות דעת:
היה מעולה. המליצו לי עליו ואני מאוד מרוצה ממנו. הוא עשה לי הכל באותו יום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רם בלאסן, ירושלים.
משוב: 07/01/2014
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט ברכב פיאט פונטו, שנת 2006.
חוות דעת:
אני מרוצה מהשירות, במיוחד בגלל השירות והיחס שלהם.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
איתן חסיד, ירושלים.
אשרור: 29/10/2013
משוב: 14/01/2013
תיאור השירות:
התקנת רדיאטור חימום ותיקון של דלת בגאז', ברכב פיאט פונט שנת 97.
חוות דעת:
יש במוסך אווירת חברותא, קבלת הפנים שלהם מאוד נעימה ומכבדת. הם מסבירים הכל טוב טוב, ומקפידים על עבודה מדוקדקת, ברמה מקצועית גבוהה. הם משתדלים למצוא חלקי חילוף זולים. היה מדהים, ואני שמח להמליץ עליהם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידו ח. ירושלים.
אשרור: 08/08/2013
משוב: 17/03/2013
תיאור השירות:
החלפת מנעולים ברכב פיאט שנת 2003.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! כל המוסך מחזיק שם על מכונאי אחד ופקידה אחת. הבעלים של המוסך - זה שעשה את הסרטון, לא נמצא שם כמעט. המכונאי הוא בחור טוב שעושה עבודה טובה, מאוד התרשמתי ממנו.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
7
יחס
10
8
כללי
שגיא בפה, ירושלים.
אשרור: 07/08/2013
משוב: 06/05/2013
תיאור השירות:
טיפול בפיזור הפנסים' זיהום אויר ובלם היד בפיאט פונטו.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הם ישרים ואדיבים, ממש על הכיפאק.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
אלישבע ר. ירושלים.
משוב: 20/05/2013
תיאור השירות:
בדיקה לפני קניה לפיאט 2009.
חוות דעת:
הם היו ממש טובים! קודם כל זאת בדיקה חינם, ולמרות זאת, הם עושים את זה ברצינות מלאה. הם עשו בדיקה יסודית והביעו את דעתם בצורה אמיתית. הם מאוד מאוד סובלניים. הם עזרו לנו והיו מאוד נחמדים ואכפתיים! הם נותנים תחושה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהונתן שורץ, ירושלים.
משוב: 17/03/2011
תיאור השירות:
החלפת אחד הצילינדרים ברכב מסוג פיאט איביזה שנת 2006.
חוות דעת:
היה מצויין!!! באו ביום שישי במיוחד בשבילי כדי לאפשר לי לקחת את הרכב והם תיקנו את הבעיה בצורה טובה מאוד!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אורי מ. ירושלים.
משוב: 04/02/2009
תיאור השירות:
החלפת פלאגים לאורות בפיאט פונטו שנת 96.
חוות דעת:
היה סבבה. הייתי מאוד מרוצה מהם. סך הכל היה תיקון קטן אבל הם פתרו את הבעיה ואפילו התקשרו אחרי זה לבדוק שהכל בסדר...
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 399 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
יגאל נשוי ואב לשניים, שכרגע עוסקים בתחום הגן ובית הספר.
לתחום הרכב הוא הגיע אחרי שגילה שיש לו חוש טכני. "יש לי אהבה לתחום הטכני, גיליתי שזה מאוד חזק אצלי. זה התחיל מאוד מוקדם, לפני הצבא הגעתי לניסיון ואיכשהו נדבקתי. במקביל לשירות הצבאי עבדתי במוסך ואחרי הצבא הצטרפתי לעסק. הייתי בחור בן 22 שנכנס שותף במוסך, זה יוצא דופן. רוני, השותף שלי, שהיה מבוגר ממני, היה בנאדם שנתן לי הרבה ידע והכוונה. הוא גילה את הפוטנציאל שבי, ואני גיליתי שאני מתחבר ואוהב את זה."
הוא נזכר בלקוח שלימד אותו את המשמעות של מקצועיות. "הגיע אליי לקוח שהתלונן שיש לו בעיה בטורבו, הוא היה במוסך אחר וזה מה שאמרו לו, והעלויות של טורבו גבוהות מאוד. הוא הגיע אליי למוסך, בדקתי לו את הרכב, ובאמת הטורבו לא עבד, אבל הסיבה הייתה צינורית קטנה שנסתמה. החלפת צינורית עולה משמעותית הרבה פחות מהחלפת טורבו. הוא שמח מאוד, הוא הגיע למוסך עם מחשבה שיש לו הוצאה של אלפי שקלים, שהסתכמה בסוף בכמה מאות. זה מה ששווה לנו אמינות ומקצועיות במוסך. אם עושים את הדברים הנכונים, מוציאים אנשים מחייכים בסוף."
בשעות הפנאי שלו עושה יוגה או מטייל, ובעתיד הוא מקווה להתפתח מקצועית ולגדול.
יגאל עוסק בתחום המוסכים כבר 30 שנה, והיום הוא המנהל והבעלים של המוסך,
:: מיזוג אויר
:: הכנה לטסט
::טיפולים לרכב
הוא התחיל את דרכו כשכיר במוסך, כשרוני הירשזון, הבעלים, לקח אותו תחת חסותו. שלוש שנים אחר כך הוא כבר הפך להיות השותף שלו. במשך 15 שנה הם ניהלו את המוסך יחד, עד שרוני עזב.
בנוסף הבדיקה במוסך היא חינם ("לא מחייבים את הלקוח ולהלקוח לא מתחייב").
גם אחרי כל כך הרבה שנים בתחום, הוא אוהב את האתגר המקצועי. "אחד הדברים שעושים לי את זה, זה איתור תקלות והתיקון שלהן. תחום הרכב הופך למעניין יותר ויותר כי הטכנולוגיה מתפתחת כל הזמן, אז אף פעם לא משעמם לי. צריך המון ידע, צריך ללמוד רכבים חדשים שנכנסים לשוק. הייתי לא מזמן בגרמניה בהשתלמות של רכבים, אנחנו צריכים להיות מעודכנים כל הזמן."
תחומי ההתמחות:
:: דיאגנוסטיקה
:: מכונאות רכב
:: חשמל רכב
:: פחחות רכב
במוסך של יגאל מעניקים שירות תיקונים לרכב ונותנים שלושה חודשי אחריות על כל עבודה.
שאלות ותשובות עם טל
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.