השירות היה עשר! קיבלו אותי בזמן, היו אמינים ומקצוענים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עטרת ירדן ברק, ירושלים.
משוב: 07/02/2019
תיאור השירות:
תיקון גיר ברכב מסוג רנו.
חוות דעת:
מעולים! הם מקסימים, נחמדים ומקצועיים, הם עובדים מהר ולא מעכבים בסיום העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עירא שירן, ירושלים.
משוב: 21/03/2016
תיאור השירות:
החלפת מסרק הגה וכיוון גלגלים ברכב רנו מגאן שנת 2008.
חוות דעת:
היה בסדר. הם עשו מה שצריך ולקחו מחיר סטנדרטי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
לירון חנוך, ירושלים.
משוב: 29/01/2015
תיאור השירות:
סידור חלון תקוע ברנו מגאן שנת 2000.
חוות דעת:
הגעתי לשם עם חלון תקוע והוא היה ממש נחמד העובד שלו והוא סידר לי את ולא לקח על זה עלות , זה היה יוצא מן הכלל.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
שאלתיאל סבן, ירושלים.
אשרור: 07/01/2014
משוב: 17/05/2013
תיאור השירות:
טיפול 10,000 + טיימינג ברכב רנו לוגאן שנת 2009.
חוות דעת:
בסה"כ אני מרוצה ממנו. זה לטעמי לקח קצת יותר זמן ממה שזה אמור לקחת אבל חוץ מזה היה בסדר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
נופר דגני, ירושלים.
אשרור: 07/08/2013
משוב: 23/12/2012
תיאור השירות:
טיפול 10,000, בדיקת חורף והחלפת טיימינג ברכב רנו מגאן משנת 2004.
חוות דעת:
היה מעולה! אני מאוד מרוצה! עשיתי סקר מחרים די נרחב והרגשתי שהם הגונים במחיר. השירות שלהם היה טוב ומהיר והרגשתי שאפשר לסמוך עליהם ושהם מקצוענים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסף טלמור, ירושלים.
אשרור: 12/02/2012
משוב: 06/11/2011
תיאור השירות:
תיקוןן של בעיה בהגה ברכב מסוג רנו קליאו B ידני שנת 2001.
חוות דעת:
היה נהדר! היה סבבה! היה אחלה! היחס והשירות היו טובים! הוא היה מקצועי ואין לי שום תלונות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גד בצלאל, מבשרת ציון.
אשרור: 28/11/2011
משוב: 24/05/2011
תיאור השירות:
טיפול שגרתי ועבודות חשמל ברנו, שנת 1997.
חוות דעת:
היה מעולה. היחס טוב, ההסברים בהירים ומובנים והטיפול היה מקצועי. הם לקחו מחיר סביר ואני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נועם אדלר, מודיעין.
אשרור: 06/07/2011
משוב: 12/08/2009
תיאור השירות:
תיקון חלונות חשמליים במכונית רנו מגאן- החלפת מתגים ושיפוץ מנגנון.
חוות דעת:
אמרתי לו שאני ממידרג והוא במקום הראשון אז הוא היה מבסוט. סך הכל היה בסדר גמור. קיבלו אותי ישר, עשו את העבודה, לקח להם איזה ארבע, חמש שעות ועכשיו הכל עובד כמו שצריך...
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
ארז בית הלחמי, ירושלים.
משוב: 07/03/2011
תיאור השירות:
תיקון בעיה בגיר ברנו מגאן שנת 98.
חוות דעת:
היה סבבה! הם היו מאוד אדיבים ומקצועיים. הם העניקו שירות מהיר ויצאתי מרוצה מאוד :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 399 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
יגאל נשוי ואב לשניים, שכרגע עוסקים בתחום הגן ובית הספר.
לתחום הרכב הוא הגיע אחרי שגילה שיש לו חוש טכני. "יש לי אהבה לתחום הטכני, גיליתי שזה מאוד חזק אצלי. זה התחיל מאוד מוקדם, לפני הצבא הגעתי לניסיון ואיכשהו נדבקתי. במקביל לשירות הצבאי עבדתי במוסך ואחרי הצבא הצטרפתי לעסק. הייתי בחור בן 22 שנכנס שותף במוסך, זה יוצא דופן. רוני, השותף שלי, שהיה מבוגר ממני, היה בנאדם שנתן לי הרבה ידע והכוונה. הוא גילה את הפוטנציאל שבי, ואני גיליתי שאני מתחבר ואוהב את זה."
הוא נזכר בלקוח שלימד אותו את המשמעות של מקצועיות. "הגיע אליי לקוח שהתלונן שיש לו בעיה בטורבו, הוא היה במוסך אחר וזה מה שאמרו לו, והעלויות של טורבו גבוהות מאוד. הוא הגיע אליי למוסך, בדקתי לו את הרכב, ובאמת הטורבו לא עבד, אבל הסיבה הייתה צינורית קטנה שנסתמה. החלפת צינורית עולה משמעותית הרבה פחות מהחלפת טורבו. הוא שמח מאוד, הוא הגיע למוסך עם מחשבה שיש לו הוצאה של אלפי שקלים, שהסתכמה בסוף בכמה מאות. זה מה ששווה לנו אמינות ומקצועיות במוסך. אם עושים את הדברים הנכונים, מוציאים אנשים מחייכים בסוף."
בשעות הפנאי שלו עושה יוגה או מטייל, ובעתיד הוא מקווה להתפתח מקצועית ולגדול.
יגאל עוסק בתחום המוסכים כבר 30 שנה, והיום הוא המנהל והבעלים של המוסך,
:: מיזוג אויר
:: הכנה לטסט
::טיפולים לרכב
הוא התחיל את דרכו כשכיר במוסך, כשרוני הירשזון, הבעלים, לקח אותו תחת חסותו. שלוש שנים אחר כך הוא כבר הפך להיות השותף שלו. במשך 15 שנה הם ניהלו את המוסך יחד, עד שרוני עזב.
בנוסף הבדיקה במוסך היא חינם ("לא מחייבים את הלקוח ולהלקוח לא מתחייב").
גם אחרי כל כך הרבה שנים בתחום, הוא אוהב את האתגר המקצועי. "אחד הדברים שעושים לי את זה, זה איתור תקלות והתיקון שלהן. תחום הרכב הופך למעניין יותר ויותר כי הטכנולוגיה מתפתחת כל הזמן, אז אף פעם לא משעמם לי. צריך המון ידע, צריך ללמוד רכבים חדשים שנכנסים לשוק. הייתי לא מזמן בגרמניה בהשתלמות של רכבים, אנחנו צריכים להיות מעודכנים כל הזמן."
תחומי ההתמחות:
:: דיאגנוסטיקה
:: מכונאות רכב
:: חשמל רכב
:: פחחות רכב
במוסך של יגאל מעניקים שירות תיקונים לרכב ונותנים שלושה חודשי אחריות על כל עבודה.
שאלות ותשובות עם טל
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.