בדיקה מקיפה לפני טסט שכלל אישור בלמים והחלפת מסב בגלגל קדמי ברכב מסוג פיג'ו שנת 2003.
חוות דעת:
השירות שלו מעולה, באמת שווה להגיע אליו רק בשביל הרוגע שהוא מקנה. לגבי המחיר אני חושב שהוא קצת יקר אבל שווה את זה. הוא בודק גם אחרי זה שהכל בסדר במאה אחוז, בקיצור ממש עובדים במקצועיות עם יחס ממש מצוין. ממליץ בחום ממש!
היחס היה מצויין. הסבירו לי בדיוק מה תהליך הבדיקה, מה התקלה המשוערת ואיך פותרים אותה. בנוסף, ציינו עלויות מראש ופרק זמן משוער לסיום העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבינועם עקבי, ירושלים.
משוב: 16/05/2018
תיאור השירות:
החלפת חלק וטיפול 10 אלף במכונית מסוג פיג'ו 508.
חוות דעת:
כבר בטלפון הבנתי שיש לי עסק עם אנשים אדיבים ומקצועיים. הבעיה היתה התחממות יתר במנוע. איתרו את התקלה במהירות החליפו את החלק הנדרש וביצעו טיפול 10,000 . כשבאתי לקבל את האוטו קיבל את פני טל עם החיוך המקסים שלו והסביר לי מה הייתה התקלה. בקיצור כמו שמצופה ממוסך הגון ומקצועי. גם המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רוברט גולדשטיין, ירושלים.
אשרור: 06/09/2016
משוב: 06/06/2016
תיאור השירות:
טיפול תקופתי וטסט לרכב מסוג פז'ו 107.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. עמד בזמנים. מקצועי. אדיב.
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריאל ס. ירושלים.
משוב: 21/10/2015
תיאור השירות:
תיקון רעידה במנוע ברכב מסוג פיז'ו 206 שנת 2002.
חוות דעת:
הייתי מרוצה ממנו. לקח להם זמן לאתר את הבעיה אבל הם טיפלו בה והמחיר היה הגון. בנוסף הם היו נורא נחמדים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
יעקב כהן, ירושלים.
משוב: 11/08/2015
תיאור השירות:
טיפול עשרת אלפים ברכב מסוג פג'ו 307, הכולל החלפת רצועת טיימינג והחלפת חלקים בחלון.
חוות דעת:
היו נחמדים.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שאול א. ירושלים.
משוב: 03/03/2015
תיאור השירות:
בדיקה של רכב והחלפה של מצתים וסליל הצתה ברכב מסוג פג'ו 206.
חוות דעת:
בעקבות תאונה החלפתי רכב, ולאחר הקניה נשמע רעש מציק ממקור לא ברור. במוסך החליפו לי משאבת הגה אך הבעיה לא נפתרה. בעקבות כך הם החזירו את משאבת ההגה המקורית וחייבו אותי בהגינות על העבודה בלבד. התאכזבתי מעט מכך שהבעיה לא נמצאה אך לא רציתי להשקיע עוד בתיקון.
טיפול בפיזור הפנסים' זיהום אויר ובלם היד בפיאט פונטו.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הם ישרים ואדיבים, ממש על הכיפאק.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
מזלי פלד, ירושלים.
משוב: 12/08/2008
תיאור השירות:
החלפת ראש מנוע וטיפול 10,000 לרכב מסוג פג'ו.
חוות דעת:
הם אחלה מוסך. אני הולכת אליהם וכל המשפחה שלי גם מקבלת שם שירות.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קסניה ואיליה מוחין, ירושלים.
משוב: 07/08/2008
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והחלפת תושבת מנוע בפיג'ו 307.
חוות דעת:
מהבחינה המקצועית והטיפול הם בסדר גמור אבל המחירים שלהם זה ממש שוחט, אני יכול להגיד שאני לא אחזור למוסך הזה למרות המקצועיות שלהם כי המחיר זה מה שקובע...
איכות
8
מחיר
2
זמנים
10
יחס
8
5
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 399 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
יגאל נשוי ואב לשניים, שכרגע עוסקים בתחום הגן ובית הספר.
לתחום הרכב הוא הגיע אחרי שגילה שיש לו חוש טכני. "יש לי אהבה לתחום הטכני, גיליתי שזה מאוד חזק אצלי. זה התחיל מאוד מוקדם, לפני הצבא הגעתי לניסיון ואיכשהו נדבקתי. במקביל לשירות הצבאי עבדתי במוסך ואחרי הצבא הצטרפתי לעסק. הייתי בחור בן 22 שנכנס שותף במוסך, זה יוצא דופן. רוני, השותף שלי, שהיה מבוגר ממני, היה בנאדם שנתן לי הרבה ידע והכוונה. הוא גילה את הפוטנציאל שבי, ואני גיליתי שאני מתחבר ואוהב את זה."
הוא נזכר בלקוח שלימד אותו את המשמעות של מקצועיות. "הגיע אליי לקוח שהתלונן שיש לו בעיה בטורבו, הוא היה במוסך אחר וזה מה שאמרו לו, והעלויות של טורבו גבוהות מאוד. הוא הגיע אליי למוסך, בדקתי לו את הרכב, ובאמת הטורבו לא עבד, אבל הסיבה הייתה צינורית קטנה שנסתמה. החלפת צינורית עולה משמעותית הרבה פחות מהחלפת טורבו. הוא שמח מאוד, הוא הגיע למוסך עם מחשבה שיש לו הוצאה של אלפי שקלים, שהסתכמה בסוף בכמה מאות. זה מה ששווה לנו אמינות ומקצועיות במוסך. אם עושים את הדברים הנכונים, מוציאים אנשים מחייכים בסוף."
בשעות הפנאי שלו עושה יוגה או מטייל, ובעתיד הוא מקווה להתפתח מקצועית ולגדול.
יגאל עוסק בתחום המוסכים כבר 30 שנה, והיום הוא המנהל והבעלים של המוסך,
:: מיזוג אויר
:: הכנה לטסט
::טיפולים לרכב
הוא התחיל את דרכו כשכיר במוסך, כשרוני הירשזון, הבעלים, לקח אותו תחת חסותו. שלוש שנים אחר כך הוא כבר הפך להיות השותף שלו. במשך 15 שנה הם ניהלו את המוסך יחד, עד שרוני עזב.
בנוסף הבדיקה במוסך היא חינם ("לא מחייבים את הלקוח ולהלקוח לא מתחייב").
גם אחרי כל כך הרבה שנים בתחום, הוא אוהב את האתגר המקצועי. "אחד הדברים שעושים לי את זה, זה איתור תקלות והתיקון שלהן. תחום הרכב הופך למעניין יותר ויותר כי הטכנולוגיה מתפתחת כל הזמן, אז אף פעם לא משעמם לי. צריך המון ידע, צריך ללמוד רכבים חדשים שנכנסים לשוק. הייתי לא מזמן בגרמניה בהשתלמות של רכבים, אנחנו צריכים להיות מעודכנים כל הזמן."
תחומי ההתמחות:
:: דיאגנוסטיקה
:: מכונאות רכב
:: חשמל רכב
:: פחחות רכב
במוסך של יגאל מעניקים שירות תיקונים לרכב ונותנים שלושה חודשי אחריות על כל עבודה.
שאלות ותשובות עם טל
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.