המחיר היה קצת יקר מהממוצע אבל השירות עצמו והמקצועיות היו בעיניי מאה אחוז. כבר בטלפון הוא הסביר לי את כל האינפורמציה,
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
יפה רוטשילד, ירושלים.
משוב: 23/08/2015
תיאור השירות:
טיפול 30 אלף לרכב מיצובישי.
חוות דעת:
הם היו בסדר גמור - חמודים לאללה ויעילים, התרשמתי מהם לטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
וניה שמי, ירושלים.
משוב: 28/05/2015
תיאור השירות:
תיקון מזגן, בטנדר מיצובישי 2001.
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז! נכנסתי, תיקנו ויצאתי, זריז ויעיל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תומר פינרמן, ירושלים.
משוב: 15/01/2014
תיאור השירות:
הכנה לטסט וטיפול 10,000 ק"מ ברכב של חברת מיצובישי שנת 98'.
חוות דעת:
היה אחלה. הם היו מאוד נחמדים ועשו הכל כמו שצריך. לקח לו רק כמה שעות לתיקון שזה די מהר. לא עשיתי סקר שוק אבל ממה שהבנתי הוא גבה מחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתמר אלבז, ירושלים.
משוב: 21/03/2013
תיאור השירות:
הכנה לטסט לרכב מיצובישי 99.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, היחס היה מאוד טוב. לא פגשתי את בעל המוסך, אבל העובד והמזכירה היו מאוד מקצועיים ונחמדים, ואפילו נתנו לי להשתמש במחשב שלהם.. אפשר לומר שהרגשתי בבית!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 13/05/2014
משוב: 09/02/2014
תיאור השירות:
החלפת פנס ברכב מיצובישי, שנת 2007.
חוות דעת:
הם היו מצוינים! הטיפול שהם עשו היה לקראת סוף היום והם עשו את כל הטיפול כמו שצריך. השירות היה מעל ומעבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 15/08/2006
תיאור השירות:
הייתי צריך תיקון של משהו בחשמל ברכב, מיצובישי 95'.
חוות דעת:
היה בסדר, הוא תיקן את הבעיה אבל השירות לא היה משהו.
בטלפון הוא היה בסדר, דיבר איתי באופן אישי אבל במוסך עצמו לא ממש התייחס למה שהיה לי להגיד. מבחינת הזמנים הוא היה בסדר, הגעתי מאוחר בצהריים והוא סיים באותו יום, אבל הוא לא התקשר להגיד לי שהרכב מוכן ואז כשהתקשרתי , אמר לי לבוא מהר כי עוד מעט סוגרים. זה השירות. יכול היה להיות מצב שהרכב היה נשאר סתם לילה במוסך בלי סיבה.
הוא תיקן הכל אבל לא שאל אותי איפה יש עוד בעיות, אמר להשאיר את הרכב וזהו, שהוא יבדוק. אז הוא מרקועי כי איתר את הבעיה אבל צריך לשאול יותר לעומק כדי לדעת שאין עוד בעיות והוא לא עשה את זה. גם המחיר היה קצת יקר כי זו בעיה פשוטה, הוא אמר שהוא חיפש את הבעיה הרבה זמן אבל אם היה שואל אותי היה מוצא את הבעיה מיד.
באופן כללי, הוא היה הרבה יותר טוב מהרבה מוסכים שהייתי בהם, סה"כ הוא אדם נחמד, אבל יש לו מה עוד לשפר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
7
8
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 399 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
יגאל נשוי ואב לשניים, שכרגע עוסקים בתחום הגן ובית הספר.
לתחום הרכב הוא הגיע אחרי שגילה שיש לו חוש טכני. "יש לי אהבה לתחום הטכני, גיליתי שזה מאוד חזק אצלי. זה התחיל מאוד מוקדם, לפני הצבא הגעתי לניסיון ואיכשהו נדבקתי. במקביל לשירות הצבאי עבדתי במוסך ואחרי הצבא הצטרפתי לעסק. הייתי בחור בן 22 שנכנס שותף במוסך, זה יוצא דופן. רוני, השותף שלי, שהיה מבוגר ממני, היה בנאדם שנתן לי הרבה ידע והכוונה. הוא גילה את הפוטנציאל שבי, ואני גיליתי שאני מתחבר ואוהב את זה."
הוא נזכר בלקוח שלימד אותו את המשמעות של מקצועיות. "הגיע אליי לקוח שהתלונן שיש לו בעיה בטורבו, הוא היה במוסך אחר וזה מה שאמרו לו, והעלויות של טורבו גבוהות מאוד. הוא הגיע אליי למוסך, בדקתי לו את הרכב, ובאמת הטורבו לא עבד, אבל הסיבה הייתה צינורית קטנה שנסתמה. החלפת צינורית עולה משמעותית הרבה פחות מהחלפת טורבו. הוא שמח מאוד, הוא הגיע למוסך עם מחשבה שיש לו הוצאה של אלפי שקלים, שהסתכמה בסוף בכמה מאות. זה מה ששווה לנו אמינות ומקצועיות במוסך. אם עושים את הדברים הנכונים, מוציאים אנשים מחייכים בסוף."
בשעות הפנאי שלו עושה יוגה או מטייל, ובעתיד הוא מקווה להתפתח מקצועית ולגדול.
יגאל עוסק בתחום המוסכים כבר 30 שנה, והיום הוא המנהל והבעלים של המוסך,
:: מיזוג אויר
:: הכנה לטסט
::טיפולים לרכב
הוא התחיל את דרכו כשכיר במוסך, כשרוני הירשזון, הבעלים, לקח אותו תחת חסותו. שלוש שנים אחר כך הוא כבר הפך להיות השותף שלו. במשך 15 שנה הם ניהלו את המוסך יחד, עד שרוני עזב.
בנוסף הבדיקה במוסך היא חינם ("לא מחייבים את הלקוח ולהלקוח לא מתחייב").
גם אחרי כל כך הרבה שנים בתחום, הוא אוהב את האתגר המקצועי. "אחד הדברים שעושים לי את זה, זה איתור תקלות והתיקון שלהן. תחום הרכב הופך למעניין יותר ויותר כי הטכנולוגיה מתפתחת כל הזמן, אז אף פעם לא משעמם לי. צריך המון ידע, צריך ללמוד רכבים חדשים שנכנסים לשוק. הייתי לא מזמן בגרמניה בהשתלמות של רכבים, אנחנו צריכים להיות מעודכנים כל הזמן."
תחומי ההתמחות:
:: דיאגנוסטיקה
:: מכונאות רכב
:: חשמל רכב
:: פחחות רכב
במוסך של יגאל מעניקים שירות תיקונים לרכב ונותנים שלושה חודשי אחריות על כל עבודה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.