חזרנו אליו כי זכרנו אותו לטובה מהפעם הקודמת שהיינו אצלו. נראה לי שהוא עשה עבודה בסדר. הוא היה נחמד ומקצועי. המוסך טוב, אין הרגשה שמנסים לדפוק אותך בניגוד למוסכים אחרים שבהם הרגשתי שאני לא יכול לסמוך על המכונאי ב100 אחוז. בנוסף, הייתה לו סבלנות והצוות נראה רציני ולא חרטטנים.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
עמיחי ג. ירושלים.
אשרור: 21/06/2016
משוב: 01/03/2016
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג טויוטה קורולה שנת 2008 כלל החלפת רפידות בלמים אחוריים.
חוות דעת:
שירות מצוין! יחס מצוין וגם מבחינת הזמנים היה בסדר גמור, המחיר היה הוגן לדעתי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
אמנואל זורדוב, ירושלים.
משוב: 19/06/2016
תיאור השירות:
החלפת בלמים קדמיים, צלחות ברכב מסוג טויוטה יאריס, שנת 2008.
חוות דעת:
מבחינת העבודה הם היו טובים מאוד והיחס האישי היה מצוין, הוא הסביר לי מה הוא עושה ואמר שהוא מביא לי חלפים איכותיים, אני מאמין לו. התקשר אליי כשהרכב היה מוכן. המחיר טיפה גבוה לדעתי אבל לא עשיתי סקר שוק.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
נעם ב. ירושלים.
אשרור: 22/09/2015
משוב: 24/06/2015
תיאור השירות:
טיפול 10000 והחלפת בלמים ברכב מחברת טויוטה 2006.
חוות דעת:
אני יכול להגיד עליו שהוא מאוד נחמד ושירותי. הוא ביצע טיפול כללי על הרכב והחליף את החלקים שהיה צריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דב ג. ירושלים.
משוב: 17/02/2015
תיאור השירות:
טיפול 10,000 בטויוטה קורולה 2009 כולל החלפת בלמים וכמה פנסים.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! אני חושב שהמחיר הוגן, יחס מאוד מאוד טוב, אמרו שזה יקח ארבע שעות ואחרי שלוש שעות כבר התקשרו אליי שזה מוכן, היה מאוד נוח שהם פתוחים מוקדם בבוקר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
רונן יצחקי, ירושלים.
אשרור: 12/11/2014
משוב: 11/08/2014
תיאור השירות:
טיפול גדול ברכב טויוטה קורולה שנת 2009.
חוות דעת:
הם היו סבבה, אדיבים, מקצועיים ועמדו בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתן דסקי, ירושלים.
משוב: 04/08/2014
תיאור השירות:
טיפול שגרתי והחלפת בלמים בטויוטה קורולה שנת 2003.
חוות דעת:
היה על הכיפאק. השירות היה טוב, בסך הכל אני מרוצה.
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
אבי כהן, ירושלים.
אשרור: 11/03/2014
משוב: 28/01/2014
תיאור השירות:
טיפול 15000, החלפת רצועת מנוע ומחזיר שמן בטויוטה קורולה 2001.
חוות דעת:
הם היו מקצועיים, נחמדים, עמדו בזמנים והיחס האישי היה טוב. הם לא היו זולים, אבל הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
7
יחס
9
9
כללי
דויד בן שושן, תל אביב.
אשרור: 20/02/2012
משוב: 23/06/2011
תיאור השירות:
תיקון בעיה אלקטרונית בטויוטה קורולה שנת 2004.
חוות דעת:
הייתי במוסך ויצאתי מאוד מרוצה! קודם כל הנימוס והאדיבות, הם ניגשו אלי יפה וזה היה מאוד חשוב לי. אני חונכתי על זה שהנימוס מאוד חשוב. דבר שני- המקצועיות והיושר. הם היו מצויינים! אמנם זה לא היה תיקון חמור אך הוא הרגיע אותי והסביר לי שאם זה חוזר אני צריכה לחזור לבדיקה נוספת. אחרי 30 שנה אני סוף סוף מרוצה ממוסך. הוא היה מקסים :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 399 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
יגאל נשוי ואב לשניים, שכרגע עוסקים בתחום הגן ובית הספר.
לתחום הרכב הוא הגיע אחרי שגילה שיש לו חוש טכני. "יש לי אהבה לתחום הטכני, גיליתי שזה מאוד חזק אצלי. זה התחיל מאוד מוקדם, לפני הצבא הגעתי לניסיון ואיכשהו נדבקתי. במקביל לשירות הצבאי עבדתי במוסך ואחרי הצבא הצטרפתי לעסק. הייתי בחור בן 22 שנכנס שותף במוסך, זה יוצא דופן. רוני, השותף שלי, שהיה מבוגר ממני, היה בנאדם שנתן לי הרבה ידע והכוונה. הוא גילה את הפוטנציאל שבי, ואני גיליתי שאני מתחבר ואוהב את זה."
הוא נזכר בלקוח שלימד אותו את המשמעות של מקצועיות. "הגיע אליי לקוח שהתלונן שיש לו בעיה בטורבו, הוא היה במוסך אחר וזה מה שאמרו לו, והעלויות של טורבו גבוהות מאוד. הוא הגיע אליי למוסך, בדקתי לו את הרכב, ובאמת הטורבו לא עבד, אבל הסיבה הייתה צינורית קטנה שנסתמה. החלפת צינורית עולה משמעותית הרבה פחות מהחלפת טורבו. הוא שמח מאוד, הוא הגיע למוסך עם מחשבה שיש לו הוצאה של אלפי שקלים, שהסתכמה בסוף בכמה מאות. זה מה ששווה לנו אמינות ומקצועיות במוסך. אם עושים את הדברים הנכונים, מוציאים אנשים מחייכים בסוף."
בשעות הפנאי שלו עושה יוגה או מטייל, ובעתיד הוא מקווה להתפתח מקצועית ולגדול.
יגאל עוסק בתחום המוסכים כבר 30 שנה, והיום הוא המנהל והבעלים של המוסך,
:: מיזוג אויר
:: הכנה לטסט
::טיפולים לרכב
הוא התחיל את דרכו כשכיר במוסך, כשרוני הירשזון, הבעלים, לקח אותו תחת חסותו. שלוש שנים אחר כך הוא כבר הפך להיות השותף שלו. במשך 15 שנה הם ניהלו את המוסך יחד, עד שרוני עזב.
בנוסף הבדיקה במוסך היא חינם ("לא מחייבים את הלקוח ולהלקוח לא מתחייב").
גם אחרי כל כך הרבה שנים בתחום, הוא אוהב את האתגר המקצועי. "אחד הדברים שעושים לי את זה, זה איתור תקלות והתיקון שלהן. תחום הרכב הופך למעניין יותר ויותר כי הטכנולוגיה מתפתחת כל הזמן, אז אף פעם לא משעמם לי. צריך המון ידע, צריך ללמוד רכבים חדשים שנכנסים לשוק. הייתי לא מזמן בגרמניה בהשתלמות של רכבים, אנחנו צריכים להיות מעודכנים כל הזמן."
תחומי ההתמחות:
:: דיאגנוסטיקה
:: מכונאות רכב
:: חשמל רכב
:: פחחות רכב
במוסך של יגאל מעניקים שירות תיקונים לרכב ונותנים שלושה חודשי אחריות על כל עבודה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.