הייתי מרוצה מאוד! היו אחראיים וטיפלו באוטו בצורה יפה, עדכנו אותי בכל שלב ושמרו איתי על הקשר
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מור שטרית, ירושלים.
אשרור: 23/08/2016
משוב: 26/05/2016
תיאור השירות:
טיפול כללי והכנה לטסט לרכב מסוג יונדאי גאטס.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד, עשה לי בדיקה מקיפה ברכב והעניק שירות אדיב. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה כהן, ירושלים.
אשרור: 19/07/2016
משוב: 06/08/2015
תיאור השירות:
תיקון המנגנון של הבגאז' והחלפת נורה ברכב יונדאי גסט 2008.
חוות דעת:
הם היו מעולים. באתי אליהם עם תקלה בבגאז'. הם חשבו בהתחלה שזה היה המנעול והסתבר שהייתה זכוכית תקועה שתקעה את המנגנון. הם עבדו מהר
והיה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעל ש, ירושלים.
משוב: 03/02/2016
תיאור השירות:
החלפת רצועת טיימינג, החלפת רפידות וחריטה לצלחות ביונדאי אקסנט שנת 2004.
חוות דעת:
היה אחלה. השירות היה ממש טוב. הם היו סבלניים והמחיר היה נראה לי סביר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
יהודה גולן, מבשרת ציון.
משוב: 06/08/2015
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 80 אלף ותיקון תקלה במתלים קדמיים ברכב מסוג יונדאי שנת 2011.
חוות דעת:
הם היו בסדר גמור, בינתיים הרכב עובד כמו שצריך. הם היו אדיבים ונחמדים.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
שלמה ג. ירושלים.
משוב: 18/05/2015
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 15,000 ותיקונים קטנים לרכב מסוג יונדאי גץ 2008.
חוות דעת:
הם היו בסדר גמור. טיפלו באותו יום, העבירו את הרכב טסט ועשו עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
ניר שגב, ירושלים.
משוב: 27/02/2015
תיאור השירות:
טיפול עשרת אלפים ברכב יונדאי גטס, שנת 2008.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, אמין ואדיב וכן המחיר היה סביר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
ניר רוזנפלד, ירושלים.
אשרור: 12/08/2014
משוב: 08/12/2013
תיאור השירות:
ניתוק רדיאטור חימום ביונדאי גטס 95'.
חוות דעת:
השירות היה מציון. הם היו אמינים, אדיבים, נתנו אפשריות ועשו עבודה מהירה ויעילה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 399 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
יגאל נשוי ואב לשניים, שכרגע עוסקים בתחום הגן ובית הספר.
לתחום הרכב הוא הגיע אחרי שגילה שיש לו חוש טכני. "יש לי אהבה לתחום הטכני, גיליתי שזה מאוד חזק אצלי. זה התחיל מאוד מוקדם, לפני הצבא הגעתי לניסיון ואיכשהו נדבקתי. במקביל לשירות הצבאי עבדתי במוסך ואחרי הצבא הצטרפתי לעסק. הייתי בחור בן 22 שנכנס שותף במוסך, זה יוצא דופן. רוני, השותף שלי, שהיה מבוגר ממני, היה בנאדם שנתן לי הרבה ידע והכוונה. הוא גילה את הפוטנציאל שבי, ואני גיליתי שאני מתחבר ואוהב את זה."
הוא נזכר בלקוח שלימד אותו את המשמעות של מקצועיות. "הגיע אליי לקוח שהתלונן שיש לו בעיה בטורבו, הוא היה במוסך אחר וזה מה שאמרו לו, והעלויות של טורבו גבוהות מאוד. הוא הגיע אליי למוסך, בדקתי לו את הרכב, ובאמת הטורבו לא עבד, אבל הסיבה הייתה צינורית קטנה שנסתמה. החלפת צינורית עולה משמעותית הרבה פחות מהחלפת טורבו. הוא שמח מאוד, הוא הגיע למוסך עם מחשבה שיש לו הוצאה של אלפי שקלים, שהסתכמה בסוף בכמה מאות. זה מה ששווה לנו אמינות ומקצועיות במוסך. אם עושים את הדברים הנכונים, מוציאים אנשים מחייכים בסוף."
בשעות הפנאי שלו עושה יוגה או מטייל, ובעתיד הוא מקווה להתפתח מקצועית ולגדול.
יגאל עוסק בתחום המוסכים כבר 30 שנה, והיום הוא המנהל והבעלים של המוסך,
:: מיזוג אויר
:: הכנה לטסט
::טיפולים לרכב
הוא התחיל את דרכו כשכיר במוסך, כשרוני הירשזון, הבעלים, לקח אותו תחת חסותו. שלוש שנים אחר כך הוא כבר הפך להיות השותף שלו. במשך 15 שנה הם ניהלו את המוסך יחד, עד שרוני עזב.
בנוסף הבדיקה במוסך היא חינם ("לא מחייבים את הלקוח ולהלקוח לא מתחייב").
גם אחרי כל כך הרבה שנים בתחום, הוא אוהב את האתגר המקצועי. "אחד הדברים שעושים לי את זה, זה איתור תקלות והתיקון שלהן. תחום הרכב הופך למעניין יותר ויותר כי הטכנולוגיה מתפתחת כל הזמן, אז אף פעם לא משעמם לי. צריך המון ידע, צריך ללמוד רכבים חדשים שנכנסים לשוק. הייתי לא מזמן בגרמניה בהשתלמות של רכבים, אנחנו צריכים להיות מעודכנים כל הזמן."
תחומי ההתמחות:
:: דיאגנוסטיקה
:: מכונאות רכב
:: חשמל רכב
:: פחחות רכב
במוסך של יגאל מעניקים שירות תיקונים לרכב ונותנים שלושה חודשי אחריות על כל עבודה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.