הם היו מעולים ומקצוענים. נתנו יחס ושירות טובים, היה נעים להיות שם ועשו עבודה טובה, אני בהחלט ממליץ, מגיע להם יותר מעשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חדוה מלמד, ירושלים.
אשרור: 03/10/2018
משוב: 28/05/2018
תיאור השירות:
תיקון חלק שנשבר בידית ההילוכים מרכב מסוג סיאט איביזה.
חוות דעת:
היה פשוט מעולה, אחלה שירות שבעולם! באמת לא נתקלתי ביחס וברמת שירות כזאת בכל הארץ. מבחינת המחיר הם היו הכי הוגנים שאפשר להיות, הוא לא היה מוכן לדבר איתי על מחיר בטלפון לפני שהוא בודק את האוטו, באמת אדם סופר אמין. נשבר לי חלק בידית ההילוכים והם עשו שמיניות באוויר כדי לעזור לי, הם חיפשו את החלק בכל הארץ ותיקנו לי את הידית עד שימצאו אותו כדי שאוכל להשתמש ברכב והם עדיין מחפשים בשבילי. גם הזמינות הייתה טובה- התקשרתי ולמחרת כבר הייתי במוסך. הגעתי אליהם במקרה ואני אחזור רק אליהם בכל בעיה שתהיה לי, הם היו פשוט מדהימים. אני ממש ממש ממליצה בחום מכל הלב, לא להסס!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אפרים ויזר, ירושלים.
אשרור: 27/12/2016
משוב: 27/09/2016
תיאור השירות:
החלפת בלמים וטיפול 30 אלף ברכב מסוג סיאט מיי.
חוות דעת:
היה מצוין. הם היו נחמדים מאוד והמחיר היה טוב.
אציין במיוחד את טל, שנתן לי שרות מעולה.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אופיר עמילוב, ירושלים.
אשרור: 20/07/2016
משוב: 12/10/2015
תיאור השירות:
תיקון הכולל החלפת חלקים ברכב מסוג פולקסווגן פאסאט שנת 2001.
חוות דעת:
הלכתי אליו אחרי שבמוסך אחר לא הצליחו לפתור לי את הבעיה והוא תיקן את התקלה תוך שעתיים וחצי!
התיקון היה די יקר אבל שווה בהחלט.
לא נתקלתי בשירות כזה מצויין במוסך. הם ממש מקסימים ומצאתי את המוסך הקבוע שלי . . .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ארקדי אברהמוב, ירושלים.
אשרור: 19/07/2016
משוב: 21/12/2015
תיאור השירות:
בדיקת מחשב ברכב סיאט איביזה 2012 שלא התניע.
חוות דעת:
האוטו לא הניע, אז הזמנתי ניידת שירות למוסך, התקשרתי אליו מהדרך והוא אמר סבבה תגיע. בעקרון ניידת השירות אמרה שהלכו הפלגים אבל זה לא היה הגיוני, כי הקילומטראז' לא תאם את זה. הוא אמר שהוא יכול להחליף את הפלגים אבל שזה לא הגיוני. הוא עשה בדיקת מחשב - שהוא לא חייב אותי עליה, למרות שבד"כ זה עולה 200-300 ש"ח - ובדק את המצבר ואת כל המסביב. הוא אמר לי פשוט לחזור אם זה יקרה שוב, אבל נכון לעכשיו הרכב עובד.
בסוף הוא חסך לי כסף, אחלה שירות.
לאחר שקיבלתי הצעת מחיר מופרכת במוסך אחר הגעתי למוסך הזה. הוא נתן הצעת מחיר הוגנת, עשה עבודה זריזה ויסודית. הבעיה נפתרה והרכב נוסע היטב. היחס היה מכובד וידידותי, המוסך עצמו מסודר ונקי.
**במהלך השהות במוסך הסתבר שמסנן האוויר במזגן סתום, הוא החליף אותו מבלי לגבות תשלום על עבודה. בהחלט אחזור לשם בפעמים הבאות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קובי ה. ירושלים.
אשרור: 12/04/2015
משוב: 16/12/2014
תיאור השירות:
החלפת מיכל מים וצלחות בסיאט איביזה 2011.
חוות דעת:
הוא היה מצוין והייתי מרוצה ממנו, ממש 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דרור זבדיה, ירושלים.
משוב: 14/12/2014
תיאור השירות:
טיפול 150 אלף והחלפת ברקסים קדמיים בסיאט שנת 2006.
חוות דעת:
היה ממש בסדר גם מבחינת המחיר וגם מבחינת הטיפול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלעד ר. ירושלים.
משוב: 29/04/2013
תיאור השירות:
טיפול 10,000 ותיקון רפידות בלמים בסיאט פונטו 2010.
חוות דעת:
הם מאד נחמדים! יגאל מאד סימפטי ומסביר, עושה רושם מאד חיובי והגון. סה"כ משביע רצון!
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 399 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
יגאל נשוי ואב לשניים, שכרגע עוסקים בתחום הגן ובית הספר.
לתחום הרכב הוא הגיע אחרי שגילה שיש לו חוש טכני. "יש לי אהבה לתחום הטכני, גיליתי שזה מאוד חזק אצלי. זה התחיל מאוד מוקדם, לפני הצבא הגעתי לניסיון ואיכשהו נדבקתי. במקביל לשירות הצבאי עבדתי במוסך ואחרי הצבא הצטרפתי לעסק. הייתי בחור בן 22 שנכנס שותף במוסך, זה יוצא דופן. רוני, השותף שלי, שהיה מבוגר ממני, היה בנאדם שנתן לי הרבה ידע והכוונה. הוא גילה את הפוטנציאל שבי, ואני גיליתי שאני מתחבר ואוהב את זה."
הוא נזכר בלקוח שלימד אותו את המשמעות של מקצועיות. "הגיע אליי לקוח שהתלונן שיש לו בעיה בטורבו, הוא היה במוסך אחר וזה מה שאמרו לו, והעלויות של טורבו גבוהות מאוד. הוא הגיע אליי למוסך, בדקתי לו את הרכב, ובאמת הטורבו לא עבד, אבל הסיבה הייתה צינורית קטנה שנסתמה. החלפת צינורית עולה משמעותית הרבה פחות מהחלפת טורבו. הוא שמח מאוד, הוא הגיע למוסך עם מחשבה שיש לו הוצאה של אלפי שקלים, שהסתכמה בסוף בכמה מאות. זה מה ששווה לנו אמינות ומקצועיות במוסך. אם עושים את הדברים הנכונים, מוציאים אנשים מחייכים בסוף."
בשעות הפנאי שלו עושה יוגה או מטייל, ובעתיד הוא מקווה להתפתח מקצועית ולגדול.
יגאל עוסק בתחום המוסכים כבר 30 שנה, והיום הוא המנהל והבעלים של המוסך,
:: מיזוג אויר
:: הכנה לטסט
::טיפולים לרכב
הוא התחיל את דרכו כשכיר במוסך, כשרוני הירשזון, הבעלים, לקח אותו תחת חסותו. שלוש שנים אחר כך הוא כבר הפך להיות השותף שלו. במשך 15 שנה הם ניהלו את המוסך יחד, עד שרוני עזב.
בנוסף הבדיקה במוסך היא חינם ("לא מחייבים את הלקוח ולהלקוח לא מתחייב").
גם אחרי כל כך הרבה שנים בתחום, הוא אוהב את האתגר המקצועי. "אחד הדברים שעושים לי את זה, זה איתור תקלות והתיקון שלהן. תחום הרכב הופך למעניין יותר ויותר כי הטכנולוגיה מתפתחת כל הזמן, אז אף פעם לא משעמם לי. צריך המון ידע, צריך ללמוד רכבים חדשים שנכנסים לשוק. הייתי לא מזמן בגרמניה בהשתלמות של רכבים, אנחנו צריכים להיות מעודכנים כל הזמן."
תחומי ההתמחות:
:: דיאגנוסטיקה
:: מכונאות רכב
:: חשמל רכב
:: פחחות רכב
במוסך של יגאל מעניקים שירות תיקונים לרכב ונותנים שלושה חודשי אחריות על כל עבודה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.