החלפת מראה צדדית ברכב מסוג הונדה אינסייט, שנת 2011.
חוות דעת:
היה טוב. הייתי מרוצה מהכול. הם עשו עבודה טובה והיה נעים ונחמד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שמעון רום, מבשרת ציון.
משוב: 18/02/2016
תיאור השירות:
החלפת רפידות בלם לרכב מסוג הונדה.
חוות דעת:
היה באמת טוב, אני מאוד מרוצה. הכל טוב מאוד, אני אמשיך להיות שם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכס א. ירושלים.
אשרור: 24/11/2015
משוב: 18/12/2014
תיאור השירות:
טיפול שגרתי בהונדה סיוויק 2006.
חוות דעת:
הם מעולים!! יש להם שירות לקוחות טוב והמחיר שלהם סביר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
מיכאל ליקסנברג, קרית ארבע.
משוב: 03/02/2011
תיאור השירות:
טיפול שוטף כולל החלפת שמנים, החלפת משולשים, תיקון בעיה חשמלית ותיקון ידית אורות בהונדה, שנת 2005.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! אני מאוד מרוצה. הכנסתי את הרכב פעמיים לשם. היחס היה מצוין, העבודה מאוד מקצועית והמחירים בהחלט סבירים. הם הצליחו למצוא מקור של תקלה שאני מסתובב איתה כבר כמה זמן ובמסוך המקורי לא הצליחו לפתור לי אותה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסף עדנוף, ירושלים.
משוב: 26/10/2010
תיאור השירות:
תיקון מזגן, ברקסים, ומערכת הזרקה בהונדה אקורד מודל 2002.
חוות דעת:
הכל היה מצויין, הוא היה נאמן מאד, הוגן, כנה ואמין! הוא עמד על לוח הזמנים כמו שאמר לי, אני חושב שכל מה שהיה צריך תיקון הוא עשה, הוא לא רצה להרוויח יותר כסף ממה שהיה צריך. הכל היה בסדר, מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ינון אדוריאן, ירושלים.
משוב: 07/01/2009
תיאור השירות:
החלפת מצבר מסוג בוש במכונית הונדה סיוויק שנת 2005.
חוות דעת:
היה מצויין! היה נחמד, הסבירו מה הם עושים, המחיר היה נשמע סביר והם נתנו ממש תחושה נעימה...
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ח. ש. רחובות.
אשרור: 12/07/2016
משוב: 12/04/2016
תיאור השירות:
תיקון תקלה במזגן הונדה סיוויק שנת 2008.
חוות דעת:
הגעתי למוסך עם מזגן שהפסיק לקרר בידיעה שיש בעיה של דליפת גז. קיבלתי שירות מיידי ומאוד מיקצועי, כולל הסבר מפורט על כל שלבי הדיאגנוסטיקה. הרגשתי שעשו מעל ומעבר כדי לתקן את התקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
י. ל. ירושלים.
משוב: 08/06/2008
תיאור השירות:
הכנה לטסט במכונית הונדה סיוויק.
חוות דעת:
הם מומלצים מאוד גם כל האחים שלי מטפלים שם, זה מוסך, נקי ומסודר, הם אנשים אמינים ונחמדים, ממש תענוג ללכת לשם...
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 04/04/2016
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף לרכב מסוג הונדה fRV שנת 2005 כלל החלפת ברקסים וצלחות.
חוות דעת:
אחלה שירות. התרשמתי שעשה עבודה טובה בזמנים מהירים יחסית, המחיר היה סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 399 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
יגאל נשוי ואב לשניים, שכרגע עוסקים בתחום הגן ובית הספר.
לתחום הרכב הוא הגיע אחרי שגילה שיש לו חוש טכני. "יש לי אהבה לתחום הטכני, גיליתי שזה מאוד חזק אצלי. זה התחיל מאוד מוקדם, לפני הצבא הגעתי לניסיון ואיכשהו נדבקתי. במקביל לשירות הצבאי עבדתי במוסך ואחרי הצבא הצטרפתי לעסק. הייתי בחור בן 22 שנכנס שותף במוסך, זה יוצא דופן. רוני, השותף שלי, שהיה מבוגר ממני, היה בנאדם שנתן לי הרבה ידע והכוונה. הוא גילה את הפוטנציאל שבי, ואני גיליתי שאני מתחבר ואוהב את זה."
הוא נזכר בלקוח שלימד אותו את המשמעות של מקצועיות. "הגיע אליי לקוח שהתלונן שיש לו בעיה בטורבו, הוא היה במוסך אחר וזה מה שאמרו לו, והעלויות של טורבו גבוהות מאוד. הוא הגיע אליי למוסך, בדקתי לו את הרכב, ובאמת הטורבו לא עבד, אבל הסיבה הייתה צינורית קטנה שנסתמה. החלפת צינורית עולה משמעותית הרבה פחות מהחלפת טורבו. הוא שמח מאוד, הוא הגיע למוסך עם מחשבה שיש לו הוצאה של אלפי שקלים, שהסתכמה בסוף בכמה מאות. זה מה ששווה לנו אמינות ומקצועיות במוסך. אם עושים את הדברים הנכונים, מוציאים אנשים מחייכים בסוף."
בשעות הפנאי שלו עושה יוגה או מטייל, ובעתיד הוא מקווה להתפתח מקצועית ולגדול.
יגאל עוסק בתחום המוסכים כבר 30 שנה, והיום הוא המנהל והבעלים של המוסך,
:: מיזוג אויר
:: הכנה לטסט
::טיפולים לרכב
הוא התחיל את דרכו כשכיר במוסך, כשרוני הירשזון, הבעלים, לקח אותו תחת חסותו. שלוש שנים אחר כך הוא כבר הפך להיות השותף שלו. במשך 15 שנה הם ניהלו את המוסך יחד, עד שרוני עזב.
בנוסף הבדיקה במוסך היא חינם ("לא מחייבים את הלקוח ולהלקוח לא מתחייב").
גם אחרי כל כך הרבה שנים בתחום, הוא אוהב את האתגר המקצועי. "אחד הדברים שעושים לי את זה, זה איתור תקלות והתיקון שלהן. תחום הרכב הופך למעניין יותר ויותר כי הטכנולוגיה מתפתחת כל הזמן, אז אף פעם לא משעמם לי. צריך המון ידע, צריך ללמוד רכבים חדשים שנכנסים לשוק. הייתי לא מזמן בגרמניה בהשתלמות של רכבים, אנחנו צריכים להיות מעודכנים כל הזמן."
תחומי ההתמחות:
:: דיאגנוסטיקה
:: מכונאות רכב
:: חשמל רכב
:: פחחות רכב
במוסך של יגאל מעניקים שירות תיקונים לרכב ונותנים שלושה חודשי אחריות על כל עבודה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.