הוא היה בסדר גמור. לא השוויתי מחירים ולכן אני לא יודע אם המחיר היה הוגן.
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
אודי וקנין, ירושלים.
משוב: 20/12/2015
תיאור השירות:
טיפול 10,000 לרכב סיטרואן C3 שנת 2003.
חוות דעת:
הם היו ממש סבבה, עמדו בזמנים שקבעו מראש ונראה שעשו עבודה טובה. אני מבסוט.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי קובלר, ירושלים.
אשרור: 08/09/2015
משוב: 10/06/2015
תיאור השירות:
תיקון מערכת מים בסיטרואן C4.
חוות דעת:
הם היו זולים, עשו את העבודה מהר והם נראים לי אמינים.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
יוסי ש. ירושלים.
משוב: 20/04/2015
תיאור השירות:
טיפול כללי לרכב סיטרואן C4.
חוות דעת:
הם היו בסדר גמור, הגעתי אליהם עם רכב חדש שקניתי והיתי צריך להביא למצב תקין. הם לא דחפו לי בכוח דברים שאני לא רוצה ואפילו שכנעו לוותר על חלק מהדברים שתכננתי להחליף. מבחינת האיכות רק הזמן יגיד אבל כרגע הכל נראה טוב ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
נירה אופק, ירושלים.
אשרור: 31/03/2015
משוב: 26/12/2014
תיאור השירות:
החלפת רצועת טיימינג והכנה לטסט ברכב מסוג סיטרואן C4, שנת 2010.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל, הייתה לי חוויה מדהימה והם אנשים מקסימים מכל בחינה. רוב החיים שלי היה לי רכב מהחברה ולא ידעתי מה זה ללכת למוסכים וזו הייתה פעם ראשונה והיה פשוט אדיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הרצל נסים, מבשרת ציון.
משוב: 24/11/2014
תיאור השירות:
תיקון משאבת דלק ברכב מסוג סיטרואן c3, שנת 2004.
חוות דעת:
הם היו ממש בסדר גמור. הם עשו עבודה טובה והיו מאוד נחמדים. יצאתי מרוצה. מגיע להם ציון 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צבי השכל, קצרין.
אשרור: 12/02/2012
משוב: 14/09/2011
תיאור השירות:
החלפת תושבת מנוע שהיתה שבורה וטיפול 400,000 בסיטרואן ברלינגו שנת 99.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! הם היו ממש בסדר גמור! קודם כל העבודה שם עיברית יהודית שזה כבר טוב. שנית- הם עשו את מה שביקשתי ולא בילבלו לי את המוח. הוא בדק בדיוק מה שהיה צריך וייעץ מה כדאי ולא כדאי..היה באמת אחלה! :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ארבל א. ירושלים.
משוב: 12/08/2008
תיאור השירות:
ביצוע כל הטיפולים ברכב. בטיפול האחרון החלפת נורה, לפני כן טיפול 10,000 ברכב סיטרואן קסנטיה.
חוות דעת:
אני ממליצה בחום רב עליהם. השירות, היחס והעבודה טובים. הם נחמדים. המחיר שהם לוקחים הוא סביר. להבדיל ממוסכים אחרים, אם יש שינוי, תוך כדי עבודה, הם מתקשרים לקבל אישור על ביצוע העבודה... היו מוסכים אחרים, שהגעתי לקחת מהם את האוטו והמחיר עלה באלף שקלים, אצלם זה לא קרה לי...
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
י. ש. ירושלים.
אשרור: 07/08/2013
משוב: 02/05/2013
תיאור השירות:
החלפת כרית בולם סיטרואן 2003.
חוות דעת:
היה לי אצלו ביקור מוצלח! הוא איבחן מהר שיש בעיה בכרית של הבולם, והחליף את הכרית בצורה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 399 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
יגאל נשוי ואב לשניים, שכרגע עוסקים בתחום הגן ובית הספר.
לתחום הרכב הוא הגיע אחרי שגילה שיש לו חוש טכני. "יש לי אהבה לתחום הטכני, גיליתי שזה מאוד חזק אצלי. זה התחיל מאוד מוקדם, לפני הצבא הגעתי לניסיון ואיכשהו נדבקתי. במקביל לשירות הצבאי עבדתי במוסך ואחרי הצבא הצטרפתי לעסק. הייתי בחור בן 22 שנכנס שותף במוסך, זה יוצא דופן. רוני, השותף שלי, שהיה מבוגר ממני, היה בנאדם שנתן לי הרבה ידע והכוונה. הוא גילה את הפוטנציאל שבי, ואני גיליתי שאני מתחבר ואוהב את זה."
הוא נזכר בלקוח שלימד אותו את המשמעות של מקצועיות. "הגיע אליי לקוח שהתלונן שיש לו בעיה בטורבו, הוא היה במוסך אחר וזה מה שאמרו לו, והעלויות של טורבו גבוהות מאוד. הוא הגיע אליי למוסך, בדקתי לו את הרכב, ובאמת הטורבו לא עבד, אבל הסיבה הייתה צינורית קטנה שנסתמה. החלפת צינורית עולה משמעותית הרבה פחות מהחלפת טורבו. הוא שמח מאוד, הוא הגיע למוסך עם מחשבה שיש לו הוצאה של אלפי שקלים, שהסתכמה בסוף בכמה מאות. זה מה ששווה לנו אמינות ומקצועיות במוסך. אם עושים את הדברים הנכונים, מוציאים אנשים מחייכים בסוף."
בשעות הפנאי שלו עושה יוגה או מטייל, ובעתיד הוא מקווה להתפתח מקצועית ולגדול.
יגאל עוסק בתחום המוסכים כבר 30 שנה, והיום הוא המנהל והבעלים של המוסך,
:: מיזוג אויר
:: הכנה לטסט
::טיפולים לרכב
הוא התחיל את דרכו כשכיר במוסך, כשרוני הירשזון, הבעלים, לקח אותו תחת חסותו. שלוש שנים אחר כך הוא כבר הפך להיות השותף שלו. במשך 15 שנה הם ניהלו את המוסך יחד, עד שרוני עזב.
בנוסף הבדיקה במוסך היא חינם ("לא מחייבים את הלקוח ולהלקוח לא מתחייב").
גם אחרי כל כך הרבה שנים בתחום, הוא אוהב את האתגר המקצועי. "אחד הדברים שעושים לי את זה, זה איתור תקלות והתיקון שלהן. תחום הרכב הופך למעניין יותר ויותר כי הטכנולוגיה מתפתחת כל הזמן, אז אף פעם לא משעמם לי. צריך המון ידע, צריך ללמוד רכבים חדשים שנכנסים לשוק. הייתי לא מזמן בגרמניה בהשתלמות של רכבים, אנחנו צריכים להיות מעודכנים כל הזמן."
תחומי ההתמחות:
:: דיאגנוסטיקה
:: מכונאות רכב
:: חשמל רכב
:: פחחות רכב
במוסך של יגאל מעניקים שירות תיקונים לרכב ונותנים שלושה חודשי אחריות על כל עבודה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.