נתקע לי הרכב באיזה מקום, התקשרתי אליו והוא עזר לי, נתן לי מישהו לגרור דרכו. אחלה בחור, הוא מקסים ובאמת היה סבבה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
מנחם ארבוב, ירושלים.
משוב: 07/03/2019
תיאור השירות:
טיפול 10000 והחלפת מערכת בלמים קדמיים ברכב מסוג פולקסווגן גולף.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, הם היו אדיבים, מקצועיים, נראה שעשו בדיקה מעמיקה ומקיפה, נראה אמין בינתיים הכל טוב.
איכות
8
זמנים
8
יחס
9
8
כללי
מור שטרית, תל אביב.
אשרור: 23/08/2016
משוב: 28/01/2016
תיאור השירות:
טיפול לרכב מסוג פולקסווגן לפני טסט אשר כלל החלפת נורות, מגבים וחיישן זיהום אויר.
חוות דעת:
היה מעולה! הם פשוט אלופים, קיבלתי מהם שירות מצוין ויחס איכותי ואדיב. אני מרוצה מאד, מגיע להם 10:)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אופיר עמילוב, ירושלים.
אשרור: 20/07/2016
משוב: 12/10/2015
תיאור השירות:
תיקון הכולל החלפת חלקים ברכב מסוג פולקסווגן פאסאט שנת 2001.
חוות דעת:
הלכתי אליו אחרי שבמוסך אחר לא הצליחו לפתור לי את הבעיה והוא תיקן את התקלה תוך שעתיים וחצי!
התיקון היה די יקר אבל שווה בהחלט.
לא נתקלתי בשירות כזה מצויין במוסך. הם ממש מקסימים ומצאתי את המוסך הקבוע שלי . . .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריה גרוסמן, מודיעין.
משוב: 15/04/2016
תיאור השירות:
טיפול 120 אלף והחלפת רצועות טיימינג לרכב פולקסווגן פולו.
חוות דעת:
הוא היה סבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שמשון הורוביץ, עופרה.
משוב: 13/09/2015
תיאור השירות:
החלפת בלמים קדמיים ותיקון חלון לרכב מסוג פולקסווגן גולף משנת 2000.
חוות דעת:
הם היו מאוד נחמדים ועמדו בזמנים, אבל היו קצת יקרים.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
אברהם לינגדאו, ירושלים.
משוב: 26/02/2015
תיאור השירות:
תיקון צינור ברכב גולף 1600, שנת 2002.
חוות דעת:
הייתי מרוצה, הם היו אמינים, אדיבים ומקצועיים.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
8
כללי
אנטון לוקשיין, ירושלים.
אשרור: 30/12/2014
משוב: 09/09/2014
תיאור השירות:
טיפול 10000 ברכב פולקסווגן גולף שנת 2004.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד. הוא עשה עבודה מקצועית וטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל ל. ירושלים.
משוב: 11/02/2013
תיאור השירות:
החלפת פילטר למזגן, ניקוי של חלק והחלפת מראה שבורה, ברכב מסוג פולקסווגן פולו, שנת 2000.
חוות דעת:
הם היו ממש אחלה. הם עשו עבודה טובה ומהירה והיו ממש אמינים. יצאתי מרוצה מהטיפול שלהם. אני אחזור אליהם גם בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 399 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
יגאל נשוי ואב לשניים, שכרגע עוסקים בתחום הגן ובית הספר.
לתחום הרכב הוא הגיע אחרי שגילה שיש לו חוש טכני. "יש לי אהבה לתחום הטכני, גיליתי שזה מאוד חזק אצלי. זה התחיל מאוד מוקדם, לפני הצבא הגעתי לניסיון ואיכשהו נדבקתי. במקביל לשירות הצבאי עבדתי במוסך ואחרי הצבא הצטרפתי לעסק. הייתי בחור בן 22 שנכנס שותף במוסך, זה יוצא דופן. רוני, השותף שלי, שהיה מבוגר ממני, היה בנאדם שנתן לי הרבה ידע והכוונה. הוא גילה את הפוטנציאל שבי, ואני גיליתי שאני מתחבר ואוהב את זה."
הוא נזכר בלקוח שלימד אותו את המשמעות של מקצועיות. "הגיע אליי לקוח שהתלונן שיש לו בעיה בטורבו, הוא היה במוסך אחר וזה מה שאמרו לו, והעלויות של טורבו גבוהות מאוד. הוא הגיע אליי למוסך, בדקתי לו את הרכב, ובאמת הטורבו לא עבד, אבל הסיבה הייתה צינורית קטנה שנסתמה. החלפת צינורית עולה משמעותית הרבה פחות מהחלפת טורבו. הוא שמח מאוד, הוא הגיע למוסך עם מחשבה שיש לו הוצאה של אלפי שקלים, שהסתכמה בסוף בכמה מאות. זה מה ששווה לנו אמינות ומקצועיות במוסך. אם עושים את הדברים הנכונים, מוציאים אנשים מחייכים בסוף."
בשעות הפנאי שלו עושה יוגה או מטייל, ובעתיד הוא מקווה להתפתח מקצועית ולגדול.
יגאל עוסק בתחום המוסכים כבר 30 שנה, והיום הוא המנהל והבעלים של המוסך,
:: מיזוג אויר
:: הכנה לטסט
::טיפולים לרכב
הוא התחיל את דרכו כשכיר במוסך, כשרוני הירשזון, הבעלים, לקח אותו תחת חסותו. שלוש שנים אחר כך הוא כבר הפך להיות השותף שלו. במשך 15 שנה הם ניהלו את המוסך יחד, עד שרוני עזב.
בנוסף הבדיקה במוסך היא חינם ("לא מחייבים את הלקוח ולהלקוח לא מתחייב").
גם אחרי כל כך הרבה שנים בתחום, הוא אוהב את האתגר המקצועי. "אחד הדברים שעושים לי את זה, זה איתור תקלות והתיקון שלהן. תחום הרכב הופך למעניין יותר ויותר כי הטכנולוגיה מתפתחת כל הזמן, אז אף פעם לא משעמם לי. צריך המון ידע, צריך ללמוד רכבים חדשים שנכנסים לשוק. הייתי לא מזמן בגרמניה בהשתלמות של רכבים, אנחנו צריכים להיות מעודכנים כל הזמן."
תחומי ההתמחות:
:: דיאגנוסטיקה
:: מכונאות רכב
:: חשמל רכב
:: פחחות רכב
במוסך של יגאל מעניקים שירות תיקונים לרכב ונותנים שלושה חודשי אחריות על כל עבודה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.