הובלה של דירת שני חדרים בתוך רמת גן כולל פירוק והרכבה של שולחן.
חוות דעת:
הגיעו לפני הזמן ועבדו יעיל, מהיר, נקי ומסודר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרון מועלם, רמת גן.
משוב: 29/09/2022
תיאור השירות:
הובלת דירה בת שלושה חדרים מפתח תקווה לרמת גן שכללה שירותי אריזה ופירוק והרכבת רהיטים.
חוות דעת:
הם היו מאוד טובים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רן אלבז, גבעתיים.
משוב: 09/06/2022
תיאור השירות:
הובלת דירה בת שני חדרים בתוך גבעתיים שכללה פירוק והרכבת מקרר, והעלאה לקומה שלישית ללא מעלית.
חוות דעת:
היה מעולה, אני מאוד מרוצה. הם הגיעו בזמן, ועשו עבודה טובה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שחר מ. גבעתיים.
משוב: 23/02/2022
תיאור השירות:
הובלת דירה בת שני חדרים וחצי מקומה שלישית ללא מעלית מרמת גן לגבעתיים כולל שירותי מנוף.
חוות דעת:
היה מעולה, הצוות שלו היו מקצוענים, חייכנים, נחמדים וזהירים. חוויה מאוד טובה, ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אור א. רמת גן.
משוב: 23/12/2021
תיאור השירות:
הובלת דירה בת שלושה חדרים ברמת גן.
חוות דעת:
היה ממש אחלה אבל קצת איטי, היחס והמחיר היה מעולה. היה לו חשוב לדעת איך היה אח"כ, מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אליסה שטרסמן, רמת גן.
משוב: 06/10/2021
תיאור השירות:
הובלת דירה בת שני חדרים בתוך רמת גן כולל אריזה.
חוות דעת:
צוות מהמם. יגאל עצמו היה עשר ודאג שהם יגיעו בזמן למרות שזו הייתה שעה לא קונבנציונלית. הם הקדימו והיו נורא סבלניים איתי על אף שצצו בעיות ברגע האחרון. לא זכור שקיבלתי שירות כזה טוב בהובלה אי פעם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גור אורן, רמת גן.
משוב: 08/03/2021
תיאור השירות:
הובלת דירת חדר נגבעתיים לרמת גן.
חוות דעת:
הוא היה יוצא מן הכלל! אנשי הצוות שלו הגיעו, היו סופר נחמדים, עשו את העבודה בלי עיכובים והמחיר היה ממש הוגן! ההובלה הכי טובה שהייתה לי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורן ליאון, רמת גן.
משוב: 12/11/2020
תיאור השירות:
הובלת דירה בת שלושה חדרים בתוך רמת גן שכללה שירותי פירוק והרכבה עבור מיטה.
חוות דעת:
יש דברים גם חיוביים וגם שליליים בחוויה שלי מההובלה הזו. קודם כל מבחינת המחיר הוא נתן מחיר מאוד הוגן על העבודה ובסך הכל יגאל עצמו הגיע והיה מאוד שירותי וניסה לעזור בכל בעיה שנוצרה. התרשמתי מכך שהם היו צריכים להעביר טלוויזיה גדולה וקעורה - משהו שמקשה על ההובלה ואין ביטוח בהובלה על מסכי טלויזה. הם עטפו את המסך בצורה מאוד רצינית במשך הרבה זמן כדי שהמסך יהיה מוגן ויגיע ללא פגע. כשהגענו פתחו ובדקו שהמסך עבר בסדר וזה היה אחלה. הפירוק וההרכבה של המיטה לא היה מתוכנן מראש והוא לא ביקש תוספת מחיר על זה. אני התעכבתי קצת עם המשימות שלי והם הסכימו להגיע בצהריים במקום בבוקר וזה מאוד עזר לי.
מצד שני היו דברים גם פחות חיוביים, בסך הכל ההובלה הייתה מקומת קרקע לקומת קרקע, בשני הבתים הייתה חניה מאוד קרובה והיו פחות מ-40 ארגזים ולא ברור לי אם זו הסיבה או לא לזה שהוא הגיע רק עם עוד עובד אחד בלבד. הם התחילו באזור 11:40 בצהריים והעבודה התקדמה באיטיות רבה ורק בסביבות 16 חצי הזמינו עוד עובדים לעזור להם כי הבינו שהם מתעכבים מעבר למה שחשבו. את ההובלה עצמה סיימו רק באזור 18 וחצי בערב. מבחינתי זה פגע מאוד בחוויה. לקח המון המון זמן ולא ציפיתי לזה. מעבר לזה היו דברים שהייתי צריך לטפל בהם אחרי שהם הלכו ואם היה מדובר במישהו שהוא לא "הנדימן" אז ככל הנראה היה צורך להזמין אנשי מקצוע נוספים עבור התיקונים. מייבש כביסה שהם העבירו ובטעות קרעו את צינור יציאת האוויר, דלת של המקפיא במקרר שלא הוחזרה בצורה הנכונה, צירים של כיסא גינה שנפלו בבית הישן כשהורידו אותו מהבסיס וכשיגאל שאל אם חסר פה משהו העובד שלו שכנע אותו שלא והכיסא הורכב בצורה לא טובה. בסך הכל היה בסדר.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
7
יחס
9
8
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 462 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוביל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הובלות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
יגאל נשוי ואב לשלושה, ובוגר לימודי תואר בכלכלה ולוגיסטיקה. "אני אוהב לוגיסטיקה וזאת אחת הסיבות שנכנסתי לעסק הזה. לתכנן תהליך מורכב של מעבר דירה זה מאוד מאתגר. לראות לקוח בתחושת הקלה אחרי שהעברנו את הכל בשלום זה מספק. אני אוהב לפתור בעיות לוגיסטיות, אבל באמת מה שהכי משמח אותי זה לראות לקוח לא מתחרט שהוא בחר להשתמש בשירותים שלי" אמר לנו יגאל.
בזמנו הפנוי יגאל אוהב ללכת לים ולטייל עם המשפחה, אבל האמת הוא אומר, הוא נהנה גם פשוט לעבוד. הלוואי על כולנו.
"אני באמת מנסה להסתכל על כל דירה שאני מעביר כאל הדירה שלי. זה מה שגורם לי להשתדל כמה שיותר לחסוך עלויות ללקוח, להיצמד להצעת המחיר המקורית גם אם יש הפתעות וכמובן להעביר הכל בזהירות רבה. כמו שהייתי רוצה שיתייחס אלי בעל מקצוע, כך אני משתדל להתייחס ללקוחות שלי" בעינינו זה רעיון מהמם וממלא השראה.
בעתיד יגאל רוצה להרחיב את חברת ההובלות לחברת לוגיסטיקה גדולה, בהצלחה מאיתנו יגאל!
יגאל נמצא בעסקי ההובלות כבר 3 שנים. "אני חושב שהחוויה שלי בתור עולה חדש כילד, נותנת לי הסתכלות שונה על חפצים של אנשים" הוא אומר. "חשוב להסתכל רחוק, להבחין בכל דבר שעלול להשתבש ולהעביר את החפצים של הלקוח בזהירות המרבית."
תחומי התמחות:
:: הובלה עם שירותי מנוף
:: הובלת דירות קטנות ובינוניות
:: הובלת משרדים
מכיוון שהחברה של יגאל מעבירה בעיקר דירות בינוניות חשוב לו לשים את הדגש על האיכות ולא על הכמות. "חשוב לי לתת שירות בכל אספקט של העבודה, אם זה ייעוץ מכל הלב לפני סגירה, גם אם לא סוגרים איתי, נתינת הקרטונים, חשוב לי להיות כל כולי בצד של הלקוחות."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.