כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אלירן הוא הבעלים של מוסך שמתמחה במגוון טיפולים לרכב ביניהם טיפולים שנתיים, מכונאות רכב וחשמלאות רכב. אלירן מעיד שהייחודיות של המוסך שלו באה לידי ביטוי באופי השירות. "אנחנו מציגים ללקוחות הסבר מלא על הליקויים/טיפולים ברכבכם על מנת לשקף לכם את הנעשה ברכב. גם ללקוחות שאינם ממתינים במוסך אנחנו שולחים תמונות או וידאו. רק לאחר שההסבר הובן ואחרי שקיבלתם הצעת מחיר מלאה וקיבלנו את אישורכם, נתחיל בביצוע העבודה הנדרשת". לדבריו של אלירן "אין פשרה על שירות ואיכות העבודה!"
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.