אני לא פגשתי אותו, הוא הגיע לדירה שאני משכירה. הוא נשמע אדיב, נחמד ומקצועי, תיקן את התקלה, סידר הכל והיה הוגן במחיר לדעתי. אני מדרגת אותו 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ארז נקש, חדרה.
אשרור: 05/06/2024
משוב: 09/11/2023
תיאור השירות:
החלפת תריס ותיקון חלון.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הוא בחור עשר, אמין, ישר, עמד בהתחייבות שלו לגבי המחיר והמחיר היה לא יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
אורטל ר. חדרה.
משוב: 05/06/2024
תיאור השירות:
החלפת רצועה לתריס גלילה.
חוות דעת:
ביקשתי הצעת מחיר עמי וירין הגיבו במהירות, וירין הגיע כבר למחרת. הוא עבד בצורה מסודרת ונקייה, טיפל בבעיה במקצועיות רבה ובמסירות, וכל זאת בזריזות מרשימה. התרשמתי מאוד מאיכות עבודתו ובחרתי להחליף רצועות גם בחלונות נוספים בבית. מציאת איש מקצוע מצוין היא הזדמנות שאסור לפספס. אני מרוצה ביותר מהשירות שקיבלתי וממליצה עליכם בחום. תודה רבה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נילי זילברשר, חדרה.
משוב: 30/05/2024
תיאור השירות:
.
חוות דעת:
היה פשוט מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גבריאל מנור, חדרה.
משוב: 14/05/2024
תיאור השירות:
תיקון רשת.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי דגן, מאור.
משוב: 07/05/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הדס מעודה, אליכין.
משוב: 06/05/2024
תיאור השירות:
תיקון של תריס גלילה חשמלי.
חוות דעת:
היה מקסים! בעל מקצוע מעולה, הגיע בזמן ובדק את התקלה לפני שתיקן רק אחרי שאבחן תיקן מחיר סביר ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא גנח, חדרה.
משוב: 02/05/2024
תיאור השירות:
תיקון מספר תריסי גלילה ושלבים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא בן אדם מאוד נחמד וטוב, הגיע בזמן ולא איחר. הוא היה אדיב ומאוד מקצועי וסבלני. גם המחיר היה הגון בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לירי יער, חדרה.
משוב: 03/04/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1474 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שאלות ותשובות עם עמי\ירין
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.