הוא היה מצוין, הגיע בזמן, עשה עבודה טובה ולקח מחיר הגון. הם באו שלושה אנשים והשאירו את המקום מסודר. באו פעמיים, פעם אחת לתקן את הצינור ובפעם השנייה לתקן את הקיר. הם היו מאוד סבלניים, נעימים ונחמדים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליטל א. אשדוד.
משוב: 23/10/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במשרדינו.
חוות דעת:
ליאור עלה על הבעיה אחרי כמה דקות. בנאדם מקסים ואדיב! היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרץ בן משה, אשדוד.
משוב: 23/10/2025
תיאור השירות:
תיקון מערכת של ניאגרה סמויה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצוין! מערכת ישנה ובלי גישה נוחה בכלל. לא ויתר עד שהפתרון היה מושלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רפאל גיא בל, בת חן.
משוב: 23/10/2025
תיאור השירות:
חיבור צינור שהתנתק מהביוב.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
עשה עבודה טובה, היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ערן א. באר יעקב.
משוב: 22/10/2025
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
שירות מהיר ואדיב. הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דמיטרי ב. אשדוד.
משוב: 22/10/2025
תיאור השירות:
החלפת ברז.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה נעים, מהיר ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שוקי הראל, אשדוד.
משוב: 22/10/2025
תיאור השירות:
תיקון צנרת שנזלה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
ליאור ניגש ישר לעבודה, נתן שירות מעולה, והכי חשוב היה מקצועי. המחיר היה הוגן והשירות היה מעולה. תודה ליאור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זאב ז. גני תקווה.
משוב: 21/10/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה והחלפת צינור ברז, כולל פתיחה וסגירה של קרמיקה באמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה צ. אשדוד.
משוב: 21/10/2025
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מאה אחוז! נתן הסברים על הבדיקות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רן חודוס, אשדוד.
משוב: 20/10/2025
תיאור השירות:
תיקון דליפה בברז מטבח.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 520 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שאלות ותשובות עם ליאור
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.