כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2027
אודות
כפיר הוא חשמלאי שלאחר צבירת ניסיון בתחום כשכיר, החליט להיות עצמאי ויצא לדרך חדשה. "הדבר שאני הכי אוהב זה לתת שירות הוגן ומקצועי כלפי הלקוחות ולדעת שהם מרוצים מעבודתי ומהיחס" מספר כפיר, ומוסיף: "התחלתי ללמוד חשמל מכיתה ט' בבית הספר ואפשר לומר שזוהי אהבה ממבט ראשון. לאחר השירות הצבאי החלטתי שלא מספיק לי להיות חשמלאי מוסמך, והתחלתי ללמוד הנדסאי חשמל (שאלו לימודים שמקנים יותר ידע והבנה בחשמל). תוך כדי הלימודים כבר התחלתי לעבוד בחשמל כמנהל צוות".
תחומי התמחות
:: קבלן חשמל ותקשורת
:: תשתיות חשמל בדירות ותעשייה, ביצוע נקודות חשמל ותקשורת
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.