הוא היה מצוין! מקצועי, אמין והגון לגמרי. זיהינו את הבעיה יחד והוא טיפל בה. הוא קבע איתי שעה ואפילו הקדים בכמה דקות :)
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חני שדה, הדר עם.
אשרור: 08/03/2016
משוב: 22/03/2015
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה אדיב, נחמד, ממש בסדר!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלון ברנע, מכמורת.
אשרור: 01/04/2015
משוב: 24/03/2014
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב.
חוות דעת:
הם על הכיפאק! הם היו מנומסים ועשו עבודה טובה עם מחירים טובים. מבחינתי הם עשר מכל בחינות .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילת דוד, אליכין.
משוב: 08/06/2014
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצינור חיצוני מתחת לאדמה.
חוות דעת:
הייתה לנו בעיה עם צנרת מתחת לאדמה שהעצים חוררו אותו וגרמו לפיצוצים שונים כל הזמן. כבר כמה אנשי מקצוע היו פה ונתנו פיתרון שהחזיק לפרק זמן מסוים ותו לא. בפעם האחרונה היה מישהו שהרים את הצנרת אבל כנראה לא בחלק הבעייתי שהיה מתחת להמון עצים. מה ששניר עשה זה שהוא ממש חפר מתחת למקום הבעייתי באמת והרים את הכל למעלה תוך שהוא עושה מעקף עד למקום הצנרת שכבר הורם. הפיתרון שלו היה מעל ומעבר לכל ציפיה. הוא בן אדם מדהים, עם ים של סבלנות ומחיר הוגן מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חני שדה, הדר עם.
משוב: 15/05/2014
תיאור השירות:
פתירת בעיית ריח רע מהמקלחת.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גלית שחם, בחן.
משוב: 27/04/2014
תיאור השירות:
פתיחת סתימות במטבח, בשירותים וביוב.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה,השאיר נקי ואני מרוצה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 342 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שניר מספר שהגיע לתחום האינסטלציה בעקבות שירותו הצבאי בחיל חימוש, שם שימש כטכנאי מיכלי מים. מתברר, שאצל שניר התפוח לא נפל רחוק מהעץ, וגם אחיו נמצא בתחום האינסטלציה "אחרי השירות הצבאי התחלתי לעבוד כ-10 שנים אצל אחי, אחרי שרכשתי מספיק כלים החלטתי לצאת לדרך עצמאית"
אם תשאלו אותו, הוא יעיד שהוא פשוט אוהב הכול במקצוע שלו "אני אוהב להכיר אנשים חדשים ובעיקר לעזור ללקוחות שלי". הוא מספר על מקרה שזכור לו במיוחד במסגרת עבודתו "היה לי לקוח שהגיע אליי דרך ממידרג שהמליץ לו עליי. הוא היה בצרה בגלל נזילה שהייתה לו בדירה שהמקור שלה לא היה ברור. אחרי שחברות הביטוח זרקו אותו אחת לשנייה, הצלחתי לאתר את מקור הנזילה, ועכשיו הוא התפנה לטפל בה"
כששניר לא נמצא בעבודה, הוא מספר שאין לו יותר מדי פנאי לתחביבים הודות לכישרון המיוחד של בתו "יש לי ילדה שחיינית מקצועית שמתחרה באליפות ישראל, אז יוצא שאני נמצא איתה בוינגייט כמה שעות ביום, לוקח ומחזיר אותה בכל פעם". אבל אם תשאלו אותו, הוא ממש לא מתלונן על זה "היא מסבה לי הרבה גאווה"
בעתיד, הוא מספר שהוא שואף להמשיך להתפתח בתחומו "ולהגיע למצב שיש לי מעגל לקוחות יציב וקבוע"
שניר עוסק בתחום האינסטלציה, על כך הוא מספר: "חשוב לי לתת שירות אמין ואיכותי" מספר שניר.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.