נענה מהר לתקלה, לאחר ניסיונות עם כ15 אנשי מקצוע. התרשמתי לטובה מאד. מקצועי וסבלני.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צביקה ש. חיפה.
משוב: 15/06/2022
תיאור השירות:
תיקון צנרת חיצונית.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
וקסלר רעות, חיפה.
אשרור: 26/11/2020
משוב: 27/09/2020
תיאור השירות:
תיקון צנרת ביוב.
חוות דעת:
הייתה בעיה בביוב, שם רצועה שנפלה וניקה את החלק. הוא היה סבבה, הגיע מתי שסיכמנו והיה נחמד מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רועי כהן, חיפה.
משוב: 23/11/2020
תיאור השירות:
תיקון קו צנרת חיצוני בבית.
חוות דעת:
היה סבבה לגמרי! קובי הגיע אליי בזמן, עבד במהירות ועשה הכל בצורה מדויקת ומקצועית ביותר. שמיתי מאוד לעבוד איתו ואני ממש מרוצה מהתוצאות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניתאי נעים, חיפה.
משוב: 12/11/2020
תיאור השירות:
תיקון צנרת כיור במטבח שכלל החלפת הצינור.
חוות דעת:
הוא היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה שחר, תל אביב.
אשרור: 13/06/2025
משוב: 14/04/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצנרת קו מים קרים במטבח.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע בזריזות. כלל את עלות הצילום בעלות הכוללת. עדכן בצילום וידאו על כל שלב. ייעץ להמשך. והכל...ביום שישי באמצע ההכנות של הדיירת לקראת סדר פסח אצלה בדירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דור משה, יקנעם עילית.
אשרור: 01/10/2023
משוב: 02/08/2023
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור תיקון צנרת ביוב.
חוות דעת:
היו לי ריחות שעלו מהביוב וקובי הסביר לי בדיוק מה לחבר, מה לעשות וחד משמעית יצא צדיק!!
קובי מאוד שירותי, מאוד מקצועי והיינו מרוצים ממנו. הוא הוגן במחיר לדעתי, אמין ומדהים. קבענו מועד אחד איתו שהתבטל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 707 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע קובי אחרי שירות ארוך בקבע – הוא הצטרף תחילה לעסק של בן דודו ואחרי שלמד את העבודה פרס כנפיים לדרך עצמאית.
קובי מספר, ואולי זה נשמע נדוש, אבל הכי הוא אוהב בעבודה זה לעבוד עם אנשים ולתת להם שירות. הוא מעיד כי בתחום האינסטלציה זה מאוד מספק: "לקוח מתקשר אלי בשיא הלחץ, אני מגיע, מתקן ורואה איך ללקוח יורדת אבן מהלב כשהוא רואה שהכול הסתדר".
בשעות הפנאי שלו קובי אוהב לשחק כדורגל: "אני בתפקיד שוער באופן קבוע, כשהיה יותר זמן הייתי משחק בליגה א' וב', והיום כשיש פחות זמן אני חלק מליגה למקומות עבודה". כנראה שאם קובי לא היה בתחום האינסטלציה הוא היה ממשיך להיות שוער מקצועי ☺
סיפור מלקוח שזכור לקובי במיוחד היה כשהגיע לאחרונה ללקוח שהייתה לו סתימה. "בזמן שאני מתחיל לעבוד הלקוח מספר לי כדרך אגב שנעלם לו התוכי לפני כשבוע...לא ממש התייחסתי לזה עד שהוצאתי מהצנרת ערמה של נוצות ירוקות"...לפחות הלקוח זכה לפרידה ראויה.
את ההכשרה שלו בתחום קיבל מבן הדוד שלו, אחרי שעבד איתו בעסקי האינסטלציה במשך שנתיים.
תחומי התמחות:
:: פתיחת סתימות
:: החלפות צנרת
:: הרכבה של כלים סניטרים
:: צילום המצלמה תרמית
:: הרכבת דודי שמש
:: תיקון דודי שמש
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.