היה מצוין! הוא עשה את העבודה בצורה מעולה, הגיע בזמן והשירות היה מצוין. אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אינה פלדמן, חיפה.
משוב: 30/10/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור של המטבח.
חוות דעת:
הכל היה טוב, הוא הגיע בזמן כמו שאמר, הוא פתר את הבעיה מהר ואנחנו לגמרי מרוצים! הוא היה בסדר גם במחיר לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רועי יוסוב, חיפה.
אשרור: 23/10/2022
משוב: 12/04/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת ראשית של בניין ובכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא גבר על! הציל אותנו ועשה עבודה ממש מהירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פבי רון, חיפה.
משוב: 29/08/2022
תיאור השירות:
החלפת סיפון וברז בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד ותיקן במקצועיות את התקלה, ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בן פרלמוטר, חיפה.
אשרור: 18/07/2022
משוב: 18/04/2022
תיאור השירות:
תיקון נזילה בכיור מטבח.
חוות דעת:
עיקר העבודה הייתה בסדר, בסך הכל אני מרוצה.
איכות
7
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
7
כללי
אביאל נחום, חיפה.
משוב: 06/04/2022
תיאור השירות:
החלפת סיפון בכיור אמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור ועשה עבודה מהירה. המחיר היה קצת גבוה לדעתי אבל אני בסך הכל מרוצה ממנו מאוד!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
מיכל מ. חיפה.
משוב: 03/03/2022
תיאור השירות:
החלפת ברז מעל כיור המטבח שכללה אספקה.
חוות דעת:
בעל מקצוע מצוין. הוא היה אדיב, נתן לי סדר גודל למחיר העבודה ודייק. הוא התקשר אלי על מנת לאמת כמה דברים לפני שקנה את הברז התקשר מהחנות שאבחר את הברז שארצה. הוא היה מאוד מקצועי. יישר כח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלעד ש. חיפה.
משוב: 09/11/2021
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה מצוין!
הגיע בזמן, היה אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נועם גרין, חיפה.
משוב: 25/10/2021
תיאור השירות:
תיקון נזילה שכללה החלפת סיפון בכיור במטבח.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הוא עשה עבודה מעולה, היה מקצועי, זריז ועבד טוב. אני ממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 706 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע קובי אחרי שירות ארוך בקבע – הוא הצטרף תחילה לעסק של בן דודו ואחרי שלמד את העבודה פרס כנפיים לדרך עצמאית.
קובי מספר, ואולי זה נשמע נדוש, אבל הכי הוא אוהב בעבודה זה לעבוד עם אנשים ולתת להם שירות. הוא מעיד כי בתחום האינסטלציה זה מאוד מספק: "לקוח מתקשר אלי בשיא הלחץ, אני מגיע, מתקן ורואה איך ללקוח יורדת אבן מהלב כשהוא רואה שהכול הסתדר".
בשעות הפנאי שלו קובי אוהב לשחק כדורגל: "אני בתפקיד שוער באופן קבוע, כשהיה יותר זמן הייתי משחק בליגה א' וב', והיום כשיש פחות זמן אני חלק מליגה למקומות עבודה". כנראה שאם קובי לא היה בתחום האינסטלציה הוא היה ממשיך להיות שוער מקצועי ☺
סיפור מלקוח שזכור לקובי במיוחד היה כשהגיע לאחרונה ללקוח שהייתה לו סתימה. "בזמן שאני מתחיל לעבוד הלקוח מספר לי כדרך אגב שנעלם לו התוכי לפני כשבוע...לא ממש התייחסתי לזה עד שהוצאתי מהצנרת ערמה של נוצות ירוקות"...לפחות הלקוח זכה לפרידה ראויה.
את ההכשרה שלו בתחום קיבל מבן הדוד שלו, אחרי שעבד איתו בעסקי האינסטלציה במשך שנתיים.
תחומי התמחות:
:: פתיחת סתימות
:: החלפות צנרת
:: הרכבה של כלים סניטרים
:: צילום המצלמה תרמית
:: הרכבת דודי שמש
:: תיקון דודי שמש
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.