היה שירות מעולה, הוא ממש עשה עבודה טובה, יעילה ולקח מחיר הגון בעיניי. אין לי מילה אחת רעה להגיד, הכל היה בסדר גמור, הוא הגיע בשעה שקבענו. הוא שלח את לירן העובד שלו והיה מעולה, אני ממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי ק. חיפה.
משוב: 02/05/2022
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מרים דותן, חיפה.
אשרור: 19/12/2021
משוב: 20/10/2021
תיאור השירות:
תיקון נזילה מניאגרה סמויה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, היה ממש מעולה. בא מהר, פתר את הבעיה ובמחיר הוגן. ממש סבבה לגמרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צחי אירופה, חיפה.
משוב: 06/08/2021
תיאור השירות:
טיפול בנזילה של ניאגרה סמויה.
חוות דעת:
היה מצוין! קובי היה עם גב תפוס והיפנה אותי לקולגה שלו בשם לירן. לירן טיפל בנזילה של ניאגרה סמויה בצורה מקצועית, מצוינת ובמחיר סביר ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכסנדר סמניסטי, חיפה.
משוב: 22/12/2020
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה סמויה.
חוות דעת:
הזמנתי אותו כי היתה נזילה. קובי היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בת חן גדמו, טירת כרמל.
משוב: 03/11/2020
תיאור השירות:
החלפת אסלה וניאגרה סמויה.
חוות דעת:
הוא היה מהמם!, איש מקסים באמת, עשה עבודה ממש מקצועית, הגיע שבוע לפני שקבענו עבודה כדי לקחת מידות ולראות וזה היה מאוד מקצועי בעיני, הוא עשה לי עבודה קטנה נוספת לא תוספת תשלום והתאמץ. הוא הגיע בזמן ולקח מחיר מעולה בעיני והיה פשוט מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מירון הורודי, חיפה.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה סמויה.
חוות דעת:
מאוד ממליץ! הוא גבה מחיר טוב, היה מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 706 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע קובי אחרי שירות ארוך בקבע – הוא הצטרף תחילה לעסק של בן דודו ואחרי שלמד את העבודה פרס כנפיים לדרך עצמאית.
קובי מספר, ואולי זה נשמע נדוש, אבל הכי הוא אוהב בעבודה זה לעבוד עם אנשים ולתת להם שירות. הוא מעיד כי בתחום האינסטלציה זה מאוד מספק: "לקוח מתקשר אלי בשיא הלחץ, אני מגיע, מתקן ורואה איך ללקוח יורדת אבן מהלב כשהוא רואה שהכול הסתדר".
בשעות הפנאי שלו קובי אוהב לשחק כדורגל: "אני בתפקיד שוער באופן קבוע, כשהיה יותר זמן הייתי משחק בליגה א' וב', והיום כשיש פחות זמן אני חלק מליגה למקומות עבודה". כנראה שאם קובי לא היה בתחום האינסטלציה הוא היה ממשיך להיות שוער מקצועי ☺
סיפור מלקוח שזכור לקובי במיוחד היה כשהגיע לאחרונה ללקוח שהייתה לו סתימה. "בזמן שאני מתחיל לעבוד הלקוח מספר לי כדרך אגב שנעלם לו התוכי לפני כשבוע...לא ממש התייחסתי לזה עד שהוצאתי מהצנרת ערמה של נוצות ירוקות"...לפחות הלקוח זכה לפרידה ראויה.
את ההכשרה שלו בתחום קיבל מבן הדוד שלו, אחרי שעבד איתו בעסקי האינסטלציה במשך שנתיים.
תחומי התמחות:
:: פתיחת סתימות
:: החלפות צנרת
:: הרכבה של כלים סניטרים
:: צילום המצלמה תרמית
:: הרכבת דודי שמש
:: תיקון דודי שמש
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.